Play reklamacja (znikający zasięg przeważnie po 12 w nocy)

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
grubby8
Początkujący użytkownik forum
Posty: 14
Rejestracja: 2020-06-22, 14:17

Play reklamacja (znikający zasięg przeważnie po 12 w nocy)

Post autor: grubby8 »

Od chyba 2 lat co jakiś czas przerywa mi połączenie. Czasem zauważam to raz na miesiąc, czasem kilka dni z rzędu. Wchodząc w ustawienia na www pokazuje brak zasięgu sieci który wraca po kilku kilkunastu minutach.

Przez cały ten czas Play zwodził mnie, że u nich wszystko w porządku i to musi być wina urządzenia. Kiedy w końcu wymieniłem je na nowe i problem się pojawił to bardzo długo musiałem czekać na rozpatrzenie reklamacji.

Dzwoni do mnie Pan pyta o różne rzeczy... Ja mu mówię, że mam dostęp do urządzenia sąsiada na którym również sprawdzam w tym czasie czy działa internet z Play (również nie działa). To facet mi odpowiada że on nie może rozmawiać o internecie sąsiada :klnie:
Po czym nawet nie pytając o problemy z zasięgiem (tym bardziej o antenę którą posiadam i zasięg mam stabilny) Odpowiada, "Podany przez Pana adres - ******* - znajduje się poza zasięgiem naszej sieci wewnątrz budynków."

Miał ktoś podobne problemy albo domyśla się o co może chodzić?

Poniżej odpowiedź konsultanta:
Zgłaszał Pan, że połączenia internetowe dla numeru 795824*** nie są realizowane poprawnie. Regularnie wykonywał Pan połączenia internetowe w ciągu ostatniego roku. Przykładowo od 5 lipca do 3 sierpnia 2020 roku pobrał Pan łącznie 85,6 GB danych.



Podany przez Pana adres - ******* - znajduje się poza zasięgiem naszej sieci wewnątrz budynków. Oznacza to, że wewnątrz budynków może mieć Pan mniej stabilne połączenie z siecią. W odległości około 3,5 kilometra znajduje się nasza najbliższa stacja. W reklamowanym okresie nadajnik ten działał poprawnie.



Gdy wskazany adres znajduje się poza zasięgiem sieci wewnątrz budynków nie oznacza to, że w ogóle nie może Pan korzystać z usług. Natomiast może to być utrudnione ze względu na odległość i ilość osób logujących się w danej chwili do naszego najbliższego nadajnika. Jeżeli w danym czasie ze stacji korzysta więcej Abonentów, może mieć Pan problem z nawiązaniem stabilnego połączenia z siecią. Wpływa to na możliwość wykonywania połączeń internetowych oraz ich prędkość.



Proszę jednak pamiętać, że nasze usługi nie są przypisane do konkretnych adresów - są mobilne. Zasięg może się różnić w zależności od miejscowości. Zależy on między innymi od liczby nadajników na danym terenie, liczby użytkowników zalogowanych do nadajnika lub ukształtowania terenu.
astroneb
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 546
Rejestracja: 2020-03-09, 00:11

Re: Play reklamacja (znikający zasięg przeważnie po 12 w nocy)

Post autor: astroneb »

To normalne u mnie też po 12 znika i się pojawia B7 2600 MHz i przełącza na inny nadajnik a po 3 rano wyłączają całkowicie B7 2600 MHz.
A jakich pasm dotyczy to u Ciebie ?
Na forum znany problem po prostu Play oszczędza Sieć. Za to 1800 MHz i 2100 MHz i 800 MHz działa bez problemów.
Tu wątek tego problemu:
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?f=1&t=58058
grubby8
Początkujący użytkownik forum
Posty: 14
Rejestracja: 2020-06-22, 14:17

Re: Play reklamacja (znikający zasięg przeważnie po 12 w nocy)

Post autor: grubby8 »

To nie jest ten problem ponieważ przerwa trwa do 15 minut. A ja ciągle jadę na 2600 sąsiad na 1800 lub 800.
astroneb
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 546
Rejestracja: 2020-03-09, 00:11

Re: Play reklamacja (znikający zasięg przeważnie po 12 w nocy)

Post autor: astroneb »

U mnie kilka raz dotyczyło to całego nadajnika i wyłączany jest na kilka minut dla chyba restartu stacji bazowej po 00:00.
Używam nocy bez limitu i to też mnie wkurza :(
grubby8
Początkujący użytkownik forum
Posty: 14
Rejestracja: 2020-06-22, 14:17

Re: Play reklamacja (znikający zasięg przeważnie po 12 w nocy)

Post autor: grubby8 »

Masz jakieś potwierdzenie tego? Bo play ciągle twierdzi, że nadajnik działa prawidłowo itp...
astroneb
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 546
Rejestracja: 2020-03-09, 00:11

Re: Play reklamacja (znikający zasięg przeważnie po 12 w nocy)

Post autor: astroneb »

Oczywiście odpowiedz standardowa nic nie zrobisz z tym :(
Akwinata
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 197
Rejestracja: 2015-05-08, 22:29
Lokalizacja: łódzkie

Re: Play reklamacja (znikający zasięg przeważnie po 12 w nocy)

Post autor: Akwinata »

Support w Play xD od razu uzbrój się w cierpliwość, nastaw się raczej na niezałatwienie sprawy i męcz ich, najlepiej pismami do siedziby, żeby zrekompensowali Ci problemy np. poprzez zwolnienie z płatności abonamentu na kilka miesięcy (mnie się tak udało). Jak będą mieli to naprawić, to możliwość, że stanie się to przez Twoją interwencję jest znikoma - wystarczy przejrzeć forum Play - są tam setki tematów, w których klienci wodzeni są za nos przez kilka miesięcy i w efekcie nic nie udaje się załatwić. Sam przerabiałem to w ubiegłym roku - usterki nie naprawili, było chyba 10 zgłoszeń, ale w efekcie dostałem 7 miesięcy zwolnienia z abonamentu.
ODPOWIEDZ