B529 - problem z wifi
Moderator: Moderatorzy
-
- Użytkownik forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 2018-04-30, 20:16
B529 - problem z wifi
Witam, mam mały problem u mnie w domu posiadam t-mobile domowy z routerem b529, do którego jest podłączony switch i do switcha router tplink c80, który działa jako access point. Po kablu ze switcha i na wifi z tplinka transfery są rzędu 60mbit, a na wifi z b529 jakieś 5mbit i gorszy ping. SSID jest to samo, to co pomaga to ponowne uruchomienie b529. ale tylko na chwile. Co może być problemem?
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26429
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
-
- Użytkownik forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 2018-04-30, 20:16
Re: B529 - problem z wifi
Tylko, że ten AP pokrywa jakieś 80% domu, a wifi z b529 jakieś 20%
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26429
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
-
- Użytkownik forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 2018-04-30, 20:16
Re: B529 - problem z wifi
No, że jak wyłącze ap na c80 i zostawie tylko b529 to będe miał zasięg na 20% domu, może to kwestia kanałów? Czy router główny i ap powinny działać na tym samym kanale czy na różnych? Bo chwili obecnej na obydwu mam ustawione na auto na 20MHz.
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26429
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: B529 - problem z wifi
Zdecydowanie na różnych kanałach powinny działać np 1 i 11, żeby były większe prędkości to 40Mhz szerokość kanału powinna być.
Napisałem wyraźnie "na testy" masz wyłączyć c80 czy nie zakłóca b529.
Napisałem wyraźnie "na testy" masz wyłączyć c80 czy nie zakłóca b529.
Nie pomagam na PW!