Uszanowanie
Mam od kilku miesięcy router Huawei B715 i od początku są z nim problemy z WiFi. Takie same na każdym telefonie i komputerze. Sieć pojawia się i znika co kilka minut, rozłącza się, "brak internetu", sieć "wyłączona", "nie można połączyć się z siecią", nieokreślone problemy z łącznością.
W tym samym czasie kompy podpięte do tego routera po LAN-ie działają bez najmniejszego zarzutu.
Co jeszcze dziwniejsze: gdy wyłączyłem całkiem wszelkie WiFi w B715 i podpiąłem do niego starszy router, aby on dostarczał WiFi, to problemy z łącznością były identyczne. Nie pomogła zmiana SSID, usuwanie zapamiętanych sieci, zmiana kanału. Może więc nie w samym WiFi jest problem? Na B715 jest DHCP. Nie próbowałem go jeszcze przenosić na ten drugi router. Ale z DHCP tak samo korzystają urządzenia w LAN-ie, z którymi jest wszystko git.
Nie jest to kwestia ścian z ołowiu. Kiedy odpalę punkt dostępu na telefonie z Androidem, wszystkie urządzenia, które miały problemy z B715, bez szemrania łączą się z tą siecią z telefonu.
Włosów na głowie coraz mniej przez to cholerstwo. Czy byłby ktoś uprzejmy w tej sprawie pomysły podsunąć?
B715 dramat WiFi
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2019-10-15, 11:18
- Tinkas
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 271
- Rejestracja: 2016-12-03, 11:54
Re: B715 dramat WiFi
Reset do fabrycznych, a jak nie pomoże to reklamacja. U mnie B715 ma bardzo fajne pokrycie 5GHz jak na taki sprzęt.
Czasami tylko gubi połączenie internetowe - sieć LAN działa, ale nie ma wyjścia na zewnątrz.
Czasami tylko gubi połączenie internetowe - sieć LAN działa, ale nie ma wyjścia na zewnątrz.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2019-10-15, 11:18
Re: B715 dramat WiFi
Reset do ustawień fabrycznych wydaje się jakby pomógł
Dziękować.

Dziękować.