Konfiguracja D-Link DWL-2000ap+ i TP-Link TL-WR542g

Sieci bezprzewodowe w technologii 2.4 GHz i 5 GHz oraz usługi polskich operatorów WiFi / Wi-Max / HiperLAN, dyskusje o routerach.
Reklama: Szukasz dostawcy internetu? Sprawdź https://isp.today/pl/ ogólnoświatowy katalog dostawców internetu.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
marcin1606
Początkujący użytkownik forum

Konfiguracja D-Link DWL-2000ap+ i TP-Link TL-WR542g

Post autor: marcin1606 »

Witam posiadam następujący sprzęt D-Link DWL-2000ap+ i TP-Link TL-WR542g i chcę, aby w domu dwa kompy działały bezprzewodowo, a jeden na skrętce. Jak powinienem skonfigurować AP i routera?? Czy D-Link jest "przeźroczysty"?? Bardzo proszę o pomoc, bo to jest moja pierwsza sieć i kompletnie nie znam się na opcjach tego sprzętu. Bawię się z tym od tygodnia i nic mi nie wychodzi. Robiłem tak, że podpinałem antenę do ap, ap do routera, a router do karty. Router widzi wszystkie karty w domu (ustawiony DHCP ) ale nie może dogadać sie z D-Linkiem. Czy mogą się ze sobą gryźć?? Co może być przyczyną częstego wieszania się d-linka?? Nigdzie nie mogę znaleźć opcji "ap client", czy w ogóle jest dostępna?? Jak je ze sobą połączyć?? Jeżeli ktoś by wiedział i chciałby pomóc to bardzo proszę o dokładny i prosty opis czynności. Z góry serdecznie dziękuję. Powoli zaczynam wątpić, że uda mi się to zrobić, dlatego bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam Marcin
Awatar użytkownika
Jo_gurt
Guru bezprzewodowy

Re: Konfiguracja D-Link DWL-2000ap+ i TP-Link TL-WR542g

Post autor: Jo_gurt »

marcin1606 pisze:Czy D-Link jest "przeźroczysty"??
Zalezy w jakim sensie - dla adresacji IP tak, dla MAC juz zdaje sie nie.
marcin1606 pisze:Czy mogą się ze sobą gryźć?? Co może być przyczyną częstego wieszania się d-linka??
Moga, byly przypadki tego, ze D-Linki lubily tylko D-Linki. A powodow wieszania moze byc kupe, od uszkodzenia sprzetu, przez przegrzewanie lub wadliwy firmware po zla konfiguracje.