Mam problem z internetem domowym od T-mobile. Korzystam z zestawu B715 + 2x antena kierunkowa (8dB@2600). Problem polega na braku transmisji w technologii LTE. Po ustawieniu routera w tryb 3G internet działa. Po włożeniu sim do telefonu ta również nie ma problemów z łączeniem się w LTE.
Normalnie typowałbym problem ze sprzętem, ale wszystkie inne karty pre-paid nie mają problemów z działaniem w LTE (również prepaid Tmobile).
Wg. operatora w systemie wszystko wygląda dobrze (potwierdzałoby to działanie karty w telefonie). Wymieniałem już dwa razy kartę sim w salonie (obecnie dostałem nawet 2 przypisane do tego numeru) i wszystkie zachowują się dokładnie tak samo. BOK, twierdzi że mam się łączyć na APN "internet" bo innego nie ma. Dla mnie jest tu coś niezrozumiałego, testy krzyżowe wykluczają się na wzajem.

Czy ktoś z Was spotkał się z podobną sytuacją? Zupełnie nie wiem w czym może być problem. Pomocy koledzy, muszę mieć internet do pracy (lepszy niż 3G).

