Operator play twierdzi, że u nich wszystko wporzo. Przy downloadzie nie zauważyłam nieprawidłowości. Prędkosci również są znośne, 15/10 bez podłączonej anteny. Na hilinku bawiłam się z zmianą pasm LTE, bez rezultatu. Max 10/15 s i zrywanie połączenia.
Czytałam o aktywnych hubach, że ponoć braknie mu zasilania przy wysyłaniu. Jeżeli tak, to co wybrać? Jak to zdiagnozować?
Dodam, że to mój drugi e3372, na poprzednim było tak samo (wcześniej myślałam, że to kwestia poprostu modemu).
Swego czasu używałam internetu t-mobile, tam śmigało aż miło. Kwestia firmware? Chociaż, teraz używam nawet dashboardu t-mobile (takiego jak wcześniej.
Aktualnie testuje hot spota z telefonu (iphone 6s), tutaj speedtest - http://www.speedtest.pl/test/207778689 tragedii nie ma.
Zaraz zupdatuje post, jak rozłączy....
Trzyma siódmą minutę, wtf? Czyli raczej wina po stronie modemu...
Oszaleć idzie, pomocy
