Komunikat dla chetnych na iPlus i modem OPTION

Dyskusje na temat wyboru sprzętu. Jaki modem, telefon do GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/HSUPA, jaką przejściówkę, kabel do telefonu... itp. mam wybrać?

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Kraszan

Komunikat dla chetnych na iPlus i modem OPTION

Post autor: Kraszan »

Gdyby ktos chcial wejsc do iPlusa i w salonie jego wybor padnie na
modem firmy OPTION 3G Quad to zwroćcie uwage na kartę SIM
jaka daje Wam sprzedawca. Od tygodnia walczę z problemem braku
pelnej wspolpracy tego modemu z kartą i wczoraj spędzilem 3 godziny
w salonie Plusa. Meczylem sprzedawcę, zaznaczajac ze nie wyjdę
z salonu dopoki nie rozwiaze problemu. Po wykonaniu kilkudziesieciu
telefonow, napisaniu kilku maili do kwatery glownej otrzymal w koncu
wewnetrzna instrukcję, zeby do tych modemow, aby w pelni dzialaly
nalezy wydac karte SIM o numerze seryjnym serii 98 05 608 XXX XXX
przy czym koniecznie musi to byc 608. W tej chwili trwa poszukiwanie
takiej karty i mają ją dla mnie sprowadzic, ale uczulam przyszlych
uzytkownikow, zeby zwrocili na to uwagę, bo szary sprzedawca Plusa
nie ma o tym zielonego pojecia, a Wy uniknienie frustracji i nerwow.

Pozdrawiam
Kraszan.
Gość

Re: Komunikat dla chetnych na iPlus i modem OPTION

Post autor: Gość »

dzięki za info
Miki

Re: Komunikat dla chetnych na iPlus i modem OPTION

Post autor: Miki »

Mam modem option, karta sim, ktora z nim uzywam ma zupelnie inne numery( zamiast "koniecznego" 608 jest 042) . Nigdy nie mialem z nia problemow
Lukasz

Re: Komunikat dla chetnych na iPlus i modem OPTION

Post autor: Lukasz »

potwierdzam ze jest taki problem, w piatek otrzymalem wlasnie taki modem i caly piatek i sobote spedzilem na odwiedzaniu salonow plusa i wydzwanianiu to pomocy technicznej iplusa, najgorsze jest to, ze jak okazalo sie, ze jest to problem z karta, to nie chcieli mi jej za darmo wymienic tylko kazali za nia placic, a oczywiscie place za te usluge mimo, ze nie moge z niej skorzystac, totalne przegiecie, w dodatku, zeby to zalatwic to musze jechac do jakiegos salonu firmowego, bo w innym tego nie moge zalatwic, pozrdrawiam i zycze wiecej szczescia niz ja mialem
lasic

Re: Komunikat dla chetnych na iPlus i modem OPTION

Post autor: lasic »

a u mnie wszystko dziala ok mimo ze nie mam takiego sima
Gość

Re: Komunikat dla chetnych na iPlus i modem OPTION

Post autor: Gość »

Jak czytam co napisał Łukasz, to przypominają mi się filmy z czasów PRL'u ;-)
Korzystałem do tej pory z usług TP i ta wypada przy plusie jak marzenie.
Gość

Re: Komunikat dla chetnych na iPlus i modem OPTION

Post autor: Gość »

Nie zaprzeczam, że z innymi kartami SIM modem może współpracować. Faktem jest, że przy mnie, handlowiec dostał maila z instrukcją wewnętrzną, by do tych własnie modemów wydawać karty SIM 98 05 608 XXX XXX. Cztery pierwsze cyfry mogą być inne, jak się okazuje 3 następne też, jednak przy mnie, handlowiec odfoliował 5 innych simów i zaden nie podjął współpracy. W dalszym ciągu poszukiwanie SIMa dla mnie trwa... Co za bzdura...
Lukasz

Re: Komunikat dla chetnych na iPlus i modem OPTION

Post autor: Lukasz »

wczoraj wymienili mi moja karte sim i modem zaczal dzialac, bylem w salonie firmowym Plusa w Katowicach, problem braku wspolpracy niektorych serii kart z tymi modemami jest znany i sa reguly wg. ktorych mozna sprawdzic, czy dana karta bedzie wspolpracowala czy nie, problem lezy podobno w oprogramowaniu modemu, ktory nie radzi sobie z pewnymi kombinacjami nr. seryjnych, przy czym podobno wina lezy troche po stronie producentow kart sim, ktorzy nie panuja za bardzo nad tymi numerami i efekt jest taki, ze do dystrybucji trafiaja karty, ktore nie wspolpracuja z pewnymi urzadzaniami, w kazdym razie trzymam kciuki za tych co wciaz czekaja :-)
Gość

Re: Komunikat dla chetnych na iPlus i modem OPTION

Post autor: Gość »

niestety kolego mylisz się co do porducentów kart sim że nie panują nad numerami! Pracowałem w takiej firmie i wszystkie numery dostaje się gotowe od operatora- racej sam operator( inżynierowie którzy nad tym pracują) nie panują nad numerami i podają błędne dane!
Gość

Re: Komunikat dla chetnych na iPlus i modem OPTION

Post autor: Gość »

A nie wiecie czy ten modem chodzi z prockami AMD Turion??? prosze o odpowiedzi
BTK

Re: Komunikat dla chetnych na iPlus i modem OPTION

Post autor: BTK »

lasic pisze:a u mnie wszystko dziala ok mimo ze nie mam takiego sima
pe


Ja też mam zupełnie inny numer karty i działa, w WUNDER sklepie ( Vobisie) nawet nie wiedzieli o co chodzi z tymi numerami kart i zrobili taakie oczy jak i powidziałem.
Ale może dlatego, że to Vobis, z doświadczenia wiem, że mało wiedzią :))))
robert

Komunikat dla chetnych na iPlus i modem OPTION

Post autor: robert »

Ja mam właśnie ten modem tylko, że nie kupiony w salonie plus gsm, tylko na Allegro asygnowany przez T-Mobile, oczywiście bez simloka zakupiłem kartę simDate w pierwszym lepszym salonie plus gsm i nawet pod WAWĄ UMTS śmiga. Plus do tego oprogramowanie Globtroter Mobility Manager. :D
zbyszek

Re: Komunikat dla chetnych na iPlus i modem OPTION

Post autor: zbyszek »

Witam wszystkich uzytkownikow iPlusa.
Mieszkam w Warszawiei kupilem iplusa ktory nie działal mi od momentu kupna.brak mozliwosci zwrotu,podpisales umowe to musisz placic bez wzgledu na wszystko. Przez blisko
dwa miesiące,wielokrotnie to zgłaszalem wiec oczekiwłem od polkomtela
przynajmiej zwrotu pieniedzy za okres w ktorym nie moglem korzystac
z internetu. Nie zamierzam pozostawic tej sprawy bez odzewu,zglaszam
to do rzecznika praw obywatelskich oraz zamierzam wystapic na droge sadowa. Jak mieliscie podobne problemy to piszcie im wiecej osob tym wiksza mozliwosc dojscia swoich praw.podaje swojego maila
[email protected]
Lukasz

Re: Komunikat dla chetnych na iPlus i modem OPTION

Post autor: Lukasz »

Info dla Zbyszka, nie wiem co u Ciebie jest przyczyną tego, że nie działa Ci internet - ja w przypadku gdy problem był z kartą sim i czekałam na jej wymianę wysłałem reklamację i ta reklamacja została rozpatrzona pozytywnie tzn. przyjdzie faktura korygująca o ten okres, gdzie nie mogłem korzystać. Co więcej, w reklamacji prosiłem o anulowanie opłat za połączenia z numerem 2601, bo dotyczyły one tego, że mi nie działa internet i również te opłaty zostaną wycofane. Tak więc próbuj, no chyba, że problem dot. czegoś innego niż karty.
Gość

GOBETROTTER

Post autor: Gość »

króciutko podsumuje kolegów:
jezeli sa problemy z zestawieniem sesji na GPRS/UMTS/EDGE czesty błąd 619(win) oraz KOD31(aplikacja ) w przypadku globetrotterow zaproponuje male rozwiazanko a mianowicie,
aplikacja dołaczona do modemu nie bedzie nam potrzebna
1. jezeli mamy juz zainstalowanego IPLUS MANAGERE LUB MOBILLITY MANAGERE to ich tylko uzyjemy do podania kodu pin dokarty SIM chociaz to rowniez mozna ominąć ale o tym moze kiedy indziej
2.w opcjach TELEFONU I MODEMU zaznaczmy właściwy modem i klikamy na zakladke właściwości nastepnie otwieramy nastepna zakladke ZAAWANSOWANE i tutaj mamy miejsce na podanie dodatkowej komendy inicjalizujacej i tutaj wpisujemy : at+cgdcont=1,"IP","punkt dostepu danego operatora" zatwierdzamy ok i...
3. tworzymy połaczenie dial-up z numerem dostepowym *99***1# i jedzie na maxa
ODPOWIEDZ