Bardzo prosze o pomoc

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
kukizo
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2008-01-05, 00:21
Lokalizacja: miedyrzec

Bardzo prosze o pomoc

Post autor: kukizo »

Czesc chcialem was bardzo prosic o pomoc.
Robie wszystko wedlug instrukcji wkladam jedna plytke instaluje, wkladam modem Merlin XU870 i druga plytke. Wszystko powinno dzialac jednak w programie mobilink gdy klimak polacz pochwili wyswietla sie blad 720 ( ze zostal przypisany adres statyczny a powinien byc dynamiczny i zeby zmienic to w profilu...)
W programi bc menager wystepuje ten sam blad 720.
Dzwonilem do infolinii,ale zaden z 3 konsultantow nie mial pojecia(nawet nie slyszal o takim bledzie)l takze jedyna nadzieje w was bede naprawde bardzo wdzieczny za pomoc.
Awatar użytkownika
regedit
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 357
Rejestracja: 2007-05-15, 15:16
Lokalizacja: Warszawa

Re: Bardzo prosze o pomoc

Post autor: regedit »

Wynika z tego, że masz coś źle w ustawieniach. Blueconnect korzysta z ip dynamicznego (zmiennego). Zobacz w ustawieniach. Sprawdź też ustawienia tj. APN / user / password itp
ZTE MF60 HSPA+ @ T-Mobile
Linksys WAG200G & Neostrada 10Mb/s
ODPOWIEDZ