PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Moderator: Moderatorzy
-
- Użytkownik forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 2006-02-07, 16:32
- Lokalizacja: Kraków
PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Mam Blueconnect GC89 klopot w tym, że jak sie połącze to jest transwer i wszystko dizła prez kilka minut a za chwile transwer wynosi 0 i nic nie wchodzi .Objawia się to kompletnym zanikiem transferu mimo, że połączenie jest utrzymywane, a sygnał silny. Co może być powodem i czy jest jakieś lekarstwo na ten problem.
- Vipera
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 567
- Rejestracja: 2005-10-30, 23:43
- Lokalizacja: Katowice
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Przyczyn może być wiele, choćby chwilowe przeciążenie sieci (Na "obleganych" BTS-ach zdaża się to dosyc często).
Dodatkowo, pomimo tego, że jesteś zalogowany do sieci, nie przez cały czas wysyłane są pakiety.
Jeżeli nie pobierasz niczego ani nie wysyłasz transfer wskaże Ci 0 pomimo tego, że sygnał i cała reszta jest OK.
Mam takiego swojego kruczka do sprawdzania czy wszystko jest OK.
Wprzawdzie używam tego w Linuksie ale pod Windą również można z niego korzystać.
Po prostu gdy wskazuje Ci Zerowy tranfer wpisz w wierszu poleceń ping jakis_adres_lub_ip.
Od razu zobaczysz czy połaczenie jest czy coś nie tak
Dodatkowo, pomimo tego, że jesteś zalogowany do sieci, nie przez cały czas wysyłane są pakiety.
Jeżeli nie pobierasz niczego ani nie wysyłasz transfer wskaże Ci 0 pomimo tego, że sygnał i cała reszta jest OK.
Mam takiego swojego kruczka do sprawdzania czy wszystko jest OK.
Wprzawdzie używam tego w Linuksie ale pod Windą również można z niego korzystać.
Po prostu gdy wskazuje Ci Zerowy tranfer wpisz w wierszu poleceń ping jakis_adres_lub_ip.
Od razu zobaczysz czy połaczenie jest czy coś nie tak
- dreamoftheviper
- Stały użytkownik forum
- Posty: 149
- Rejestracja: 2006-01-15, 21:32
- Lokalizacja: Włocławek/Toruń
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
andrzej.sul przecież pisałem żebyś nie dublował postów widze że teraz się zarejstrowałeś więc ten post zostawie a wcześniejsze twoje usune, prosze nie dublować postów Nie róbcie z forum śmietnika moderator
dreamoftheviper ©2006
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 80
- Rejestracja: 2006-02-01, 11:00
- Lokalizacja: W-wa
Re: PROBLEM Z Blueconnect
Ale co? Nie możesz wyswietlać stron? Odbierać poczty? Tak jak napisał Viperaandrzej.sul pisze:Mam Blueconnect GC89 klopot w tym, że jak sie połącze to jest transwer i wszystko dizła prez kilka minut a za chwile transwer wynosi 0 i nic nie wchodzi .Objawia się to kompletnym zanikiem transferu mimo, że połączenie jest utrzymywane, a sygnał silny. Co może być powodem i czy jest jakieś lekarstwo na ten problem.
Jak wszystko działa, to się ciesz że transfer jest 0.Jeżeli nie pobierasz niczego ani nie wysyłasz transfer wskaże Ci 0 pomimo tego, że sygnał i cała reszta jest OK.
Problem z BC
Problem z BC HOMe 49 z modemem siemens ES75. Modem łączy się z siecią bez większych zarzutów, niestety dość często, i zwykle o tych samych porach (około pełnej godziny oraz od 19,30 do 22) przestaje odbierać i wysyłać, transfer na 0. Urządzenie było w naprawie (łącznie 4 razy), w odpowiedzi serwis CCS w Warszawie, ul Taneczna 18c, odpowiedział że w czasie długotrwałych testów usterki nie stwierdzono i tak przez trzy razy, po dwóch miesiącach i wożeniu modemu do firmowego salonu sieci ERA, udało mi się udowodnić że jest problem (w załączeniu woziłem scriny z różnych komputerów zlokalizowanych w różnych miejscach, z momentów kiedy statystyki stały na 0, a powinno przesyłać, np. próbuje odebrać pocztę czy otworzyć stronę), . Po złożeniu pisemnego żądania wymiany urządzenia, zostało ono wymienione ale problem jest nadal. Wykluczam zbyt słaby zasięg, GPRS działa bez zarzutu na noki 6610, oraz problem z komputerem, ES75 działał (a raczej próbował działać) w ten sam sposób na łacznie 6 komputerach, w czterech miejscowościach (min. w Warszawie, w której po połączeniu nawet nie ruszył). Piszcie czy macie takie same problemy i czy jest sposób wybrnięcia z tej sytuacji inny niż rozwiązanie umowy?
-
- Użytkownik forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 2006-02-07, 16:32
- Lokalizacja: Kraków
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
ALE JAK CHCE NA ACOŚ WEJSĆ TO JEST TRANSWER ZEROWY. ZADZWONIŁEM DO ERY PO TELEFONIE PRZEZ 1 DIEŃ WSYSTKO DZIAŁAŁO JAK NALEŻY. TERAZ PROBLEM TEŻ WYSTĘPUJE
- Vipera
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 567
- Rejestracja: 2005-10-30, 23:43
- Lokalizacja: Katowice
Re: Problem z BC
Wziąłeś pod uwagę, że to również pora o której dzwonienie również jest uciążliwe.Paweł pisze:zwykle o tych samych porach (około pełnej godziny oraz od 19,30 do 22) przestaje odbierać i wysyłać, transfer na 0
BTS-y realizują w pierwszej kolejności pezkaz połaczeń głosowych a dopiero później dane. Wyślij SMS-a w tym czasie i zobacz po jakim czasie dochodzi potwierdzenie (oczywiście to zwykły przykład).
Przyznam że dokładnie z takim samym problemem sie u mnie nie spotykam ( aten sam modem i operator - tyle że aponament inny).
Ale mam pytanie bo mój Siemens na początku wylądował w serwisie (teraz jest OK).
Czy pomimo 0 transferu po jakimś okresie zaczyna na nowo przesyłać i odbierać dane, czy trzeba zakończyć połaczenie, i zrobić restarta modemu, żeby móc znowu wejść do neta?
-
- Użytkownik forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 2006-02-07, 16:32
- Lokalizacja: Kraków
Re: Problem z BC
Vipera pisze:Wziąłeś pod uwagę, że to również pora o której dzwonienie również jest uciążliwe.Paweł pisze:zwykle o tych samych porach (około pełnej godziny oraz od 19,30 do 22) przestaje odbierać i wysyłać, transfer na 0
BTS-y realizują w pierwszej kolejności pezkaz połaczeń głosowych a dopiero później dane. Wyślij SMS-a w tym czasie i zobacz po jakim czasie dochodzi potwierdzenie (oczywiście to zwykły przykład).
Przyznam że dokładnie z takim samym problemem sie u mnie nie spotykam ( aten sam modem i operator - tyle że aponament inny).
Ale mam pytanie bo mój Siemens na początku wylądował w serwisie (teraz jest OK).
Czy pomimo 0 transferu po jakimś okresie zaczyna na nowo przesyłać i odbierać dane, czy trzeba zakończyć połaczenie, i zrobić restarta modemu, żeby móc znowu wejść do neta?
ŻEBY ZNWU DZIAŁAŁO TRZEBA ZRESTRTOWAĆ MODEM TO ZNACZY ( WYJĄĆ KARTE I WŁOŻYĆ PONOWNIE)
- Vipera
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 567
- Rejestracja: 2005-10-30, 23:43
- Lokalizacja: Katowice
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Im częściej będziesz wyjmował szufladę i wkładał ją z powrotem, tym szybciej modem wyląduje w serwisie ale z Twojew winy (gwarancji na to mieć nie będziesz).
Najpewniejsze to wyjąć wtyczkę zasilania. I to z gniazdka a nie z modemu (końcówka jest bardzo delikatna).
Potrzynaj kilka sekund bez prądu i włącz go ponownie.
Najpewniejsze to wyjąć wtyczkę zasilania. I to z gniazdka a nie z modemu (końcówka jest bardzo delikatna).
Potrzynaj kilka sekund bez prądu i włącz go ponownie.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 2006-02-07, 16:32
- Lokalizacja: Kraków
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
JA TO ROBIŁEM TYLKO 3 RAZY PONIEWAŻ NIE CHCIAŁEM ZNISZCZYCZ KARTY. TERAZ ROBIE TAK ŻE URUCHAMIAM KĄPUTER PONOWNIEVipera pisze:Im częściej będziesz wyjmował szufladę i wkładał ją z powrotem, tym szybciej modem wyląduje w serwisie ale z Twojew winy (gwarancji na to mieć nie będziesz).
Najpewniejsze to wyjąć wtyczkę zasilania. I to z gniazdka a nie z modemu (końcówka jest bardzo delikatna).
Potrzynaj kilka sekund bez prądu i włącz go ponownie.
- Vipera
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 567
- Rejestracja: 2005-10-30, 23:43
- Lokalizacja: Katowice
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Modem Siemens ES 75 jest niezależnym sprzętem. Właczany jest i wyłaczany niezależnie od pracy komputera. Wyłaczanie komputera, żeby wyłaczyć modem jest BEZ SENSU.
Pamiętaj tylko że Winda po jego ponownyw włączeniu zainstaluje go ponownie. Jeśli nie przestawisz żadnych kabli (chodzi o USB) to odczekaj chwile i możesz spokojnie korzystać z modemu
Pamiętaj tylko że Winda po jego ponownyw włączeniu zainstaluje go ponownie. Jeśli nie przestawisz żadnych kabli (chodzi o USB) to odczekaj chwile i możesz spokojnie korzystać z modemu
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Nie kopiuje postów bo chce odnieść się do kilku. Po pierwsze modem sam wznawia przesyłanie i nie jest to problem przeciążenia BTSów, ponieważ jeżeli z Internetem łączę się poprzez Nokię 6610 (na tej samej karcie SIM), która komunikuje się z komputerem przez port podczerwieni to nigdy nie ma problemu z przesyłaniem danych, a obydwa chodzą po GPRS (brak zasięgu EDGE).[/u]
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 80
- Rejestracja: 2006-02-01, 11:00
- Lokalizacja: W-wa
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Od 18 stycznia miałem dwa dni z rozłączaniem. Poza tym działa bez zarzutu. Lokalizacja: Warszawa, Targówek, osiedle; Zacisze(nie mylić z Zielonym Zaciszem)
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Po dzisiejszym telefonie do biura obsługi, zostałem poinformowany, że należy sprawdzić kompatybilność karty SIM z urządzeniem, tzn. muszę zanieść urządzenie wraz z kartą do salonu i przez dwa tygodnie Era będzie miała mnie z głowy....
Jak ktoś ma ochotę to niech skomentuje sytuację.
Jak ktoś ma ochotę to niech skomentuje sytuację.

Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Mam modem siemens ES 75 i dokładnie taki sam problem sprawdzałem go na innej karcie (tak tak) i to samo trochę to jest dziwne że to działa bez problemu na telefonie. czyżby większość modemów byłaby zepsuta?? 

Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Witam Mam ten sam problem co i większość z ES 75. Rozłancza mi się co ok 10 min.Modem był w serwisie na Tanecznej ale nic nie wykryto.Pomimo pełnego zasięgu GPRS i EDGE chodzi tylko na GPRS ok 5,6KB/s.Czasami wskakuje do EDGE na jakieś 30 s. Kupiłem antenę ATK 20 i też nic. Napisałem pismo do Ery w tej sprawie.W odpowiedzi dostałem tylko SMS o treści: Witamy. Chcemy poinformować że występują problemy z działaniem modemów Siemens ES 75 o rozwiązaniu problemu poinformujemu w terminie późniejszym. Ale jak poprosiłem o odpowiedź na piśmie to jej nie chcieli dać. Dobrze wiedzą że bym z nią poszedł do rzecznika praw konsumenta i odrazu rozwiązał umowę- oczywiście z winy ERY.
Pozdrawiam i życzę baaaardzo duże wytrwałości. Będzie nam potrzebna przez te 24 miesiące.
Pozdrawiam i życzę baaaardzo duże wytrwałości. Będzie nam potrzebna przez te 24 miesiące.
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Dobrze w końcu że coś drgneło z tymi modemami w Erze to oznacza że jest jakaś szansa na rozwiązanie tego problemu. A <font color="#FF00FF"><b>»»w ogóle««</b></font> czy są osoby u których ten modem działa bez problemu??
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Ja też napisałem pismo w którym opisałem dokładnie problem oraz zażądałem w nim wymiany modemu, zwrotu pobranego abonamentu oraz zaprzestania pobiera abonamentu do dnia rozwiązania problemu, jak na razie ERA zgodziła się na pobieranie połowy abonamentu przez trzy miesiące. Czekam na pisemną odpowiedz na moją skargę, jak tylko ją dostanę to od razu się od niej odwołam, bo niby dlaczego mam płacić cokolwiek za niedziałającą usługę. Zakładam, że odpowiedzą mi na piśmie, przynajmniej tak twierdzi biuro obsługi, osobiście będę im o tym dość często przypominał, poza tym muszą dać jakąś odpowiedz ponieważ potwierdzili mi przyjęcie zażalenia.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 80
- Rejestracja: 2006-02-01, 11:00
- Lokalizacja: W-wa
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Od 18 stycznia nic się (odpukać) złego nie dzieje. Były dwa dni, że rozłączał sie po kilku minutach, ale problem ustąpił i zauważam, że ocraz szybciej działa. Miejmy nadzieję, że długo jeszcze.Jojo pisze:Dobrze w końcu że coś drgneło z tymi modemami w Erze to oznacza że jest jakaś szansa na rozwiązanie tego problemu. A <font color="#FF00FF"><b>»»w ogóle««</b></font> czy są osoby u których ten modem działa bez problemu??
- Vipera
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 567
- Rejestracja: 2005-10-30, 23:43
- Lokalizacja: Katowice
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Mam ES 75 w BlueConnect od października.Jojo pisze:A <font color="#FF00FF"><b>»»w ogóle««</b></font> czy są osoby u których ten modem działa bez problemu??
Wysiadł już po kilku dniach.
Początkowo w BOA próbowali mi wmówić, że to wina źle skonfigurowanego systemu i inny tam....

Gdy wysłałem im zapis logów modemu, przyjeli modem do serwisu gdzie "przeleżał' prwie miesiąc (tj w samym serwisie zmieścił się w czasie podanym w gwarancji reszta czasu to przesyłanie go między salonem - serwisem - salonem).
Inna sprawa, że "sztandarowe" oprogramowanie Blue Connect Mannager ERYto jedno wielkie nieporozumienie. Przysłali mi nawet jego nową wersję, tyle, że i tak z niego nie korzystam.
Obecnie modem spisuje sie bez żadbych problemów. W ogóle przestałem narzekać na połaczenie (zarówno na tym modemie w domu, jak i via telefon, w terenie).
Tranfer spada jedynie w 'godzinach szczytu' (Niestety "miła lokalizacja" - 3 szpitale + akademiki), ale nie zdażyło mi sie już żeby net rozłaczył się sam z siebie.
Ten sam modem ma kilku moich znajomych i tylko u jednego wystąpił na początku ten sam problem co u mnie.
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Witam wszystkich.
Od miesąca także mam blueconnect.
Po pierwszej instalce ciągle mi wywalało z menagera urządzeń.
Bez przerwy się rozłanczał od 5 do 30 min (max), nic nie pomagało,nowe sterowniki bo aplikacje ery wyrzuciłem od razu,potem zrobiłem dial-up(a)
ale bez skutku.
Zaniosłem gada do ery po 4 dniach może 5-ciu odebrałem go z powrotem
napisali w serwisie ze wszystko ok ale tak nie było co prawda modem sie niezawieszał ale rozłanczał sie różnie od 5 min nieraz do 3 h.
Poza tym sygnał mam na max prawie zawsze EDGE dn-link od 10 do 20 kBit
25MB plik około 23-26 min,jak dla mnie starczy tylko zeby sie nie rozłanczał.
Obecnie znowu mam go w serwisie a jade na swoim drugim private modem Solomon Evo niestety tylko GPRS ten mi nie rozłancza ale za to po kilku godzinach staje transfer do O i trzeba reset modemu zrobić i jert ok.
Moim zdaniem są niedopracowane sterowniki pod winde
i z różną konf. sprzętową różnie działa wymieniłem u siebie 3 płyty główne bez żadnego efektu.
Mój komp jest nowy na platformie Intela,poszedłem więc do kumpla on też ma nowego kompa ale AMD 64 i u niego o dziwo chodziło bez zarzutu.
Na razie czekam co bedzie dalej !???
Od miesąca także mam blueconnect.
Po pierwszej instalce ciągle mi wywalało z menagera urządzeń.
Bez przerwy się rozłanczał od 5 do 30 min (max), nic nie pomagało,nowe sterowniki bo aplikacje ery wyrzuciłem od razu,potem zrobiłem dial-up(a)
ale bez skutku.
Zaniosłem gada do ery po 4 dniach może 5-ciu odebrałem go z powrotem
napisali w serwisie ze wszystko ok ale tak nie było co prawda modem sie niezawieszał ale rozłanczał sie różnie od 5 min nieraz do 3 h.
Poza tym sygnał mam na max prawie zawsze EDGE dn-link od 10 do 20 kBit
25MB plik około 23-26 min,jak dla mnie starczy tylko zeby sie nie rozłanczał.
Obecnie znowu mam go w serwisie a jade na swoim drugim private modem Solomon Evo niestety tylko GPRS ten mi nie rozłancza ale za to po kilku godzinach staje transfer do O i trzeba reset modemu zrobić i jert ok.
Moim zdaniem są niedopracowane sterowniki pod winde
i z różną konf. sprzętową różnie działa wymieniłem u siebie 3 płyty główne bez żadnego efektu.
Mój komp jest nowy na platformie Intela,poszedłem więc do kumpla on też ma nowego kompa ale AMD 64 i u niego o dziwo chodziło bez zarzutu.
Na razie czekam co bedzie dalej !???
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 149
- Rejestracja: 2005-10-20, 08:51
- Lokalizacja: Stolyca
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Mam dla Was pilną informację jeżeli chodzi o serwisowanie modemów ES75. Ktoś pisał, że trafiły one CCS, a tak naprawde ta firma nie zajmuje się ich serwisowaniem. Jeżeli zdecydujecie się, aby pójść z tym modemem do salonu, to ważne, aby zaznaczyć aby trafił on do firmy Netcom do Leżajska. Tylko oni tak naprawde serwisują te urządzenia. Naprawa trwa od 2-10 dni i po powrocie raczej jest ok.Jojo pisze:Dobrze w końcu że coś drgneło z tymi modemami w Erze to oznacza że jest jakaś szansa na rozwiązanie tego problemu. A <font color="#FF00FF"><b>»»w ogóle««</b></font> czy są osoby u których ten modem działa bez problemu??
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Faktycznie wczoraj odebrałem modem z ery był w naprawie w Leżajsku we firmie Netcom wymienili mi płyte główną i oprogramowanie wewnętrzne,na razie działa javascript:emoticon(':lol:')
Laughing co będzie dalej Hm !????????????????
odezwe się później jak przetestuje dokładniej.
Laughing co będzie dalej Hm !????????????????
odezwe się później jak przetestuje dokładniej.
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Paweł pisze:Po dzisiejszym telefonie do biura obsługi, zostałem poinformowany, że należy sprawdzić kompatybilność karty SIM z urządzeniem, tzn. muszę zanieść urządzenie wraz z kartą do salonu i przez dwa tygodnie Era będzie miała mnie z głowy....
Jak ktoś ma ochotę to niech skomentuje sytuację.
prynajmniej odpoczną od ciebie.... co oni mogą ci pomóc jak twój sprzęt nie działa jak należy !!! chore ja tam do nich nie dzwonie.... i tak są zarobieni........
Problem z blueconnect
No widze ze nie jestem sam z rozłączaniem modemu ES 75 w Blueconnect....
Połączenie nie wygasa ale rozłacza w zależności od bliżej nieokreślonych zjawisk... czasem chodzi 3-4 h i nie rozłączy a czasem co 2-3 minuty disconnect...
Aplikację od Ery od razu wyrzuciłem - teraz mam zwykłego dial-upa i auto połączenie po rozłączeniu... ale i tak denerwuje. CHyba wezme logi i napisze reklamację do Ery
niech się ustosunkują - mogą mi wymienić modem...
Dodam że zasięg mam bdb transfer sięga 15-20 KB a potem disconnect...
Moja nokia 6610 i stabilnie chodzi po kilka godzin - tylko nie ma edgea...
Połączenie nie wygasa ale rozłacza w zależności od bliżej nieokreślonych zjawisk... czasem chodzi 3-4 h i nie rozłączy a czasem co 2-3 minuty disconnect...
Aplikację od Ery od razu wyrzuciłem - teraz mam zwykłego dial-upa i auto połączenie po rozłączeniu... ale i tak denerwuje. CHyba wezme logi i napisze reklamację do Ery

Dodam że zasięg mam bdb transfer sięga 15-20 KB a potem disconnect...
Moja nokia 6610 i stabilnie chodzi po kilka godzin - tylko nie ma edgea...
- Vipera
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 567
- Rejestracja: 2005-10-30, 23:43
- Lokalizacja: Katowice
Re: Problem z blueconnect
Jak rozwiązałeś problem z wprowadzeniem PIN'u?wilkq pisze:teraz mam zwykłego dial-upa i auto połączenie po rozłączeniu... ale i tak denerwuje.
Na forum były juz kilkakrotnie podejmowane próby w tym kierunku.
Chodzi konkretnie o podanie dial-up'owi obu parametrów PIN i APN w jednej lini.
Może byś podał swoją konfigurację dial-up'a dla BlueConnecta?
Co do rozłączania po pewnym czasie połaczenia via NOKIA.
Czasem zdarza mi sie korzystać z połączenia NOKIA 6510 via iRDA (i czasem 6610i).
Zaobserwowałem, że jeśli nie przesyłane są żadne pakiety i telefonik jest bezczynny, wyłacza iRDE i rozłacza połaczenie.
Niestety użycie NOKI jako modemu u mnie to jedynie ułamek procenta całego czasu połaczenia, więc nie mogę tych obserwacji traktować jako coś pewnego.
Problem z blueconnect
Moja konfiguracja....
Przede wszyskim wyłącz żądanie PIN dla karty sim
- po co ???
Dodatkowo w komendach AT modemu dodaj : AT+CGDCONT=1,"IP","erainternet","0.0.0.0";+CGQREQ=1,0,0,0,0,0;+CGQMIN=1,0,0,0,0,0;+CGEQMIN=1,3,0,0,0,0,0,0,"0E0","0E0",2,0,0<cr>
po wpisaniu tej komendy śmiga zwykły dial -up - numer wykręcany *99***1# nazwa użytkownika erainternrt - hasło: erainternet
Przede wszyskim wyłącz żądanie PIN dla karty sim

Dodatkowo w komendach AT modemu dodaj : AT+CGDCONT=1,"IP","erainternet","0.0.0.0";+CGQREQ=1,0,0,0,0,0;+CGQMIN=1,0,0,0,0,0;+CGEQMIN=1,3,0,0,0,0,0,0,"0E0","0E0",2,0,0<cr>
po wpisaniu tej komendy śmiga zwykły dial -up - numer wykręcany *99***1# nazwa użytkownika erainternrt - hasło: erainternet
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 80
- Rejestracja: 2006-02-01, 11:00
- Lokalizacja: W-wa
Re: PROBLEM Z MODEMEM Blueconnect
Widzę, że ja jestem jednym z niewielu szczęśliwców którzy nie mają problemów - oprócz dwóch dni - z ES75
blue connect/Huawei E160
- Vipera
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 567
- Rejestracja: 2005-10-30, 23:43
- Lokalizacja: Katowice
Re: Problem z blueconnect
W BlueConnectcie (i w ogóle w Erze) wyłaczenie PIN'u to faktycznie żaden problem.wilkq pisze: Przede wszyskim wyłącz żądanie PIN dla karty sim- po co ???
Osobiście jednak jestem za tym by nie wyłaczać PIN'u (To moje osobiste zdanie i nie trzeba się z nim liczyć)
Pytałem o konfigurację z PIN'em, gdyż kilkakrotnie spotkałem się na forum z tym pytaniam i informacją, że SIM niektórych operatów nie umożliwia wyłaczenia PIN'u.
I z tąd to pytanie.
Problem z blueconnect
No powodów dla których nie chcesz wyłączć pinu może być faktycznie wiele
Ja wychodzę z założenia że tą kartę mam tylko do Blueconnecta i nie ruszam się z nią z domu - co innego w komórce - mam PIN
Z moich własnych obserwacji
zauważyłem że możliwość wyłaczenia PINu oferują nowe kart SIM - stare karty nie oferowały takiej możliwości. przyznam się że niem mam pojęcia jak wpisać komendę z PINem...

Z moich własnych obserwacji
