E3372 + MR3420 - Problemy
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2019-10-18, 22:30
E3372 + MR3420 - Problemy
Witam, od pewnego czasu posiadam problem z internetem, długi czas było dobrze, ale zaczęło się sypać.
Objawy:
- Wysokie pingi
- Często brak dostępu do konfiguracji modemu po IP (HiLink)
- Nagły brak zasięgu WiFi, urządzenia nie wyszukują sieci, po około minucie sieć wraca, powodem <font color="#FF00FF"><b>»»na pewno««</b></font> nie jest resetowanie się routera.
- Niskie prędkości, przerwy w transferze danych.
Co próbowałem:
- Modem wpięty przez hub aktywny
- Reset routera do ustawień fabrycznych
- Zmiana zasilacza routera
Operator: Play Sieć: LTE
Da się tu coś uratować? Może leci jakiś syf na router i go freezuje? UPnP i tak dalej powyłączane. Urządzenia sprawdzone pojedynczo, na wszystkich to samo, więc żadne z nich nic nie sieje. Router na sofcie TP Linka (Model MR3240v2). Może zmiana WebUI na modemie? Nie mam już pojęcia, liczę na waszą pomoc.
Pozdrawiam.
Objawy:
- Wysokie pingi
- Często brak dostępu do konfiguracji modemu po IP (HiLink)
- Nagły brak zasięgu WiFi, urządzenia nie wyszukują sieci, po około minucie sieć wraca, powodem <font color="#FF00FF"><b>»»na pewno««</b></font> nie jest resetowanie się routera.
- Niskie prędkości, przerwy w transferze danych.
Co próbowałem:
- Modem wpięty przez hub aktywny
- Reset routera do ustawień fabrycznych
- Zmiana zasilacza routera
Operator: Play Sieć: LTE
Da się tu coś uratować? Może leci jakiś syf na router i go freezuje? UPnP i tak dalej powyłączane. Urządzenia sprawdzone pojedynczo, na wszystkich to samo, więc żadne z nich nic nie sieje. Router na sofcie TP Linka (Model MR3240v2). Może zmiana WebUI na modemie? Nie mam już pojęcia, liczę na waszą pomoc.
Pozdrawiam.
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26429
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2019-10-18, 22:30
Re: E3372 + MR3420 - Problemy
22.286.53.01.161 - dziś przeinstalowałem WebUI i Firmware na to, wcześniej było co innego. Zmian nie widzę.STUDENTKA pisze:Którą masz wersję softu w E3372?
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2019-10-18, 22:30
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26429
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: E3372 + MR3420 - Problemy
Kup nowy router z wbudowanym modemem LTE, ten zestaw który masz nigdy dobrze nie działał.
Nie pomagam na PW!