T-mobile - internet domowy bez limitu - przerywa połączenie

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
teargas666
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2019-03-25, 14:03

T-mobile - internet domowy bez limitu - przerywa połączenie

Post autor: teargas666 »

Cześć,

mam problem ze swoim internetem domowym w T-Mobile.

Otóż przez jakiś czas mam dobre połączenie, po czym nie mogę połączyć się z żadną stroną. MiBox nie otwiera żadnego filmu na żadnej aplikacji, telefony nie mogą połączyć się z Messengerem. Muszę resetować ruter, żeby przez następne 10-15 minut móc korzystać normalnie.

Mieszkam na ulicy Nowodworskiej w Warszawie, a najbliższy BTS mam około 100-150m od domu na ulicy Odkrytej 4.

Mój ruter to Huawei b528s-23a

Poniżej screeny z LTEWatch:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
teargas666
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2019-03-25, 14:03

Re: T-mobile - internet domowy bez limitu - przerywa połączenie

Post autor: teargas666 »

czy ktoś doradzi mi co to może być?
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26430
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: T-mobile - internet domowy bez limitu - przerywa połączenie

Post autor: wojteks »

Reklamuj u operatora że połączenia zamiera, sprawdź czy tak samo się dzieje jak jest transmisja danych utrzymana.
Nie pomagam na PW!
Awatar użytkownika
onken
** Moderator **
Posty: 6797
Rejestracja: 2014-06-07, 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: T-mobile - internet domowy bez limitu - przerywa połączenie

Post autor: onken »

A na innym sprzęcie sprawdzałeś ???

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile / Orange oraz Play

Cena - 60 zł za m-c
Play - 70 zł za m-c
Kontakt na PW
teargas666
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2019-03-25, 14:03

Re: T-mobile - internet domowy bez limitu - przerywa połączenie

Post autor: teargas666 »

onken pisze:A na innym sprzęcie sprawdzałeś ???
Sprawdzałem. Reklamowałem ruter u T-Mobile, bo myślałem, że to z nim problem.

Dostałem w zamian drugi ruter i jest to samo...

T-Mobile wypina się na swoich klientów twierdząc, że to nie ich problem.
nefczibaku
Stały użytkownik forum
Posty: 115
Rejestracja: 2014-01-29, 22:16
Lokalizacja: grodzisk maz

Re: T-mobile - internet domowy bez limitu - przerywa połączenie

Post autor: nefczibaku »

Miałem podobną przypadłość. Całkiem przypadkiem zauważyłem, że problem pojawiał się tylko wtedy gdy w sieci logował się jeden z laptopów. Bez niego sieć działała bez zarzutów. Z laptopem się wieszało. Docelowo wymieniłem w tym laptopie kartę sieciową i jest ok.

Nie jestem ekspertem od sieci, piszę tylko o swoich doświadczeniach, router ten sam, sieć inna.
Może loguj urządzenia pojedynczo i sprawdzaj kiedy zaczyna się kłopot?
ODPOWIEDZ