Witam , mam problem z internetem 5g od play. Mianowicie pomimo faktu iż jestem w zasięgu 5g ( nie jestem na końcu, ani obrzeżach), oraz mam router odpowiedni do 5g (Huawei 5g CPE Pro 2), nadal korzystam z lte. Po rozmowie z konsultantem, dowiedziałem się że mam nadajnik 5g ok. kilometr od domu. Niestety zgłoszenia techniczne w celu naprawy/pomocy nie przyniosły żadnego rezultatu, a ich dział odesłał mi tradycyjny list z tytułem "odrzucona reklamacja"

. Gdzie przecież wcześniej ich prosiłem o naprawę, oraz umożliwienie korzystania z 5g. Niestety teraz zmuszony jestem korzystać z Lte+, który chodzi przyzwoicie w godzinach 1-7 rano. W normalnych godzinach pingi skaczą w granicy 30-80, więc niestety gry online odpadają. Ktoś mógłby mi poradzić co zrobić z tym fantem, ewentualnie pomóc zoptymalizować te Lte.
Z góry dzięki, jest to mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość