Cześć,
Mam problem z uzyskanie połączenia z internetem na Netgear AC810s.
W przeciwieństwie do innych urządzeń na 810s nie ma konfiguracji APN po włożeniu karty sim T-Mobile Magenta (karta działa w innym urządzeniu).
Po włożeniu np karty Orange konfiguracja APN pojawia się automatycznie i połączenie z internetem jest.
Jeśli ręcznie ustawię APN:
Nazwa: T-Mobile
Nazwa APN: internet
Uwierzytelnianie: PAP
Nazwa użytkownika: puste
Hasło: puste
PDP: IPV4
Roaming PDP: Brak
Nic się nie dzieje. Cały czas jest Alert: "Wyłączona transfer danych mobilnych" W ustawienia -> sieć jest: "Trwa wyszukiwanie sieci, proszę czekać.."
Już kombinowałem też z Uwierzytelnianiem, PAP/Brak i ciągle ten sam efekt. Ma ktoś jakieś pomysły, dlaczego może tak się dziać?
Netgear AC810s i T-Mobile problem z połączeniem
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2023-09-03, 19:59
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2685
- Rejestracja: 2015-08-25, 18:45
- Lokalizacja: z Nienacka
Re: Netgear AC810s i T-Mobile problem z połączeniem
Czytałeś ten wątek: viewtopic.php?f=11&t=45734
Tam generalnie piszę ,że TMobile działa.
Może po prostu nie masz zasięgu ? Nie wiem , ale ja mam wrażenie ,że TMobile jakoś łapie sieć i sygnał wtedy ale i tak nie da się np.dzwonić ... Próbowałeś w innym/lepszym miejscu ?
EDIT: (Choć jak Orange jest , to i TMobile raczej też....)
Tam generalnie piszę ,że TMobile działa.
Może po prostu nie masz zasięgu ? Nie wiem , ale ja mam wrażenie ,że TMobile jakoś łapie sieć i sygnał wtedy ale i tak nie da się np.dzwonić ... Próbowałeś w innym/lepszym miejscu ?
EDIT: (Choć jak Orange jest , to i TMobile raczej też....)
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2023-09-03, 19:59
Re: Netgear AC810s i T-Mobile problem z połączeniem
T-mobile w tym samym miejscu na innym urządzeniu działa poprawnie. W sumie mam 2 karty t-mobile i na innym urządzeniu obie działają na 810s obie nie. Orange i plus na nim działają. Więc to raczej kwestia ustawień na Netgear.
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2685
- Rejestracja: 2015-08-25, 18:45
- Lokalizacja: z Nienacka
Re: Netgear AC810s i T-Mobile problem z połączeniem
Masz jakoś dostęp do komend AT ? Jakiś terminal ?