Witam.
Uruchamiam dla klienta modem GPRS/UMTS/LTE z kartą na abonament z usługą stałego publicznego adresu IP dla celów połączeń m2m i jeszcze przed włożeniem karty SIM do modemu adres odpowiada na komendę PING. Po włożeniu karty SIM do modułu komunikacyjnego i jego skonfigurowaniu w urządzeniu po zalogowaniu do sieci pojawia się ten sam adres jednak z zewnątrz nie można z urządzeniem się połączyć. Mam kilkanaście kart SIM tego samego klienta i reszta działa poprawnie. Może ma ktoś pomysł co z tym można zrobić?
Benhamin.
"Zajęty" adres IP.
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2015-05-07, 23:37
- Lokalizacja: Polska
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26429
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: "Zajęty" adres IP.
Tak, skontaktować się z operatorem w sprawie tej konkretnej karty.
Nie pomagam na PW!
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2015-05-07, 23:37
- Lokalizacja: Polska
Re: "Zajęty" adres IP.
Źle zapytałem. Miało być: Może ma ktoś pomysł co z tym można zrobić biorąc pod uwagę fakt że jest weekend a uruchomione urządzenia muszę wysłać najpóźniej w niedzielę wieczorem żeby w poniedziałek były u klienta?
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26429
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: "Zajęty" adres IP.
Dzwoń na infolinię, skoro coś u operatora jest źle skonfigurowane. Niby jak tu mamy to naprawić? Jutro sobota, idź do salonu jak nie chcesz dzwonić ale skoro nie jesteś właścicielem to pewnie nic nie załatwisz ani na infolinii ani w salonie.
Nie pomagam na PW!