Blueconnect i program AutoConnect: Problem
Moderator: Moderatorzy
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Blueconnect i program AutoConnect: Problem
Ostatnio mam coraz częściej zrywane połączenie, tak więc zdecydowałem się zainstalować program AutoConnect i przez niego nawiązywać połączenie. Dotychczas łączyłem się poprzez windowsowego dial-upa, miałem w nim ustawione automatyczne wznawianie połączenia po zerwaniu, ale to jest dość zawodne (nie zawsze wznawia połączenie).
I niestety z Autoconnectem pojawia się problem: przy próbie połączenia pojawia się komunikat "Połączenie nieudane - System nie może odnaleźć wpisu książki telefonicznej dla tego połączenia."
Ktoś wie co jest grane? Od razu powiem, że wyłączyłem PIN na karcie. Mój modem to Huawei e220.
Z góry dzięki za pomoc.
I niestety z Autoconnectem pojawia się problem: przy próbie połączenia pojawia się komunikat "Połączenie nieudane - System nie może odnaleźć wpisu książki telefonicznej dla tego połączenia."
Ktoś wie co jest grane? Od razu powiem, że wyłączyłem PIN na karcie. Mój modem to Huawei e220.
Z góry dzięki za pomoc.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2008-03-22, 19:21
- Lokalizacja: Chojnów
Re: Blueconnect i program AutoConnect: Problem
Mam podobny problem co kolega wyzej czesto mam zerwania, ale nie uzywalem autoconecta. Model modemu ten sam.
Moze ktos cos doradzic.
Moze ktos cos doradzic.
- Jaco
- Mistrz bezprzewodowy - moderator
- Posty: 10946
- Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
- Lokalizacja: Polska
Re: Blueconnect i program AutoConnect: Problem
A jak macie z zasięgiem. Modemy te mają pewną wielką wadę. Brak wyjścia na antenę zewnętrzną.
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: Blueconnect i program AutoConnect: Problem
Z zasięgiem nie mam problemu. 4/5 kresek HSDPA. Ale nie sądzę żeby to zasięg był powodem problemu, który opisałem w pierwszym poście, czyli Autoconnecta nie nawiązującego połączenia.
- Jaco
- Mistrz bezprzewodowy - moderator
- Posty: 10946
- Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
- Lokalizacja: Polska
Re: Blueconnect i program AutoConnect: Problem
Mnie zastanawia dlaczego zrywa połączenie. Miałem BC i mam dość kiepski zasięg ale nawet przy tym nie zrywało mi połączeń.Dla polepszenia osiągów kupiłem antenę dookólną i było o niebo lepiej. Pracowałem również z AutoConnect i ten również sprawował się bez problemu.
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: Blueconnect i program AutoConnect: Problem
U mnie również jeszcze miesiąc temu wszystko działało jak należy, więc na 100% problem jest po stronie operatora. Zauważyłem, że EDGE dalej działa jak należy, ale nie chcę na niego przełączać ponieważ ma masakryczny ping i wyraźnie wolniej ściąga z p2p, nawet po ograniczeniu. Poza tym zakłóca mi radio i telewizor.Jaco pisze:Miałem BC i mam dość kiepski zasięg ale nawet przy tym nie zrywało mi połączeń.
Więc wiesz może jak go skonfigurować? Przypomnę, że właśnie w tym tkwi problem opisany w tym temacieJaco pisze:Pracowałem również z AutoConnect i ten również sprawował się bez problemu.
![:]](./images/smilies/splash.gif)
Dla przypomnienia, oto komunikat który pojawia się przy próbie nawiązania połączenia przez AutoConnect: Połączenie nieudane - System nie może odnaleźć wpisu książki telefonicznej dla tego połączenia.
Dodam, że mam ustawione APN i wyłączony PIN, dial-up działa bez problemu, ale AutoConnect - nie.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2008-03-22, 19:21
- Lokalizacja: Chojnów
Re: Blueconnect i program AutoConnect: Problem
Prawde mowiac to dzis tez stwiedzilem ze na GPRS/EDGE nie zrywalo mi BC, a na innych tak