
Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Moderator: Moderatorzy
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Ja prędkości mam ogólnie słabe-nie co to było w okresie próbnym-ale jeżeli chodzi o granie to nie mam problemu-gram w left4dead,cod4 i ostatnio cod5 

- KoD997
- Stały użytkownik forum
- Posty: 114
- Rejestracja: 2009-01-23, 22:08
- Lokalizacja: Czerniewice
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
No ale co z tym można zrobić? Gdzie to zgłosić??Digitall pisze:Może to nie disconnect, tylko zawieszenie?
Pisałem już że dzieje się tak przy dużych ilościach połączeń, lub wysokich transferach..
Mnie też to czasem wkurza, szczególnie jak całkiem padnie i nie wstaje.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 56
- Rejestracja: 2009-05-23, 15:35
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Ja wczoraj (22 maj) i dzisiaj (23 maj) nie miałem internetu około 3h
..wczoraj około godziny 15 do 18, dziś od 14 do 16.30..Mam częste rozłączanie internetu na około 5sec. (nieraz dłużej)..nie wiem co jest przyczyną..ktoś mówił tu o jakiś pracach i wymianie modemów..ja jak na razie czarno to widzę.. Przez pierwszy miesiąc (testowy), był to marzec, wszystko działało jak należy.. od końca kwietnia mam problemy.. miejmy nadzieje że wszystko się ustabilizuję i OFP będzie smigało jak należy ; ], Pozdrawiam.

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2009-05-25, 07:57
- Lokalizacja: Ełk
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Witam. Mam problem od 22 maja. Dioda Signal jest zapalona na zielono, dioda connect zapala sie na pare sekund po czym gaśnie. Myślalem że to wina zasięgu więc przeniosłem się z modemem do kumpla który też ma taki sam modem . Podłączyłem i dalej to samo. ( Kumpla modem dziala a moj nie ) Czyżby coś z modemem? Wygląda jakby niemógł się połączyć. Może wina karty Simy czy coś ? Help
Mieszkam koło Ełku
Mieszkam koło Ełku
-
- Użytkownik forum
- Posty: 36
- Rejestracja: 2008-05-01, 15:50
- Lokalizacja: Zambrzyniec
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Shiwy a dzieje się tak niezależnie od metody łączenia? Ethernet, USB czy WiFi?
www.speedfight.com.pl
Strona poświęcona skuterowi Peugeot Speedfight
Strona poświęcona skuterowi Peugeot Speedfight
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2009-05-25, 15:00
- Lokalizacja: jelenia góra
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
problem z pro
mam zasięg jest połaczony ....
w przegladarce wyswietla mi nie mozna wyswietlic strony co jest z tym?????????????
pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
[ Dodano: 2009-05-25, 16:36 ]
jest na kablu sieciowym przez usb nie próbowałem
[ Komentarz dodany przez: Jaco: 2009-05-25, 17:01 ]
Adawil16 kolego. Jak nie poprawisz swojej wypowiedzi to leci do kosza. Ponadto nie używaj koloru czerwonego bo tu nie lunapark.
mam zasięg jest połaczony ....
w przegladarce wyswietla mi nie mozna wyswietlic strony co jest z tym?????????????
pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
[ Dodano: 2009-05-25, 16:36 ]
jest na kablu sieciowym przez usb nie próbowałem
[ Komentarz dodany przez: Jaco: 2009-05-25, 17:01 ]
Adawil16 kolego. Jak nie poprawisz swojej wypowiedzi to leci do kosza. Ponadto nie używaj koloru czerwonego bo tu nie lunapark.
Ostatnio zmieniony 2009-05-25, 16:00 przez adawil16, łącznie zmieniany 2 razy.
- Sundance_kid
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 5361
- Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
- Lokalizacja: Bratoszewice
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Shiwy wkładałes kartę do modemu kolegi i na odwrót?
[ Dodano: 2009-05-25, 16:50 ]
adawil16 mowa Polska byc trudna?
Działają Ci np komunikatory? Jeżeli tak to wina DNSów.
[ Dodano: 2009-05-25, 16:50 ]
adawil16 mowa Polska byc trudna?
Działają Ci np komunikatory? Jeżeli tak to wina DNSów.
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Wyjmij i włóż kartę sim-jeżeli to nic nie da to wina modemu-skoro kumpla działa a Twój nie. 

-
- Użytkownik forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 2009-02-24, 12:07
- Lokalizacja: łódzkie
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Witam! Mam problem z ruterem może pomożecie. Siedzę sobie w internecie przez połączenie wifi aż tu nagle brak połączenia bezprzewodowego. Dioda wifi gaśnie i nawet wyłączenie i ponowne włączenie rutera nie pomaga.Reset nic nie reaguje. Podłączam ruter przez kabel sieciowy i też nie działa ale dioda od sieciówki świeci. Pisze ograniczenie lub brak łączności. Przycisk napraw nie pomaga. Dwa dni temu mi się tak stało to wyłączyłem ruter na noc i na drugi dzień zaskoczył bez problemu. Wiecie co może być przyczyną? Z góry dzięki za odpowiedź.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 83
- Rejestracja: 2009-02-23, 15:38
- Lokalizacja: woj.świętokrzyskie
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Problem - jest zasięg, a nie ma połączenia. Stosuje taki trick - może u kogoś też pomoże. W sytuacji jak powyżej odkręcam antenę kierunkową (czyli zwróconą na konkretny BTS) i przykręcam oryginalną (dookólną - BTS dowolny). W 98 na 100 działa
Po jakimś czasie wracam do anteny kierunkowej. Wygląda to na zupełnie bezsensowny zabieg - ale dziala.

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2009-05-25, 07:57
- Lokalizacja: Ełk
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Co do mojego problemu. Zadzownilem do BoK . Powiedzieli że może to być wina karty Sim ( proszę się przejsc do Salonu Orange, tam powinni mieć urządzenie do sprawdzenia karty ) Tak zrobiłem. Jednak dalej niedziala. Sądzę że jednak to wina Routera/Modemu. Czytalem, chyba nawet tutaj że Orange coś robi z zasięgiem. Technicy z Orange mają do mnie dzwonić, może wtedy coś sie wyjaśni. Ogolnie to lipa bo pare dni wczesniej kupilem nowego kompa i nawet nie moge z niego korzystac ... Zonk . Nieprzekładałem karty do modemu kumpla. Karta według Salonu Orange jest sprawna.
Sygnał jest
Dioda Connect zapala się na chwilę i gaśnie
Aha łaczę się przez Ethernet
Nie wiem czy to ma jakieś wieksze znaczenie jak gaśnie dioda Connect
Dioda ( Doda )
Ps Internet działał przez 1,5 msca ( 1 msc próbny )
Sygnał jest
Dioda Connect zapala się na chwilę i gaśnie
Aha łaczę się przez Ethernet
Nie wiem czy to ma jakieś wieksze znaczenie jak gaśnie dioda Connect

Dioda ( Doda )

Ps Internet działał przez 1,5 msca ( 1 msc próbny )
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Cały sprzęt im zanieś. Niech pokażą, że działa.Shiwy pisze:Karta według Salonu Orange jest sprawna.

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2009-05-25, 07:57
- Lokalizacja: Ełk
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
I tak właśnie zrobię. 

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2009-05-26, 12:35
- Lokalizacja: Ełk
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
witam
Panowie mam tez podobny problem z CDMA w piatek wieczorem przestał działać i tak do dzisiejszego dnia, zasięg na maxa przez usb łączy się > uwierzytelnianie >połączony> wszystkie diody na zielono i za chwile gaśnie dioda connect i w programie wyskakuje rozłączono, przez lan podobnie laczy wszystko na zielono i za chwilkę connect gaśnie i tak w kolko.
Jestem pewien ze to nic u mnie bo router nawet nie dostaje żadnego adresu ip (WAN), wiec orange coś kombinuje dzwoniłem do BoK i biedulki sami chyba nie wiedza co nakombinowali. a zasięg mam około -50db na standardowych antenkach antenę mam około kilometra od domu i widzę ja jak na dłoni a internetu jak nie było tak nie ma.
Panowie mam tez podobny problem z CDMA w piatek wieczorem przestał działać i tak do dzisiejszego dnia, zasięg na maxa przez usb łączy się > uwierzytelnianie >połączony> wszystkie diody na zielono i za chwile gaśnie dioda connect i w programie wyskakuje rozłączono, przez lan podobnie laczy wszystko na zielono i za chwilkę connect gaśnie i tak w kolko.
Jestem pewien ze to nic u mnie bo router nawet nie dostaje żadnego adresu ip (WAN), wiec orange coś kombinuje dzwoniłem do BoK i biedulki sami chyba nie wiedza co nakombinowali. a zasięg mam około -50db na standardowych antenkach antenę mam około kilometra od domu i widzę ja jak na dłoni a internetu jak nie było tak nie ma.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 2009-05-04, 19:40
- Lokalizacja: Lipiny
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
koledzy mam pytanie?chciałbym oddać router do naprawy ponieważ wkurza mnie jego zachowanie.Przy pełnym zasięgu potrafi 6 razy w ciągu 2 godzin stracić połączenie.Wszystkie diody świecą.Jestem już po okresie próbnym i powiedzieli że muszę czekać jak pójdzie do serwisu i tam go sprawdzą.A co z netem w tym czasie?przecież mają wyłączność na sprzedaż tego routera.Nie będzie Pan miał netu bo to mój sprzęt nic na zamianę nie dostanę.Dobre podejście do problemu.Czy to co mi powiedzieli jest prawdą?
- Jo_gurt
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 16330
- Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
- Lokalizacja: Lublin
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
antonio350, spróbuj może na początek zagadać z przedstawicielem handlowym w salonie czy coś. Może udałoby się na miejscu wymienić na inny egzemplarz?
-
- Użytkownik forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 2009-02-03, 18:53
- Lokalizacja: Polska
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Ja też jestem w przededniu oddania modemu do serwisu.
Na infolinii twierdzą że jeżeli salon dysponuje wolnym
modemem to może wypożyczyć/wymienić na czas naprawy.
Oczywiście pracownicy salonu nie mając takiego obowiązku
nie kwapią sie do pomocy - twierdzą że nie mają sprzętu i/lub
nie mogą go wydać bo za to mogą stracić pracę (sic!)
Sprzedają bubel i mają człowieka w garści. Decyzję o oddaniu
do serwisu podjąłem po 4 zgłoszeniach technicznych i nie wiem
już ilu rozmowach z "konsultantem" + 3 miesiące kombinacji
ze sprzętem antenami i ustawieniami. Na koniec zainstalowałem
antenę na maszcie i z siłą sygnału 69 dBm mam bardzo dobre osiągi
ale wciąż rozłącza - z czego wniosek że to chyba jednak modem.
Tzw. "pomoc" na infolinii to dezinformacja. GRANDA!
Czy są w ogóle na forum osoby którym modem się nie rozłącza?
PS właśnie znowu połączenie padło...
Na infolinii twierdzą że jeżeli salon dysponuje wolnym
modemem to może wypożyczyć/wymienić na czas naprawy.
Oczywiście pracownicy salonu nie mając takiego obowiązku
nie kwapią sie do pomocy - twierdzą że nie mają sprzętu i/lub
nie mogą go wydać bo za to mogą stracić pracę (sic!)
Sprzedają bubel i mają człowieka w garści. Decyzję o oddaniu
do serwisu podjąłem po 4 zgłoszeniach technicznych i nie wiem
już ilu rozmowach z "konsultantem" + 3 miesiące kombinacji
ze sprzętem antenami i ustawieniami. Na koniec zainstalowałem
antenę na maszcie i z siłą sygnału 69 dBm mam bardzo dobre osiągi
ale wciąż rozłącza - z czego wniosek że to chyba jednak modem.
Tzw. "pomoc" na infolinii to dezinformacja. GRANDA!
Czy są w ogóle na forum osoby którym modem się nie rozłącza?
PS właśnie znowu połączenie padło...
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
W regulaminie nic nie ma o modemie zastępczym a tylko o odszkodowaniu.
http://orange.comtel-it.pl/resources/Fi ... 344713.pdf
Trzeba poszukać w ustawie o świadczeniu usług telekomunikacyjnych. Nie wiem czy nie ma nawet specjalnej ustawy dla świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieciach z dostępem nomadycznym.

http://orange.comtel-it.pl/resources/Fi ... 344713.pdf
Trzeba poszukać w ustawie o świadczeniu usług telekomunikacyjnych. Nie wiem czy nie ma nawet specjalnej ustawy dla świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieciach z dostępem nomadycznym.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2009-05-25, 07:57
- Lokalizacja: Ełk
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Ja swój modem oddałem do salonu orange żeby go wysłali i sprawdzili. W salonie mówili że mogą dać modem zastępczy ale niestety nie mają ???? Czekam.. Czekam.. Czekam ...
Ostatnio zmieniony 2009-05-27, 08:05 przez Shiwy, łącznie zmieniany 3 razy.
- bob
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 7979
- Rejestracja: 2006-01-07, 15:41
- Lokalizacja: Mała miejscowość
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Panowie sprawdźcie sobie jakie macie te prawa. Na necie jest dużo materiału. Oprócz tego można zadzwonić do federacji konsumenta i spytać itp. 

-
- Użytkownik forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 2009-05-27, 19:38
- Lokalizacja: Świetokrzyskie
problem
Czytam to forum i zauważyłem , i kilku z was występuje podobny problem. Korzystam Z internetu i co jakiś czas internet poprostu mi się rozłącza. Pomaga jedynie reset routera. Nie wiem czym to jest spowodowane , zasięg mam ok (około 6km od stacji bazowej). Nie konfigurowałem routera (chodzi mi o port forward). Ktoś wie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy i jak sobie z tym radzić ?
Dużo myślałem co może byc przyczną takiego zachowania. Zauważyłem ,że znaczne obciążanie sieci też konczy sie rozłączeniem.Być może taka jest specyfikacja tego urzadzenia
Jeżeli ktoś wie jak rozwiązać ten problem to prosze o odp.
Dużo myślałem co może byc przyczną takiego zachowania. Zauważyłem ,że znaczne obciążanie sieci też konczy sie rozłączeniem.Być może taka jest specyfikacja tego urzadzenia

Jeżeli ktoś wie jak rozwiązać ten problem to prosze o odp.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 2009-02-24, 12:07
- Lokalizacja: łódzkie
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Czy dioda SIGNAL gaśnie Ci całkowicie? Czy tylko połączenie zrywa? Przez co łączysz się z routerem?
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2009-05-28, 10:38
- Lokalizacja: Pręgowo Dolne
potwierdzona awaria - północna PL
witam!
widzę, że sporo osób ma podobny problem do mojego. ja to opisuję: ciągła zmiana statusu z "połączono" na "gotowy" i z powrotem co kilka sekund. brak przy tym oczywiście dostępu do internetu. dodatkowym symptomem jest też rytmiczne zanikanie sygnału na drugiej antenie.
problem pojawił się 22.05.2009 wieczorem i trwa do chwili obecnej. podczas sobotniej (23.05.2009) rozmowy z callcenter kazano mi robić standardowe procedury typu połączenie po lan, pingi, itp. więc ich zlałem. w niedzielę (24.05) wziąłem router i laptopa, pojechałem pod btsa i sprawdziłem. objaw ten sam. zadzwoniłem ponownie, przedstawiłem problem i dokładnie opisałem co się dzieje. przyjęli zgłoszenie serwisowe i nadali nr reklamacji. i co najważniejsze przyznali się, że faktycznie bts, z którego korzystam nie działa i podobna sytuacja jest z wieloma btsami w północnej polsce. cieszy mnie oficjalne przyznanie się, że nie działa, ale martwi, że nie naprawiają tego.
oczywiście wysłałem pisemko z żądaniem obniżenia abonamentu o 1/30 za każdą dobę braku dostępu do netu co każdemu przysługuje jeśli winę ponosi orange, a w tym przypadku uważam, że tak jest.
widzę kogoś z Ełku z podobnymi problemami; czy jest ktoś jeszcze z PN PL bez netu z powodów podobnych do mojego?
--
pozdrawiam
widzę, że sporo osób ma podobny problem do mojego. ja to opisuję: ciągła zmiana statusu z "połączono" na "gotowy" i z powrotem co kilka sekund. brak przy tym oczywiście dostępu do internetu. dodatkowym symptomem jest też rytmiczne zanikanie sygnału na drugiej antenie.
problem pojawił się 22.05.2009 wieczorem i trwa do chwili obecnej. podczas sobotniej (23.05.2009) rozmowy z callcenter kazano mi robić standardowe procedury typu połączenie po lan, pingi, itp. więc ich zlałem. w niedzielę (24.05) wziąłem router i laptopa, pojechałem pod btsa i sprawdziłem. objaw ten sam. zadzwoniłem ponownie, przedstawiłem problem i dokładnie opisałem co się dzieje. przyjęli zgłoszenie serwisowe i nadali nr reklamacji. i co najważniejsze przyznali się, że faktycznie bts, z którego korzystam nie działa i podobna sytuacja jest z wieloma btsami w północnej polsce. cieszy mnie oficjalne przyznanie się, że nie działa, ale martwi, że nie naprawiają tego.
oczywiście wysłałem pisemko z żądaniem obniżenia abonamentu o 1/30 za każdą dobę braku dostępu do netu co każdemu przysługuje jeśli winę ponosi orange, a w tym przypadku uważam, że tak jest.
widzę kogoś z Ełku z podobnymi problemami; czy jest ktoś jeszcze z PN PL bez netu z powodów podobnych do mojego?
--
pozdrawiam
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2009-01-19, 13:23
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Witam.
Miałem taki sam problem tylko w PŁ ZACH Polsce.Awaria trwała od 23.05 do 26.05.Teraz wszystko ok.
Miałem taki sam problem tylko w PŁ ZACH Polsce.Awaria trwała od 23.05 do 26.05.Teraz wszystko ok.

-
- Użytkownik forum
- Posty: 20
- Rejestracja: 2009-05-27, 19:38
- Lokalizacja: Świetokrzyskie
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Z routerem za pomocą kabla ethernet. Gdy strace połączenie wszystkie diody swiecą , jedynie dioda Ethernet miga.gorbi24 pisze:Czy dioda SIGNAL gaśnie Ci całkowicie? Czy tylko połączenie zrywa? Przez co łączysz się z routerem?
Doczytałem , router "usypia" się co jakiś czas . Myślałem że to tylko incydenty związane z urządzeniem.

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2009-05-26, 12:35
- Lokalizacja: Ełk
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
u mnie od dwoch dni zaczelo dzialac i dziala do tej pory pytanie na jak dlugo
-
- Użytkownik forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 2008-10-30, 09:58
- Lokalizacja: Parczew
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Witam serdecznie
Dziś otrzymałem 2 routery brane na firmę (karty są naktywne jak mówią w BOK)
Jeden z nich działa prawidłowo sygnał jest ok na antenie zewnętrznej jak i na routerowskich.
Natomiast drugi gubi sygnał w tym samym miejscu oraz na tej samej antenie (dioda od sygnału co raz zmienia kolor i czasami gaśnie)
Stan routera który nie może się połączyć:

Połączonego na antenie zewnętrzenej:

Za żaden skarb nie idzie się połączyć. Czyżby trefny router?
Próbowałem resetować go kilkakrotnie ale nadal ten sam objaw
czy przyczyną może być nieudana rejestracja karty?
Edit:
Przyczyna odkryta. Dział techniczny nie może poradzić sobie z aktywacją karty...
Więc karta do wymiany...
Dziś otrzymałem 2 routery brane na firmę (karty są naktywne jak mówią w BOK)
Jeden z nich działa prawidłowo sygnał jest ok na antenie zewnętrznej jak i na routerowskich.
Natomiast drugi gubi sygnał w tym samym miejscu oraz na tej samej antenie (dioda od sygnału co raz zmienia kolor i czasami gaśnie)
Stan routera który nie może się połączyć:

Połączonego na antenie zewnętrzenej:

Za żaden skarb nie idzie się połączyć. Czyżby trefny router?
Próbowałem resetować go kilkakrotnie ale nadal ten sam objaw
czy przyczyną może być nieudana rejestracja karty?
Edit:
Przyczyna odkryta. Dział techniczny nie może poradzić sobie z aktywacją karty...
Więc karta do wymiany...
Ostatnio zmieniony 2009-06-02, 12:53 przez wawryl, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 2009-02-24, 12:07
- Lokalizacja: łódzkie
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
W ustawieniach routera tam gdzie wpisuje się login i hasło z umowy zmień opcje CHAP na PAP. jeżeli to nie pomoże to modem walnięty.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 2008-10-30, 09:58
- Lokalizacja: Parczew
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Na działającym jest CHAP i latagorbi24 pisze:W ustawieniach routera tam gdzie wpisuje się login i hasło z umowy zmień opcje CHAP na PAP. jeżeli to nie pomoże to modem walnięty.
Zaraz sprawdzę na PAP na niedziałającym
Tylko jaką ma to spójność z sygnałem?
Edit:
Sprawdziłem nic nie daje zmiana CHAP na PAP spróbuję podjechać z routerem pod nadajnik zobaczymy co będzie się działo
-
- Użytkownik forum
- Posty: 44
- Rejestracja: 2008-09-02, 00:31
- Lokalizacja: świętokrzyskie
Re: Orange Freedom PRO - CDMA - problemy techniczne
Ja tam na szczęście nie mam żadnych problemów z rozłączaniem, jeszcze ani razu mnie nie rozłączyło. Tylko szkoda że w nocy transfer dochodzi do ponad 170kb/s a w dzień np w tym momencie jest 16:30 i transfer mam 17kb/s 
