NetGear DG834G - NEO - Zrywa Połączenie

Pozostałe kwestie techniczne (sprzętowe i programowe) dotyczące internetu radiowego - np. konfiguracja firewalli, antywirusów, przeglądarek internetowych.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
hARaPL
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2008-01-31, 13:00
Lokalizacja: Skąd

NetGear DG834G - NEO - Zrywa Połączenie

Post autor: hARaPL »

Witam.
Zainstalowałem zgodnie z instrukcją router w/w nazwy w którym podłączyłem Neostradę.
Wszystko ładnie "śmiga" lecz po kilku/kilkunastu minutach zielone światełko(które pokazuję połączenie ADSL) znika.
Konfigurację raczej poprawnie wykonałem.

Obrazek

Instalacja :
192.168.0.1
user: admin
pass: password

później w PPPoA podałem :
login i hasło do Neostrady.

Zmieniłem :
VPI na 0
VCI na 35

Internet "śmiga". Lecz powodem stworzenia tego tematu jest zrywanie połączenia co pewien czas.

Co może być przyczyną zrywania połączenia a zarazem zaniknięcia diody potwierdzającej sygnał ADSL(Neostrady).

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: NetGear DG834G - NEO - Zrywa Połączenie

Post autor: Jo_gurt »

Na innym sprzecie dziala poprawnie? Jaka jest szybkosc nominalna (wykupiona) polaczenia?
hARaPL
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2008-01-31, 13:00
Lokalizacja: Skąd

Re: NetGear DG834G - NEO - Zrywa Połączenie

Post autor: hARaPL »

640 Kb/s jest wykupione czyli 512kb/s w pakiecie oferowanym przez TP.SA.
Mam modem USB: Thomson SpeedTouch 330 SlimLine USB - (Modem który dostałem od TP.SA. działa poprawnie)

Niestety nie mam innego router-a.
Zależy mi na rozwiązaniu problemu "zaniknięcia" połączenia.
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: NetGear DG834G - NEO - Zrywa Połączenie

Post autor: Jo_gurt »

Podejrzewam, ze takie zanikanie moze wynikac z nieprawidolwego dzialania modemu w routerze. Pytalem o szybkosc poniewaz im wieksza przrepustowosc tym wieksza wrazliwosc na np. kiepska linie czy odleglosc od centrali, co objawia sie wlasnie zrywaniem polaczenia. Jednak 512kbps jest stosunkowo nisk szybkoscia, wiec takie przyczyny mozna z duzym prawdopodobienstwem wykluczyc.

Probowales np. innego firmware do routera?
hARaPL
Początkujący użytkownik forum
Posty: 17
Rejestracja: 2008-01-31, 13:00
Lokalizacja: Skąd

Re: NetGear DG834G - NEO - Zrywa Połączenie

Post autor: hARaPL »

Niestety nie.
A co polecasz?
Ponieważ myślę ,że znasz się na tym lepiej od mnie więc pytam eksperta:)
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: NetGear DG834G - NEO - Zrywa Połączenie

Post autor: Jo_gurt »

Zacznij od wrzucenia firmware (znajdziesz na stronie producenta). Po tym najpewniej trzeba bedzie ustawic routerek jeszcze raz.
Masz moze mozliwosc przetestowania go na innej linii u kogos innego?
Awatar użytkownika
Artur_prezes
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 257
Rejestracja: 2006-12-17, 23:10
Lokalizacja: Ireland

Re: NetGear DG834G - NEO - Zrywa Połączenie

Post autor: Artur_prezes »

Witaj w klubie,ja już nie mama tego problemu. u nie było to samo, możesz poczytac moje posty. Połączenie internetowe się zrywalo nie pomagały upgrady routera, kombinowałem tydzień i oddałem tamten i kupiłem nowy (tańszy nawet) i internet chodzi jak złoto cały czas bez żadnych problemów.
CLEARW'RE
Broadband
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy
Posty: 16330
Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
Lokalizacja: Lublin

Re: NetGear DG834G - NEO - Zrywa Połączenie

Post autor: Jo_gurt »

Artur_prezes, tylko ty nie masz ADSLa, tutaj wina tez moze lezec po stronie linii lub operatora :/
Awatar użytkownika
Artur_prezes
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 257
Rejestracja: 2006-12-17, 23:10
Lokalizacja: Ireland

Re: NetGear DG834G - NEO - Zrywa Połączenie

Post autor: Artur_prezes »

Ja czytając tego posta widze to samo co działo się mi, czyli internet przestał jakby dochodzic do routera. Mi też gasła na jakiś momet lampka z dostępnu do neta,problem bardzo podobny.
CLEARW'RE
Broadband
ODPOWIEDZ