od miesiąca borykam się ze sporadycznymi, choć długotrwałymi problemami z działaniem tej pięknej usługi.
Bywają cudowne dni kiedy to pingi do wp.pl czy też o2.pl (główne serwery co mi wpadają na myśl na testowanie poprzez CMD) wynoszą stałe 40-60ms
Jednakże to co się od miesiąca dzieję to jest katorga:
- nagłe długotrwałe lagowanie całej sieci (ping + transfer)
- pojedyncze skoki pingu raz na kilkanaście sekund
- utraty pakietów
Opcję mam do 60mb i osiągam jej maksimum, jednakże jako graczowi bardziej zależy mi na stabilnym działaniu, T-mobile na każde zgłoszenie odpowiadał, że
Po przed ostatnim zgłoszeniu w którym po raz kolejny opisałem ten problem zostało mi napisaneWitamy, zgłoszony przez Ciebie problem został rozwiązany, przywróciliśmy pełną prędkośc transmisji danych. Przepraszamy za niedogodności.
Tego samego dnia internet działał znakomicie, dnia następnego znowu były lekkie problemy a potem przez 1-2 tygodnie śmigał.Sprawdziliśmy zgłoszony problem nie wykrywając błędu po stronie sieci. Proponujemy sprawdzić sprzęt i kartę SIM.
Aktualnie na kolejne zgłoszenie (bo znów to samo) w którym napisałem im, że nic nie robiłem w kwestii sprzętowej a internet działał dobrze odpisali, że znowu problem naprawili a nie zostało naprawione nic.
Oto normalne dane sieci, jeśli na dole dojrzycie że RSRP czy też inne dane osiągały maksymalną wartość ok. 100dB to tylko dlatego, że zmieniałem w routerze antena na lokalną aby wyeliminować antene jako źródło problemu.
A tutaj zdjęcia problemu
I jak ja mam z tym walczyć? Gdzie mam pisać skoro zgłaszanie usterki nic nie daje?