Play stacjonarny - brak ulgi za zgodę na otrzymywanie faktury drogą elektroniczną
Moderator: Moderatorzy
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 79
- Rejestracja: 2017-07-29, 17:56
Play stacjonarny - brak ulgi za zgodę na otrzymywanie faktury drogą elektroniczną
Dzwonił konsultant Play z propozycją przejścia na fakturę elektroniczną. Oświadczył, że jeśli wyrażę na to zgodę otrzymam 5zł rabatu do każdej następnej faktury. Zgodę wyraziłem, faktury są przysyłane mailem natomiast rachunki są nadal na kwotę 19,99 jak przy fakturze papierowej. Interweniowałem w tej sprawie na infolinii i dostałem rabat 5zł w formie faktury korygującej. W kolejnym miesiącu sytuacja się powtórzyła. Dwukrotnie mnie zapewniano, że następnym razem rabat zostanie naliczony automatycznie i faktury już będą na kwotę 14,99. Teraz znów mam na mailu fakturę na 19,99zł. Jak sobie z tym poradzić? Jak skutecznie złożyć reklamację? Chodzi o zasadę.
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26429
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: Play stacjonarny - brak ulgi za zgodę na otrzymywanie faktury drogą elektroniczną
Reklamować do skutku albo zmienić operatora.
Nie pomagam na PW!
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 79
- Rejestracja: 2017-07-29, 17:56
Re: Play stacjonarny - brak ulgi za zgodę na otrzymywanie faktury drogą elektroniczną
Ale może są jakieś "myki", kruczki, sposób z jakich mogę skorzystać w reklamacji a o których nie wiem.
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 210
- Rejestracja: 2007-11-01, 15:08
- Lokalizacja: Warszawa-Targówek
Re: Play stacjonarny - brak ulgi za zgodę na otrzymywanie faktury drogą elektroniczną
Kiedyś można było zgłaszać na forum Play i zdarzało się przyśpieszenie reklamacji, ale forum padło kilka miesięcy temu i nie wiadomo, czy je reaktywują, czy coś ulepszają:grzesiek1991 pisze:Ale może są jakieś "myki", kruczki, sposób z jakich mogę skorzystać w reklamacji a o których nie wiem.
https://forumplay.pl/