Może ktoś się spotkał i może rozwiązał problem z wysłaniem kodu USSD w Play lub Virgin Mobile, który przekieruje połączenia na inny numer (*21*numer#) lub wyłącza przekierowanie (#21#) lub z informacją o statusie przekierowania (*#21#) ?
Próbowałem na modemach
E3131 z Mikrotika, na debianie z modem-manager-gui,
E3372 (hilink) z przeglądarki,
E5573 (hilink z wifi) z przeglądarki
ale bez skutecznie. Na modemach hilink otrzymywałem "nie powiodło się", natomiast przez mikrotika wykorzystując komendy AT dostawałem OK, a następnie +CUSD: 2. Na debianie dostawałem "USSD terminated by network".
Na telefonie choćby noki 6030 działają bezproblemowo.
Kod sprawdzający stan konta (*101#) działa poprawnie na modemach, a te z przekierowywaniem połączenia nie chcą działać.
Może jest jakiś inny modem na którym dałoby się wysyłać te kody?
Problem z wysłaniem kodu USSD przekierowującego połączenia telefoniczne
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2024-04-23, 20:45
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2655
- Rejestracja: 2015-08-25, 18:45
- Lokalizacja: z Nienacka
Re: Problem z wysłaniem kodu USSD przekierowującego połączenia telefoniczne
Bo nie wszystkie kody mają być wysyłane do operatora , niektóre powinny być obsłużone przez telefon , choćby komenda *#06# ... To telefon ma wyświetlić IMEI , a nie operator...
Do przekierowywania rozmow są tez komendy AT ,może taka zadziala:
A jak nie , to inne z nią wariacje.
Do przekierowywania rozmow są tez komendy AT ,może taka zadziala:
Kod: Zaznacz cały
AT+CCFC=1,3,"+48xxxxxxxx",145,1,1
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2024-04-23, 20:45
Re: Problem z wysłaniem kodu USSD przekierowującego połączenia telefoniczne
Na modemie E3131 zadziałało
AT+CCFC=0,3,"+48tel",145
Dzieki!
AT+CCFC=0,3,"+48tel",145
Dzieki!