problem z download, play online, huawei E156g

Dyskusje na luzie nie związane z forum w granicach netykiety.

Moderator: Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
Blido
Guru bezprzewodowy
Posty: 2969
Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
Lokalizacja: WL

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Blido »

ja.michal pisze:Przeczytaj uważnie umowę i regulamin. Gwarantowane łącze miałoby na rachunku jeszcze dwa zera między cyframi a przecinkiem. ;)
To prawda. Play jest detalicznym dostawcą internetu i ma takie same zasady jak wszyscy dostawcy detaliczni. Nic z tym nie zrobisz, beryl303. Tylko dostawcy hurtowi gwarantują działanie konkretnych usług oraz minimalną prędkość transferu. Za odpowiednią cenę :] Jak nie wierzysz to sprawdź ceny łącz u takich dostawców hurtowych jak TK, GTS czy Crowley. Możesz doznać szoku :]
Morti
Użytkownik forum
Posty: 38
Rejestracja: 2009-11-13, 02:51
Lokalizacja: z netu

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Morti »

95 zł za 1 MBit naprawdę przyprawia cię o taki szok ? słabe masz nerwy...
Awatar użytkownika
Blido
Guru bezprzewodowy
Posty: 2969
Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
Lokalizacja: WL

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Blido »

Morti pisze:95 zł za 1 MBit naprawdę przyprawia cię o taki szok ? słabe masz nerwy...
A powiedz Ty mi gdzie wyszukałeś ofertę dzierżawy łączy pod usługi internetowe z gwarantowaną przepustowością za 95 zł :rotfl2:
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26429
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: wojteks »

Morti pisze:95 zł za 1 MBit naprawdę przyprawia cię o taki szok ?
Ale to jest cena jak się kupuje 100Mb transferu i bez gwarancji przepustowości.
Łącza z CIR kosztują dużo.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Committed_Information_Rate
Nie pomagam na PW!
Cyfrowy Baron
### BAN ###
Posty: 22
Rejestracja: 2009-11-27, 18:21
Lokalizacja: Płońsk

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Cyfrowy Baron »

Dziś kolejna próba i kolejne fiasko.
W PLAY ONLINE nie działa pobieranie całych plików gdzieś tak powyżej 10 MB.

Jedne z Panów Techników napisał, że przeprowadził test na jednym z plików podanych na tym forum i jemu się ściągnęło.

Jak mamy to rozumieć?!

Czy Pan Technik zarzuca wszystkim zgłaszającym problemy kłamstwo i stwarzanie nieistniejącego problemu?

Jeżeli nie to proszę odpowiedzieć na pytanie dlaczego pobieranie plików przez protokół FTP działa bez problemu, ale przez protokół HTTP już nie można pobrać żadnego pliku do końca?

Moje pytanie może wydawać się nieco dziwne, więc uściślę, gdyby operator chciał zablokować pobieranie plików przez protokół HTTP to co musiałby zrobić?

Tym pytaniem nie zarzucam bynajmniej operatorowi rozmyślnego działania, lecz próbuję dojść do jakichś wniosków. Może zamiast po omacku szukać przyczyn błędu należałoby się zastanowić jak można by wywołać taki błąd, w ten sposób być może uda się go (błąd) odnaleźć
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

Morti pisze:Możesz jednak uściślić jeśli nie będę mógł się już nawet połączyć z żadną stroną WWW, lub każda będzie się otwierała niemalże w trybie tekstowym bo nie pobierze się żadne foto, gif ani inny element, a jedyną oznaką że połączenie funkcjonuje będzie ikonka w managerze to też będzie zgodne z umową bo fizycznie mam połączenie z internetem? Jak
Oczywiście, jeżeli stwierdzimy ponad wszelką wątpliwość, że w Twojej okolicy nie można swobodnie korzystać z Usługi, jest duże prawdopodobieństwo, że wówczas możemy dojść do porozumienia i Umowa może (PODKREŚLAM MOŻE) zostać rozwiązana za porozumieniem stron.

beryl303 pisze:nie jesteście Panowie 4u lepsi od konsultantów via www.
Cóż, zawsze twoerdziłem, że każdy ma prawo do własnego zdania. Jeżeli taka jest Twoja ocena naszej pracy, szanuję to. Mam nadzieję, że mimo wszystko będziemy mogli Ci kiedyś pomóc, jak będziesz tej pomocy potrzebował.
beryl303 pisze:ps. czy ktoś dostał inną odpowiedź od nich niż któraś standardowa kopiuj/wklej?
W zasadzie to trochę jie zrozumiałem, czy to chodzi o moje wypowiedzi?? Gwarantuję Ci, że nie są one na zasadzie kopiuj/wklej. Owszem, czasem zacytuję coś co już mówiłem, jednak tylko ze względu na zadane mi pytanie. W tym zdaniu, pozwól, że zdecydowanie się z Tobą nie zgodzę (jeżeli to chodziło o moje wypowiedzi oczywiście).

Pzdr.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Awatar użytkownika
plum
Stały użytkownik forum
Posty: 88
Rejestracja: 2009-04-27, 12:02
Lokalizacja: Silesia

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: plum »

Ja sie pytam tylko o jedno-czy Play da mi czas i nie odda moich długów,nie nałoży kary na niezapłacone faktury,których nie uregulowałem od np. dwóch miesięcy czy np. od lipca adekwatnie do tego,że od tego okresu zaczęły się tego typu problemy z ściąganiem,czy nie odda długów do biura windykacyjnego ? - NIE !!
Dlatego mam głęboko gdzieś cały zarząd tej szanownej firmy wraz z wszystkimi technikam i konsultantami,którzy "leja wodę" poprzez "Mój Play",telefon *500 czy wypowiiadając się tutaj na forum i prosząc o wyrozumiałość.
Już kiedyś straciłem pracę i nie miałem z czego opłacać abonamentu no bo skąd....byłem wtedy abonentem Ideii,i co ? i dostałem powiadomienie z windykacji plus ~700zł kary zapisanej w umowie,kary zwracanej jednak najpierw musiałem wyciągnąć spod ziemi te pieniądze.

Dlatego jeszcze raz Wam mówie nie dajcie się otumaniać tylko żadajcie tego za co płacicie !!
Modem ZTE MF626
Play Online
Moc sygnału: -77dBm, 40%, CSQ 18
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: YaHooo »

beryl303 pisze:a my chwalmy playa, za to, że łaskawie pozwala nam korzystać z kawałka internetu.
Tu nie chodzi o wychwalania. Ale podpisałeś umowę w której masz dostęp do internetu. Nie jest napisane nic więcej. Skoro zależy Ci ja stabilnym internecie bez ograniczeń zrób tak jak to napisał ja.michal. A wtedy będziesz mieć łącze gwarantowane.
plum pisze:Dlatego jeszcze raz Wam mówie nie dajcie się otumaniać tylko żadajcie tego za co płacicie !!
A ja Wam mówię przeczytajcie umowy które podpisujecie. W umowie nie ma żadnego zapisu o gwarantowanej prędkości, dostępności wszystkich plików do ściągania, oraz bezawaryjności łącza 24h/dobę 365 dni w roku, ani o naprawie usterki w kilka godzin od zgłoszenia. Masz tylko dostęp do internetu. Wiem, że to może nieco dziwnie brzmi, ale ze strony prawnej wszystko jest ok.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez YaHooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
marens
Guru bezprzewodowy
Posty: 3607
Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: marens »

Morti pisze:Pojęcie to ja muszę mieć o swojej branży, o której ty pewnie nie masz bladego pojęcia i pewnie mógłbym cię wyśmiać po pierwszych dwóch słowach wypowiedzianych przez ciebie na tematy którymi zajmuję się zawodowo, więc daruj sobie bo pewnie też asem telekomunikacji nie jesteś skoro wypowiedzi opierasz o gdybanie i wbijanie w glebę kolejnych sfrustrowanych użytkowników Play.
Możliwe, że tak czego nie neguje.
Jeśli chodzi o mnie i telekomunikacje to mógłbyś się zdziwić.
Morti pisze:jeśli ja jej za to płacę to musi mi dostarczyć tak jak to jest zawarte w umowie i będę na niej wieszał psy dopóki nie wywiążą się z zadania
Widzę, że podejście "Płace żądam", a uwierz mi że z takim podejściem nie zajdzie się za daleko. Ja jestem sfrustrowany, że tworzy się kółko wzajemnej adoracji i narzekajstwa.
Działa jak działa, nie działa jakoś super ale wystarczająco do tego czego należy oczekiwać od mobilnego internetu. Stosunek cena/jakość jest zachowany.
beryl303
Użytkownik forum
Posty: 29
Rejestracja: 2009-11-23, 21:40
Lokalizacja: Łask

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: beryl303 »

a ja Wam mówię, że play oferuje NIEPEŁNY, WYBRAKOWANY dostęp do internetu pobierając za to pełną opłatę.
Tak się panowie zasłaniacie regulaminem świadczenia usług przez P4... to może kilka punktów z tego regulaminu:
4.8 Usługi telekomunikacyjne są swiadczone 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
Wczoraj między 19:30 a 21:00 była 25ta godzina czy 8 dzień tygodnia?
5.4 Operator ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi Telekomunikacyjnej, chyba że jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie nastąpiło wskutek siły wyższej, winy użytkownika lub nieprzestrzegania przez użytkownika postanowień regulaminu, umowy lub wymagań związanych z ofertami promocyjnymi
No mam nadzieję, że tak będzie, bo usługa jest wykonywana nienależycie.

Panowie, zasłaniacie się normami ETSI, bo niby sobie coś po Waszej stronie pomierzycie i wychodzi Wam, że jest OK. Następnie spławiacie użytkowników SOA#1 "Dziwne u mnie działa" i macie kolejny problem rozwiązany. Zapraszam Waszych techników do siebie, weźcie garść swoich super urządzeń pomiarowych i zobaczcie na własne oczy gdzie jest problem.

Marens, kurka wodna - stosunek cena/jakość nie jest zachowany. Zrozumiałbym gdyby net działał wolno, ale CZĘŚĆ INTERNETU NIE DZIAŁA WCALE. Kupiłbyć samochód jeżdżący tylko do tyłu za połowę jego ceny? Niby stosunek cena/ jakość jest zachowany, ale jak tu z niego korzystać?
dwd
Początkujący użytkownik forum
Posty: 11
Rejestracja: 2009-11-30, 07:57
Lokalizacja: Legnica

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: dwd »

a ja wam napisze tak :
Historia wygląda następująco .
16.11 zostałem zablokowany z powodu braku 1 ( słownie jednej ) płatności. Wyskakiwał mi błąd 619. Po kontakcie z BOK dowiedziałem się że jestem zablokowany pomimo środków będących już na koncie P4 jednak nie zaksięgowanych. Pani powiedziała ze ich system tak działa i dopiero po 24 godzinach mnie odblokują. Po 24 godzinach sprawdziłem czy mogę się połączyć z Internetem no i nic z tego… Kolejny telefon do konsultanta. Mila pani powiedziala że wczoraj mieli awarie systemu i wciąż posiadam blokadę zaraz mi ja zdejmie lecz musze odczekać kolejne 24 godziny . Tak się stało. W środę 18.11 czyt. Po 48 godzinach próba zalogowania i nic z tego … Telefon do BOKu i tym razem przyjęli zgłoszenie problemu technicznego jako problem z zasięgiem. Problemu z zasięgiem zgodnie z tym co aplikacja PLAY ONLINE pokazywała było parę kreseczek. No nic odpowiedz miła nastąpić w ciągu 3 dni oczywiście nic z tego. Nikt nie odpowiedział wiec kolejny kontakt z BOKiem . Poniedziałek 23.11 miła pani mi powiedziała że nie mają trzech dni na rozwiązanie mojego problem lecz 10 dni i termin mija 28.11. 28.11 nikt nie odpowiedział wiec ja się skontaktowałem z BOK. Tym razem usłyszałem ze mają awarie na terenie południowej i zachodniej Polski . Dlatego pytam czy ktoś z tych terenów posiada problemy z połączeniem się z internetem w PLAY ONLINE ???
Dodam tylko iż wypowiedziałem umowę. Być może ma to jakiś związek.
Co na ten temat sadzicie ???
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

beryl303 pisze:Wczoraj między 19:30 a 21:00 była 25ta godzina czy 8 dzień tygodnia?
To zależy, czy rzeczywiście nie mogłeś korzystać z usługi. To weryfikuje dział techniczny. Jak mamy dostepne logi z Twojej aktywności i w raporcie wynika, że korzystałeś z usługi, w tym przypadku usługi są świadczone.
beryl303 pisze:Cytat:
5.4 Operator ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi Telekomunikacyjnej, chyba że jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie nastąpiło wskutek siły wyższej, winy użytkownika lub nieprzestrzegania przez użytkownika postanowień regulaminu, umowy lub wymagań związanych z ofertami promocyjnymi

No mam nadzieję, że tak będzie, bo usługa jest wykonywana nienależycie.
Zgodnie z postanowieniem Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych z dostepem do Internetu dla Abonentów § 8 ust. 9, usługi są świadczone zgodnie z przyjętymi normami ETSI. Dodatkowo zgodnie z Regulaminem § 8 ust. 13, zastrzegamy sobie prawo do różnic w transmisji danych, w związku z powyższym postanowienia zawarte w § 9 ust. 1 nie mają zastosowania, chyba, że zostanie przedstawiona argumentacja związana z zapisem w powyższym Regulaminie w § 5 ust. 1 lit. "a", poparta dowodami, wówczas zastosowanie mają przepisy Regulaminu zawarte w § 9 ust.1, gdzie Abonent będzie miał prawo do skorzystania z postanowień uwzględnionych w § 16 ust. 5 oraz § 16 ust. 7, bez zastosowania w stosunku do Aboenta postanowień zawartych w § 16 ust. 13.

Nie napisałem tego, aby coś udowodnić. Chcę, przedstawić pewne definicje prawne oraz zwrócić uwagę na to, że nie mozna stosować wybiórczo tylko jednego zapisu. Podbnie jest w każdym przypadku, czy to w Prawie Telekomunikacyjnym, czy Ustawie Konsumenckiej, czy też Kodeksie Cywilnym. Mam nadzieję, że nie odbierzesz tej informacji jako bufonada. Pozdrawiam.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Awatar użytkownika
YaHooo
Guru bezprzewodowy
Posty: 17761
Rejestracja: 2008-01-02, 14:38
Lokalizacja: Białystok

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: YaHooo »

marens pisze:Widzę, że podejście "Płace żądam",
Z takim podejściem to nie ma co walczyć. To jest jak grochem o ścianę.
Pozdrawiam YaHooo :)
> FAQ < > Limitowanie TTL < > Filtrowanie MAC < > Limit - miniFAQ <
> Udostępnianie połączenia internetowego iPlus w trybie Ad-hoc < > Połączenie Ad-hoc <
(iPlus7GB-30%) + (Sierra Wireless AC881) + (HP Compaq nx7300) + (200m od BTS'a) = (600kB/s)
Cyfrowy Baron
### BAN ###
Posty: 22
Rejestracja: 2009-11-27, 18:21
Lokalizacja: Płońsk

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Cyfrowy Baron »

Tak to już Panowie w tym kraju jest, prawo działa na niekorzyść klienta i w zasadzie to nic nie można na to poradzić.

Nie pozostaje nic innego jak zmienić operatora, bo to dalsze narzekanie, ze nie działa, absolutnie nic już nie daje.

Nie działa od tygodnia i nie będzie działać tak długo, aż PLAY nie wezwie do pomocy specjalistów, bo skoro technicy PLAY jak dobrzy by nie byli nie potrafią zdiagnozować problemu to już się im ta sztuka nie uda.

Być może nie ma żadnego konkretnego błędu, który dało by się usunąć, nie ma też spisku, po prostu idą święta, PLAY dał dobrą ofertę więc nowi amatorzy pchają się do nich drzwiami i oknami. PLAY daje 10 dni na wypróbowanie internetu, w tym czasie nowym klientom musi chodzić bez zarzutu, więc komuś trzeba zabrać. Sieć jest przeciążona do tego stopnia, że nie wszyscy mogą w pełni z niej korzystać.

Kilka osób pisało, że im teraz chodzi lepiej niż wcześniej. To oczywiste, nie ma się czemu dziwić. Tysiące użytkowników nie mogą pobierać plików z sieci, więc nie pobierają, więc sieć jest mniej przeciążona. Sam to zauważyłem, wcześniej po południu nie było mowy o pobraniu pliku o wadze np. 100 MB, teraz po południu mogę ściągać niemal z pełną prędkością, tylko, że nie do końca, bo ściąganie zatrzymuje się w zależności od pliku miedzy 30% a 42%.

Ci, którzy nie maja wyjścia i muszą korzystać i płacić za PLAY, nie martwcie się, po świętach pewnie wszystko zacznie działać, a ja po świętach będę już klientem Orange. Na razie jednak pozostaje mi okres oczekiwania 30 dni na wygaśnięcie umowy.

Tym, którzy mogą zerwać umowę doradzam ja zerwać, gdyż problem, który teraz wystąpił, nawet jeżeli zostanie naprawiony - co wcale pewne nie jest - na pewno się powtórzy.
marens
Guru bezprzewodowy
Posty: 3607
Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: marens »

Cyfrowy Baron pisze:PLAY daje 10 dni na wypróbowanie internetu, w tym czasie nowym klientom musi chodzić bez zarzutu, więc komuś trzeba zabrać. Sieć jest przeciążona do tego stopnia, że nie wszyscy mogą w pełni z niej korzystać.
Tak tak, to jest spisek...
Nowi klienci dostają wyższy priorytet, nawet nad numerami alarmowymi...
Myślenie boli, może to kwestia euforii która mija po 7-10dniach.
YaHooo pisze:Z takim podejściem to nie ma co walczyć. To jest jak grochem o ścianę.
Dlatego dobrze, że ten temat wylądował w HP.
vidala
Stały użytkownik forum
Posty: 51
Rejestracja: 2009-10-27, 22:18
Lokalizacja: olsztyn

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: vidala »

Widzę że na tym forum powstał konkretny chaos. Widzę tez że został przenisiony do działu HydePark. ja.michał przeniósł temat z merytorycznymi kwestiami gdzie indziej no ale widocznie jest teraz zablokowany więc się gubię.

W pierwszym rzędzie chciałbym jednak, żeby zidentyfikować grupę osób z identycznym problemem. Swój problem opiszę na zasadzie konkretnego przypadku pliku:

plik: http://ndoors-atlantica.pandonetworks.c ... 000001.nzp

modem: heawei e156g

usługa: playonline 10GB

udokumentowane daty testów: 1.12.2009r. 11:39, 13.11.2009 13:37
oprócz tego kilkadziesiąt innych prób z identycznym efektem, w bardzo różnych porach dnia, nocy, tygodnia, miesiąca

problem: zmrożenie pobierania na 77% ( 3,9MB z 5,1MB ), bez utraty połączenia w tym czasie, test również z włączonym radiem internetowym

środowisko: WinXP, MozillaFirefox, IE, Opera, także flasheget, IDM, także inne komputery
z systemami linux i vista, do łączenia playonline, topnetinfo, dial-up, mobilepartner

prędkość i zasięg: 70-80 kilobajtów na sekundę, HSDPA 5 kresek, 95%

lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie, Olsztyn, ul. Grabowskiego, blisko centrum, testowano również w Gdańsku Oliwie, Gdańsku Morenie, Kętrzynie( War-Maz )

dokonałem wymiany karty SIM, bez poprawy

BARDZO mi zależy, żeby osoby narzekające na problem z pobieraniem plików, spróbowały pobrać powyższy plik (kilka razy, jest względnie mały), i określić dokładnie punkt zamrożenia o ile wystąpi. Jeśli problem z tym plikiem nie występuje ale z innymi, proszę podać linki, wtedy ja przetestuję u siebie. Plik ten okazał się być pobieralny przez kumpla w akademiku, kumpla z playonline+prepaid+telefon z modemem, panią sąsiadkę z netem Orange. Nie mogłem pobrać tegoż pliku również ze swoje skrzynki na gmail, z identycznym efektem co nasuwa o podejrzenie powiązania problemu z plikiem jako konkretnym "zbiorem danych", konkretnym ciągiem bajtów. ( Z tego co zauważyłem to pakiety w play przy przesyłaniu plików lecą po 4 kilibajty, wszystkich możliwych wariantów takich pakietów było by 2^(4096*8) czyli 1,415461031044954789001553027745e+9864, czyli test na wszystkich możliwych pakietach i zidentyfinkowaniu jaki powoduje problem wymagał by przesłania zaledwie 5,3995553247259322700559731588173e+9858 Terabajtów danych testowych, niestety zajęło by to nieco więcej czasu niż wiek najstarszych tekstów sumeryjskich)

PRZEPRASZAM ZA DŁUGOŚĆ POSTA ALE ZALEŻY MI NA DOKŁADNYM OKREŚLENIU PROBLEMU I OKREŚLENIU KTO MA IDENTYCZNY LUB BARDZO PODOBNY PROBLEM

Mój problem nie dotyczy:

- utraty połączeń, 99,99% stabilności w nawiązaniu łącza i utrzymaniu
- "zamuleń", spadków szybkości transferu, 50-80kB/s niemal stale, czasem maksymalne 132kB/S
- blokad dostępów do stron www, niektóre tylko mają niekompletnie załodowane duże zdjęcia na przykład, ale nie spotkałem nie ładującej się strony
- losowego, okazjonalnego przerwania pobierania pliku, albo plik mi się pobiera ZAWSZE, albo plik jeśli jest "przeklęty" zamraża mi się ZAWSZE i ZAWSZE w tym samym punkcie, jak wyżej wspomniany na 77%

inne istotne fakty:
- przeglądarki same nie są w stanie wznowić pobierania w "złym" punkcie, również wiele acceleratorów pobierania plików, jedynie freedownloadmanager potrafił pobrać wyżej wspomniany plik po KILKUDZIESIĘCIU próbach wznowienia
- pobranie powiodło się po zastosowaniu serwera proxy, nie jest to jednak rozwiązanie dobre do aktualizacji programów, rapidshare czy streamingu video który też czasem przerywa i nie przeskakuje dalej

uff, to chyba wszytsko, proszę o rzetelene wypowiedzi, na temat i związane z takim dokładnie właśnie problemem. Nie mówię żeby ktoś z innym problemem się nie odzywał, ale chcę na wstępie zidentyfikować grupę z podobnym problemem, chcę tylko namiastki ładu
Ostatnio zmieniony 2009-12-01, 13:14 przez vidala, łącznie zmieniany 6 razy.
Cyfrowy Baron
### BAN ###
Posty: 22
Rejestracja: 2009-11-27, 18:21
Lokalizacja: Płońsk

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Cyfrowy Baron »

Wspomniany plik pobrałem bez problemu z prędkością 104 KB/s, ale pliki do 10 MB pobierają mi się w całości. Zamrażanie następuje przy plikach większych niż 10 MB, tak jest u mnie.
Z takim podejściem to nie ma co walczyć. To jest jak grochem o ścianę.
Żadne podejście nie pomaga. Nie można pobierać plików od tygodnia, zaczął się nowy okres rozliczeniowy, stare limity przepadły, a rachunki płacić trzeba. Gdym przed podpisaniem umowy został poinformowany, że nie będę mógł pobierać plików, to bym umowy nie podpisał. No, ale sam jestem sobie winien, gdyż nie powinienem był korzystać z usług nowego niepewnego operatora.
Tak, wiem! Niektórzy (moderatorzy) będą pisać, że mogłem skorzystać z usług innego operatora. Moglem, ale PLAY oferował taniej, ale jak widać wiele też przemilczał.

Skorzystałem z tańszej oferty i nie ma w tym niczego niezwykłego.
Czy mam żal do PLAY? Mam, gdyż czuję się oszukany, niezależnie od tego co jest w regulaminie, sądziłem, że dbają o dobro klientów i budują swój biznes na wzajemnym zaufaniu, czyli ja regularnie opłacam rachunki, a oni dostarczają mi internet, który dział. Do 25 listopada tak było, czyli przez 16 miesięcy mojej umowy miałem prawo sądzić, ze mimo zdarzających się awarii, internet będzie mi dostarczany zawsze w takiej samej formie.

Niespodzianka!

Teraz pracownicy operatora informują, że niekoniecznie zawsze będzie to tak samo i dla wszystkich to samo. Jedni płacą i maja internet bez ograniczeń, mogą ściągać pliki, drudzy płacą dokładnie to samo, ale dostają już inną usługę, w której plików nie mogą pobierać.

Klient klientowi nie równy.
kylo86
Użytkownik forum
Posty: 21
Rejestracja: 2009-10-22, 20:10
Lokalizacja: lublin

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: kylo86 »

Mi natomiast pobieranie tego pliku zatrzymało się na poziomie 76%,
a ten http://rapidshare.com/files/314220708/I ... .part1.rar zatrzymuje się po pobraniu 2,1 MB :]
dwd
Początkujący użytkownik forum
Posty: 11
Rejestracja: 2009-11-30, 07:57
Lokalizacja: Legnica

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: dwd »

Nie marudzcie ja 2 tygodnie bez neta jestem, a zeby bylo smiesznie to na drugiej karcie sim chodzi idealnie. Stad moje pytanie do p4me. O co loko ?
grabbb
Początkujący użytkownik forum
Posty: 5
Rejestracja: 2009-11-27, 19:43
Lokalizacja: zgierz

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: grabbb »

vidala pisze: Swój problem opiszę na zasadzie konkretnego przypadku pliku:

plik: http://ndoors-atlantica.pandonetworks.c ... 000001.nzp
ten plik pobralem calkowicie 128kb/s ale co z tego skoro zaden wiekszy do konca sie nie pobiera masakra
Awatar użytkownika
plum
Stały użytkownik forum
Posty: 88
Rejestracja: 2009-04-27, 12:02
Lokalizacja: Silesia

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: plum »

Pozostaje jedynie zawalczyć o swoje robiąc odpowiednią reklamę Play-owi w sieci i w każdej sytuacji,opisując tą cała awarię.
Oni odbiorą moje 45zł na miesiąc ,a ja odbiorę im nowych klientów.
Internet to medium,ma swoją siłe i ta sprawa roznosi się z prędkością światła pomiezy ludzmi..no cóż niech wiedzą w co mogą się wpakować...
Ostatnio zmieniony 2009-12-01, 13:24 przez plum, łącznie zmieniany 1 raz.
Modem ZTE MF626
Play Online
Moc sygnału: -77dBm, 40%, CSQ 18
Nefri88
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2009-12-01, 11:41
Lokalizacja: Warszawa (prawie ;))

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: Nefri88 »

Witam.
Przeczytałem dość dokładnie ten temat i niestety muszę się przyłączyć do użytkowników mających problem z pobieraniem plików. Zacznę od początku mojej przygody z Play Online. Mieszkam w miejscowości Mszczonów, jest oddalona od Stolicy o około 60km. Wcześniej przez rok korzystałem z Iplusa. Nie byłem zadowolony z owej usługi, gdyż internet strasznie mulił. W tegoroczne wakacje, wykorzystałem zmianę regulaminu w Plusie i bez konsekwencji zerwałem umowę z Plusem. Przeszedłem do Play Online 1mb. Dotychczas przez te 4/5 miesięcy byłem nadzwyczaj zadowolony. Abonament 45zł i 10GB internetu, w plusie miałem 1GB za 60 zł i net strasznie mulił. W Play mam zasięg 75-99%. Strony otwierają się bez problemu. Mam modem HE160. Od śr 25.11.2009r zauważyłem usterkę. Otóż podczas pobierania plików z hostingów typu Rapidshare, Hotfile pobieranie 'staje'. Tak jak opisali inni dla poszczególnych plików, 'zamorożenie' jest w tym samym miejscu. Początkowo, przez jakieś 3/4 dni od zauważenia prze zemnie problemu, po 3/4 próbie pobrania plik ściągał się całkowicie. Obecnie każdy plik z tego typu hostingów jest 'nie do zdarcia'. Jeśli chodzi o szybkość to nie ma problemu, około 90-120KB/s. Tak było zawsze.

Teraz przejdę do tego, co sam ustaliłem.
Pierwsza sprawa to lokalizacja. Tu jest trochę dziwnie. Moja dziewczyna, z tej samej miejscowości co ja ma problemy, ale mniejsze niż Ja (1mb, 10GB transfer). Otóż u niej plik 'zamarza' ale taj co drugi raz. Raz jej się uda ściągnąć raz nie. Mój znajomy (1mb 5GB transfer, również z mojej miejscowości ma taki sam problem jak ja. Czyli nie idzie za żadne skarby. Rozmawiałem również z koleżanką z Krakowa, czyli inna część Polski, (1mb. 10GB transfer) nie ma Ona żadnych problemów.

Druga rzecz. Zacinają tylko pliki powyżej 10/20 mb. Te mniejsze zasysa bez problemów.

Dalej, mam w domu 3 komputery. Pierwszy (Vista) nie idzie, Drugi (XP) nie idzie. Trzeci to laptop (XP) nie idzie. Wniosek, że nie ma to nic wspólnego z systemem operacyjnym.

Następnie..Chodzę 3 rok do technikum informatycznego. Spróbowałem zrobić mały 'przegląd' modemu. Nie zauważyłem, żadnej wady technicznej. Oczywiście mogłem coś przeoczyć, ale to mało prawdopodobne.

Kolejna rzecz..Blokady antywirusowe. Na jednym kompie jest Kaspersky 09. Zarówno podczas włączenia i wyłączenia antywirusa, plików nie ściąga. Na drugim jest Norton 08, jest tak samo. Na laptopie mam AVG, również nie idzie.

Następnie...Z początku zauważyłem, że nie ściąga plików z hostingów typu Rapidshare. Spróbowałem poruszyć ten wątek i popróbować ściągać z oficjalnych serwisów. No i tak...
AVG z oficjalnej witryny nie ściąga. Windows Media Player ściągnięty. Norton nie idzie. Zrobiłem około 10 prób i jest różnie. W większości przypadków nie idzie.

Kolejna sprawa to torrenty. Z nich pobieram bez problemów.

To chyba tyle z moich 'eksperymentów'
Teraz kilka słów do użytkowników.
Jeśli nie macie nic do powiedzienia w sprawie to nie piszcie nic. Wydaje mi się, że teksty typu: 'Rzucam play idę do Orange', są nie na miejscu. Ten temat jest po to, abyśmy wspólnie postarali się rozwiązać ten masowy problem, a nie wymieniać poglądy o najlepszej sieci internetowej. Taka sama sytuacja mogła się zdarzyć w innej sieci i z pewnością podobne usterki były zarówno w Plusie, Orange, Erze itp. To, że pojawił się problem w Play, nie znaczy, że jest on beznadziejny. Oczywiście nie namawiam do zostanie w Play, jeśli ktoś ma zamiar zerwać umowę, ale proszę o logiczne myslenie i rozsądne posty. Dalej..powinniście podziękować panom z Play, którzy angażują się w ten problem i starają się pomóc. Wcale nie muszą tu odpowiadać na Nasze pytania, ale jednak to robią. Nie dostają za to dodatkowej kasy, porostu starają się pomóc. No i na koniec taka uwaga, nawet jeśli Play wykryło/je co jest jest przyczyną problemu to nie zostanie on natychmiast, automatycznie rozwiązany. Nie jest proste, rozwiązać usterkę na tak szeroką skalę.

To tyle z mojego 'nudnego' wykładu ;). Od razu chcę powiedzieć, że nie miałem zamiaru nikogo obrazić.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
plum
Stały użytkownik forum
Posty: 88
Rejestracja: 2009-04-27, 12:02
Lokalizacja: Silesia

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: plum »

...aaa
Jest jeszcze jedna sprawa Szanowni PlayKonsultanci !
jak również przeglądania stron www ponieważ jak juz to wyżej wyjaśniłem nie każda strona ma minimalne rozmiary więc w przypadku np. otwierania obrazka o wadze 1 megabajta otwiera się on do np. 1/3 swojego rozmiaru.Wtedy zamiast np. domu na obrazku widzimy tylko jego dach....
I jak to się ma do słów Pana :
YaHooo pisze: A ja Wam mówię przeczytajcie umowy które podpisujecie. W umowie nie ma żadnego zapisu o gwarantowanej prędkości, dostępności wszystkich plików do ściągania, oraz bezawaryjności łącza 24h/dobę 365 dni w roku, ani o naprawie usterki w kilka godzin od zgłoszenia. Masz tylko dostęp do internetu. Wiem, że to może nieco dziwnie brzmi, ale ze strony prawnej wszystko jest ok.
W tym przypadku ja tu widze połowiczny dostęp...chyba,że satysfakcjonuje Cię już sama migająca dioda na modemie...
Modem ZTE MF626
Play Online
Moc sygnału: -77dBm, 40%, CSQ 18
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy
Posty: 11508
Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: zDaleKi »

vidala pisze:Widzę że na tym forum powstał konkretny chaos
Niestety nie da się ukryć.
vidala pisze:Widzę tez że został przenisiony do działu HydePark
I dlatego, że powstał jak to nazwałeś "chaos" wątek został przeniesiony do HP, bo ciężko z niego zrobić jakiś podział na merytoryczną dyskusję i na posty z "przepychankami".

Myślimy też nad tym, czy nie założyć nowego wątku z opisem konkretnych problemów.
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

Cyfrowy Baron pisze:Teraz pracownicy operatora informują, że niekoniecznie zawsze będzie to tak samo i dla wszystkich to samo. Jedni płacą i maja internet bez ograniczeń, mogą ściągać pliki, drudzy płacą dokładnie to samo, ale dostają już inną usługę, w której plików nie mogą pobierać.

Klient klientowi nie równy.
Pozwolę się z tym nie zgodzić i Twoja wypowiedź jest nadinterpretacją mojej informacji. Jednak masz prawo do takiego poglądu.

Moi drodzy, postanowiłem skupić się na pomocy Wam, a nie na wdawaniu się w monotematyczne dyskusje i udzielanie tych samych odpowiedzi. Zapraszam do merytorycznej dyskusji w wątku, który utworzył ja.michal. Co do pytań, oczywiście będę odpowiadał na każde, chyba, że już udzielałem na to odpowiedź kilkakrotnie.
Jeszcze małe wyjaśnienie. Proszę, nie potraktujcie tego jak lekceważenie, gdyż na pewno tak nie jest. Jesteśmy tu dla Was i staramy się pomagać, jednak jeżeli ciągle powtarzają się te same wątki, to wybaczcie, ale zapraszam wówczas do moich wcześniejszych wypowiedzi (zamieszczonych w tym temacie) i odpowiedź będziecie już znali.
Szanuję Wasze zdanie, jednak zrozumcie też jedno, że nie jesteśmy w stanie zrobić czegoś, co się wydarzyło u większości osób w kraju w ciągu 24 h. Bardzo bym sobie życzył, żeby tak się stało, jednak jest to niemozliwe. Powtarzam raz jeszcze i mam nadzieję, że ostatni. Pracujemy nad usunięciem powstałej usterki. NIE JESTEM W STANIE PODAĆ DATY ZAKOŃCZENIA PRAC. Jak tylko uzyskam te informacje, z pewnością pierwsi się o tym dowiecie.

Pzdr.
Forum "Bez Kabli" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: ja.michal »

beryl303, i znów wybiórcze punkty regulaminu, żeby swoją rację pokazać. Pokaż te inne, które zastrzegają możliwość problemów technicznych, modernizacji, miejsca korzystania z usługi etc.
Cyfrowy Baron pisze:Tak to już Panowie w tym kraju jest, prawo działa na niekorzyść klienta i w zasadzie to nic nie można na to poradzić.
Prawo jest neutralne. To ludzie sami nie potrafią o własny interes zadbać. To nie komuna, że ktoś przyjdzie i zrobi. W kapitalizmie samemu człowiek o siebie musi zadbać.
Cyfrowy Baron pisze:Nie pozostaje nic innego jak zmienić operatora, bo to dalsze narzekanie, ze nie działa, absolutnie nic już nie daje.
U każdego regulamin jest podobny i bywają podobne problemy. :]
Cyfrowy Baron pisze:Tysiące użytkowników nie mogą pobierać plików z sieci,
Ja tutaj nie widzę kilku tysięcy. :cfaniak:
Cyfrowy Baron pisze:Tym, którzy mogą zerwać umowę doradzam ja zerwać, gdyż problem, który teraz wystąpił, nawet jeżeli zostanie naprawiony - co wcale pewne nie jest - na pewno się powtórzy.
To samo można powiedzieć na temat Ery, Plusa czy Orange. Niedawno Orange miał problem (taki sam praktycznie) z siecią CDMA. Jakieś pół roku temu padła (chyba na pomorzy) sieć Ery.
Widzę że na tym forum powstał konkretny chaos. Widzę tez że został przenisiony do działu HydePark. ja.michał przeniósł temat z merytorycznymi kwestiami gdzie indziej no ale widocznie jest teraz zablokowany więc się gubię.
Mój błąd. Przez zamieszanie zapomniałem otworzyć. Już jest jak trzeba. ;)
Przepraszam. :)
Cyfrowy Baron pisze:Żadne podejście nie pomaga.
Próbowałeś sposobu ze streamingiem radia w tle jak proponowałem?
djdavemix

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: djdavemix »

Nefri88, co do eksperymentów to ok.
Ja natomiast wcześniej pytałem czy są jakieś dane (np. z diagnostyki sieci) które można by porównać z użytkownikami którzy nie mają dotąd tego problemu.
Niestety żadnego odzewu - jest z naszej strony chęć pomocy lecz nikt nie potrafi tym pokierować.
W warszawie jest wszystko ok - a poza miastem?
Nie mówię że żadnych plików nie mogę pobrać - zdarzają się takie które "współpracują" ale właśnie te pliki nie są mi potrzebne.
Co do stwierdzeń: "rzucam Play idę do Orange" powiem Ci, że w naszej pamięci pozostanie bardzo długo ta ignorancja która zawarta jest w treści odpowiedzi z Obsługi Play na www.Nie mówię tu o pisaniu referatów.
play4you2
Pracownik operatora
Posty: 59
Rejestracja: 2009-10-19, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: play4you2 »

Vidala, djdavemix i inni użytkownicy, zapraszam do merytorycznej dyskusji w temacie
http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=232628#232628
Tam będę odpowiadał na pytania dotyczące usługi i zamieszczał bieżące informacje o postępie prac (jak sam je uzyskam). Pozdrawiam.

[ Komentarz dodany przez: BliSki: 2009-12-01, 14:49 ]
Poprawiłem linka na prawidłowego (klikalnego).
Ostatnio zmieniony 2009-12-01, 14:48 przez play4you2, łącznie zmieniany 1 raz.
djdavemix

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: djdavemix »

Dodam ,że jeden z domowników posiada internet Play na doładowania (prepaid).
Prócz typowego przerywania połączeń nie występuje problem z pobieraniem plików.
Zapewne żadnych różnic w obsłudze chyba raczej nie ma.
Zauważyłem też - jak wcześniej pisałem modem po zamrożeniu zachowuje się jak by usypiał - niby ma to się dziać wówczas kiedy nie pobieramy danych - kolor diody zmienia się u mnie na ciemnoniebieski.Ale jak tylko kliknę na stronie odśwież: dioda robi się jasnoniebieska.
kylo86
Użytkownik forum
Posty: 21
Rejestracja: 2009-10-22, 20:10
Lokalizacja: lublin

Re: problem z download, play online, huawei E156g

Post autor: kylo86 »

ciemnoniebieski to WCDMA a jasno HSDPA, nie wiem czemu tak jest ale jak właśnie się nie korzysta to przechodzi na WCDMA
Zablokowany