co pisać przy składaniu reklamaci do BOK!!!
Moderator: Moderatorzy
- wikara
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 352
- Rejestracja: 2006-03-09, 23:35
- Lokalizacja: z bez-kabli.pl
co pisać przy składaniu reklamaci do BOK!!!
WITAM!!!
mam takie pytanie co napisać konkretnego przy składaniu reklamaci do BOKU.
chcę napisać reklamacje ale <font color="#FF00FF"><b>»»nie wiem««</b></font> odczego zacząć,zawsze dzwoniłem ale postanowiłem napisać.
napiszćcie wszystko co zmiązene z transferami,limitami,itd....żebym mógł wysłać.
każdy jeden opis mi pomoże!!!chce żeby to jakoś wyglądało, że pisał to(fachowiec a nie bezsensu pisać)
-albo jakąs kopie reklamaci może ktoś ma,bym był bardzo wdzięczny...
<<<<<<<więć piszćcie i piszćcie a niejdnemu się to przyda>>>>>>>
pozdrawiam!
mam takie pytanie co napisać konkretnego przy składaniu reklamaci do BOKU.
chcę napisać reklamacje ale <font color="#FF00FF"><b>»»nie wiem««</b></font> odczego zacząć,zawsze dzwoniłem ale postanowiłem napisać.
napiszćcie wszystko co zmiązene z transferami,limitami,itd....żebym mógł wysłać.
każdy jeden opis mi pomoże!!!chce żeby to jakoś wyglądało, że pisał to(fachowiec a nie bezsensu pisać)
-albo jakąs kopie reklamaci może ktoś ma,bym był bardzo wdzięczny...
<<<<<<<więć piszćcie i piszćcie a niejdnemu się to przyda>>>>>>>
pozdrawiam!
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 135
- Rejestracja: 2005-11-22, 17:49
Re: co pisać przy składaniu reklamaci do BOK!!!
mnie juz to powoli zaczyna denerwowac:> ile mozna... co złoze reklamacje-transfer sie poprawia.. po paru dniach znowu to samo i znowu dzwonie z reklamacja;> nudne to sie zaczyna robic... ja nie składałem listownie jeszcze ale moze najwyzszy czas;D więc jeśli ktos by miał taki wzór to mysle ze wielu osobom by sie to mogło przydac;) pozdrawiam:D
- Vipera
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 567
- Rejestracja: 2005-10-30, 23:43
- Lokalizacja: Katowice
Re: co pisać przy składaniu reklamaci do BOK!!!
1. Nie lej wody. Pisz to co związane z samą istota przedmiotu reklamacji
2. Staraj się jasno precyzować o co chodzi (bez określeń typu "coś nie tak a powinno być inaczej" - no, to przykład
) np:
3. Szczegółowy opis problemu
4. Uzasadnienie dlaczego wnosisz reklamację (np. niezgodność tego czegoś z konkretnym punktem regulaminu lub innych zasad)
5.Uważaj na ortografię
Pamiętaj, że na wniesienie reklamacji masz (chyba) 30 dni od wystąpienia tego czego dotyczy reklamacja (Taki zapis ma np ERA).
Sory, że nie piszę jako konkretnej reklamacji (i tym nie zachowuję tego o czym pisałem w pkt 2) ale w tym konkretnym wypadku nie chodzi o to
I najważniejsze : Niczego na "gębę" lub przez telefon.
Chodzi o to, że musisz mieć podkładkę.
Najlepiej polecony z potwierdzeniem zwrotnym odbioru.
W reklamacjach do ERY stosowałem powyższe. Udawało się
2. Staraj się jasno precyzować o co chodzi (bez określeń typu "coś nie tak a powinno być inaczej" - no, to przykład

3. Szczegółowy opis problemu
4. Uzasadnienie dlaczego wnosisz reklamację (np. niezgodność tego czegoś z konkretnym punktem regulaminu lub innych zasad)
5.Uważaj na ortografię

Pamiętaj, że na wniesienie reklamacji masz (chyba) 30 dni od wystąpienia tego czego dotyczy reklamacja (Taki zapis ma np ERA).
Sory, że nie piszę jako konkretnej reklamacji (i tym nie zachowuję tego o czym pisałem w pkt 2) ale w tym konkretnym wypadku nie chodzi o to

I najważniejsze : Niczego na "gębę" lub przez telefon.
Chodzi o to, że musisz mieć podkładkę.
Najlepiej polecony z potwierdzeniem zwrotnym odbioru.
W reklamacjach do ERY stosowałem powyższe. Udawało się
"Jeśli coś może się popsuć - na pewno się popsuje" 
Oby tylko wiedzieć jak to naprawić

Oby tylko wiedzieć jak to naprawić

Re: co pisać przy składaniu reklamaci do BOK!!!
no to macie : często to wysyłam w różnych wersjach
Działa zarówno meilowo, jak i pocztą 
Reklamacja dotyczy jakości usługi Twój Internet,modem edge77, abonamet 120zł,
klient: TU DANE
nr telefonu: PRZEZ KTÓY SIĘ ŁĄCZYCIE
Umowa zawarta w dniu DATA
Zgodnie z umową zawartą z ORANGE w usłudze TWÓJ INTERNET średni transferpowinien oscylować wokół 100kb/s.
Od dnia zawarcia umowy do dnia wczorajszego, kiedy złożyłam telefoniczniepierwszą reklamacje usługi, transfer był praktycznie zerowy, co kompletnieuniemożliwiało korzystanie z interentu. Wczorajsza reklamacja przyniosłakrótkotrwały efekt i w dniu dzisiejszym transfer ponownie jest bardzoniski.
Dziś minęło 7 dni od daty zawarcia umowy i zgodnie z jej treścią usługa
powinna być już w pełni aktywowana, tymczasem maksymalny transfer to wdniu dzisiejszym 3,8 kb/s (załączam screen z ekranu mojego
komutera).Zasięg sieci mam z reguły w wysokości 6 kresek, więc nie rozumiem skąd nadaltakie ograniczenie transferu.
Dodatkowo chcę zwrócić uwagę na fakt, ze oferowana usługa to STAŁY dostępdo interentu, tymczasem korzystanie z usługi jest praktycznie od tygodnianie możliwe. Raz ze względu na niski transfer, dwa - ze względu naniestabilność połączenia, które praktycznie zrywane jest góra po 15
minutach. Nawiązanie utraconego połączenia nie udaje się bez restartowaniakomputera, gdyż pojawia się monit "KOMPUTER ZDALNY NIE ODPOWIADA".
NIe muszę dodawać, ze sytuacja taka, w momencie gdy po przekroczeniu
limitów ściągania danych, transfer ma zostać dodatkowo ograniczany, jest
praktycznie niedopuszczalna! NIe dość że na ściągnięcie 2MB załącznika z
poczty muszę czekać po kilkanaście minut, to jeszcze żadko kiedy udaje sięgo ścignąć za pierwszym razem. Po koniecznym nawiązaniu połączenia na noworozpoczyna się wszystko od początku - kolejna próba ściągnięcia pliku ikolejne kilobajty na rosnącym koncie.
Oczekuję, że ze zgodnie z umową transfer zostanie ustalony na poziomie
wynikającym z umowy a tygodniowy brak możliwości korzystania z internetuzostanie uwzględniony przez ORANGE przy wystawianiu mi faktury za okres od DATA
Liczę na szybkie poprawienie jakości usług oraz odpowiedz meilową bądź teżtelefoniczną pod numerem
Mam tego już trochę, więc zdesperowanym mogę podesłać inne wersje.
Pozdrawiam


Reklamacja dotyczy jakości usługi Twój Internet,modem edge77, abonamet 120zł,
klient: TU DANE
nr telefonu: PRZEZ KTÓY SIĘ ŁĄCZYCIE
Umowa zawarta w dniu DATA
Zgodnie z umową zawartą z ORANGE w usłudze TWÓJ INTERNET średni transferpowinien oscylować wokół 100kb/s.
Od dnia zawarcia umowy do dnia wczorajszego, kiedy złożyłam telefoniczniepierwszą reklamacje usługi, transfer był praktycznie zerowy, co kompletnieuniemożliwiało korzystanie z interentu. Wczorajsza reklamacja przyniosłakrótkotrwały efekt i w dniu dzisiejszym transfer ponownie jest bardzoniski.
Dziś minęło 7 dni od daty zawarcia umowy i zgodnie z jej treścią usługa
powinna być już w pełni aktywowana, tymczasem maksymalny transfer to wdniu dzisiejszym 3,8 kb/s (załączam screen z ekranu mojego
komutera).Zasięg sieci mam z reguły w wysokości 6 kresek, więc nie rozumiem skąd nadaltakie ograniczenie transferu.
Dodatkowo chcę zwrócić uwagę na fakt, ze oferowana usługa to STAŁY dostępdo interentu, tymczasem korzystanie z usługi jest praktycznie od tygodnianie możliwe. Raz ze względu na niski transfer, dwa - ze względu naniestabilność połączenia, które praktycznie zrywane jest góra po 15
minutach. Nawiązanie utraconego połączenia nie udaje się bez restartowaniakomputera, gdyż pojawia się monit "KOMPUTER ZDALNY NIE ODPOWIADA".
NIe muszę dodawać, ze sytuacja taka, w momencie gdy po przekroczeniu
limitów ściągania danych, transfer ma zostać dodatkowo ograniczany, jest
praktycznie niedopuszczalna! NIe dość że na ściągnięcie 2MB załącznika z
poczty muszę czekać po kilkanaście minut, to jeszcze żadko kiedy udaje sięgo ścignąć za pierwszym razem. Po koniecznym nawiązaniu połączenia na noworozpoczyna się wszystko od początku - kolejna próba ściągnięcia pliku ikolejne kilobajty na rosnącym koncie.
Oczekuję, że ze zgodnie z umową transfer zostanie ustalony na poziomie
wynikającym z umowy a tygodniowy brak możliwości korzystania z internetuzostanie uwzględniony przez ORANGE przy wystawianiu mi faktury za okres od DATA
Liczę na szybkie poprawienie jakości usług oraz odpowiedz meilową bądź teżtelefoniczną pod numerem
Mam tego już trochę, więc zdesperowanym mogę podesłać inne wersje.
Pozdrawiam
-
- Użytkownik forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2006-02-24, 18:05
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: co pisać przy składaniu reklamaci do BOK!!!
ja co miesiąć pisze reklamację! Nawoływałem nawet na tym formu by robić to masowo- takie jest nasze prawo! Ja do tej pory co miesiąc z moich reklamacji odliczają mi połowę abonamentu! Naogół za to że nie odpisali w przeciągu 30 dni od wysłania reklamacji! Zawsze wysyłam ją mailem podająć adres BOK oraz swój zwrotny żeby mieć podkładkę że doszedł mail! Jak do tej pory zgłosiłem reklamacje na:
-zbyt niski transfer
-blokowanie transferu
-brak usługi przez cały dzień
-niezdjęcie blokady w nowym okresie rozliczeniowym ( ostatnio zagroziłem że jeżeli to się powtórzy prosze o rozwiązanie umowy z operatorem ponieważ nie wywiązuje się z umowy, oczywiście bez kosztów ponoszonych przezemnie) Teraz czekam co mi odpiszą!
Pozdro kolego i pisz reklamacje!
-zbyt niski transfer
-blokowanie transferu
-brak usługi przez cały dzień
-niezdjęcie blokady w nowym okresie rozliczeniowym ( ostatnio zagroziłem że jeżeli to się powtórzy prosze o rozwiązanie umowy z operatorem ponieważ nie wywiązuje się z umowy, oczywiście bez kosztów ponoszonych przezemnie) Teraz czekam co mi odpiszą!
Pozdro kolego i pisz reklamacje!
Audi A8 na 255 kapciach- moja bryczka ajjj!
pomysł dla tych, co w orange
Dobra rada wynikająca z ich niedopatrzenia w umowie pomagająca w sytuacji obniżenia transferu.
Pt 11 oferty promocyjnej
, czyli PRZESYŁAMY dalej, hehe
A o ile mi wiadomo, ta liczba jest zazwyczaj duuuużo mniejsza od danych sciąganych z netu.
co WY na to? Jak to wygląda w innych umowach?
pozdrawiam
Pt 11 oferty promocyjnej
Zgodnie ze słownikiem języka polskiego i po konsultacji z polonistami, PRZESYŁAĆ oznacza transport od nadawcy do odbiorcy (sprawdźcie sami), czyli jeśli komukolwiek policzą dane ściągane z netu do tego limitu, to zrobią to wbrew umowie, bo najprościej rzecz ujmując, w umowie mowa o danych co w net WYSYŁAMYPowyższe prędkości mogą róznież ulec istotnej zmianie (obniżeniu) po przekroczeniu limitu PRZESYŁANYCH danych w jednym okresie rozliczeniowym...

A o ile mi wiadomo, ta liczba jest zazwyczaj duuuużo mniejsza od danych sciąganych z netu.
co WY na to? Jak to wygląda w innych umowach?
pozdrawiam
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1227
- Rejestracja: 2005-11-24, 23:29
- Lokalizacja: Flatland
Re: pomysł dla tych, co w orange
Jak najbardziej się zgadzam. Jest to podstawa do tego, żeby przycinali wysłaniu danej ilości danych. Jeden problem się tylko pojawia; trzeba mieć kilkadziesiąt lub więcej tysięcy złotych na adwokata i wszelkie koszta związane z sądzeniem się z nimi. Tylko przez sąd przyznaliby racjęaga_q pisze:Dobra rada wynikająca z ich niedopatrzenia w umowie pomagająca w sytuacji obniżenia transferu.
Pt 11 oferty promocyjnejZgodnie ze słownikiem języka polskiego i po konsultacji z polonistami, PRZESYŁAĆ oznacza transport od nadawcy do odbiorcy (sprawdźcie sami), czyli jeśli komukolwiek policzą dane ściągane z netu do tego limitu, to zrobią to wbrew umowie, bo najprościej rzecz ujmując, w umowie mowa o danych co w net WYSYŁAMYPowyższe prędkości mogą róznież ulec istotnej zmianie (obniżeniu) po przekroczeniu limitu PRZESYŁANYCH danych w jednym okresie rozliczeniowym..., czyli PRZESYŁAMY dalej, hehe
A o ile mi wiadomo, ta liczba jest zazwyczaj duuuużo mniejsza od danych sciąganych z netu.
co WY na to? Jak to wygląda w innych umowach?
pozdrawiam

Back to the Future 

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 2006-08-12, 18:50
Re: co pisać przy składaniu reklamaci do BOK!!!
witam! walczę z biurem obsługi klienta już 5 dni, niestety od momentu złożenia reklamacji (mejlowo) nic się nie zmieniło (mam przycięty transfer pomimo rozpoczęcia nowego okresu rozlicz.)! Jeden z pracowników napisał, że odezwą się w najbliższym czasie...i nic.
Może ktoś z Was składał tego typu reklamację w Plusie?
Proszę o pomoc - dzięki z góry!
Może ktoś z Was składał tego typu reklamację w Plusie?
Proszę o pomoc - dzięki z góry!
-
- Użytkownik forum
- Posty: 45
- Rejestracja: 2006-04-28, 14:31
- Lokalizacja: Koszalin
Re: co pisać przy składaniu reklamaci do BOK!!!
W sprawie zdjęcia limitu nigdy nie kontaktuj się poprzez e-mail, dzwoń do nich(to prędkość odzyskasz w krótkim czasie). A później napisz e-mail o zwrot kasy za okres, w którym było nałożone ograniczenie i dodatkowo za połączenie do „technicznych”(pamiętaj o wysłaniu listu także na swój adres – jako potwierdzenie).greg99 pisze: [...]od momentu złożenia reklamacji (mejlowo) nic się nie zmieniło (mam przycięty transfer pomimo rozpoczęcia nowego okresu rozlicz.)! [...]