w grupie siłą przeciwko Orange

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
wojek dobra rada!

w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: wojek dobra rada! »

Witam!
Jestep pewnie jednym z wielu klientów sieci Orange nie zadowolonym z usługi EDGE/GPRS
mam pewnie pomysł jak zmusić operatora do poprawy swoich usług by każdy z nas był zadowolony i mógł cieszyć się przyzwoitymi transferami!

Każdy posiadacz usługi niech zacznie masowo pisać reklamacje i wysyłać ja mailem do BOK
Ja tak robię i juz mam efekty, zwroty kasy za okresy które obejmowała reklamacja, obniżenie o 50% ceny abonamentu.
jeżelki każdy z nas zacznie wysyłąć reklamację operator bedzie musiał coś z tym zrobic i na pewno wyjdzie to dla nas na korzyść!
Pewnie się zastanawiaćie na co pisać reklamacje -już mówię:

a-na słabą prędkość niezgodną z umową
b-na częste zrywaqnie połączenia
c-na niestabilne połączenie
d-na niedopracowane oprogramowanie
e-na blokowanie połączeń ( ja zawsze piszę że konkurencja nie stosuje takiego zabiegu bo jest lepsza)
f-itp co komu do głowy pryzzjdzie!

Pamiętajmy że jest 3 0dni na odpowiedź po tym czasie reklamacja jest uznana na waszą korzyść
Acha: każdą reklamację ślijcie osobno by sieć nie wyrabiała sie z odpisywaniem na nie!
Mała rada dla pewnośći wysyłając maila kopię wiadomości wysyłajcie sami do siebie by miec dowód że rkalamacja poszła też do operatora!

Poaodznienia!
w grupie na pewno coś zdziałamy!
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez wojek dobra rada!, łącznie zmieniany 2 razy.
Czarek88lol
Stały użytkownik forum
Posty: 135
Rejestracja: 2005-11-22, 17:49

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Czarek88lol »

heh no to ja sie moge przyłaczyc;D tylko daj swoj numer gg to pogadamy co i jak:D pozdrawiam:D walczmy:p
Awatar użytkownika
Vipera
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 567
Rejestracja: 2005-10-30, 23:43
Lokalizacja: Katowice

Gratulacje pomysłu!

Post autor: Vipera »

Gratuluję pomysłu.
Niech operator nie myśli, że jest bezkarny, a jego klijęci to ciemna masa, która nic nie wie i nic nie zrobi.

Ciągłe upominanie się i wypominanie błędów skutkuje!
Przećwiczyłem to juz z moim operatorem i naprawdę działa.
Gdy na początku trzeba było dłuuuuuuugo czekać na reakcję, to obecnie odpowiedzi nadchodzą (góra) na drugi dzień. A jeszcze niedawno narzekałem na opieszałość. :P
Tylko drobna uwaga : Trzeba pisać konkretnie, a nie że coś tam czy tak dziwnie itp. W chwili gdy widzą że pisze ktoś kto wie o co mu chodzi to zmieniają ton.

I choć jestem w innej sieci niż Orange to jestem ZA
Powodzenia (to nie żart)
Czarek88lol
Stały użytkownik forum
Posty: 135
Rejestracja: 2005-11-22, 17:49

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Czarek88lol »

heh:p jest nas coraz wiecej:p ehhe:p to ja prosze z kims doswiadczonym w walce o kontakt na gg;D pozdrawiam:P

pomozecie:D pomozemy:D ehe:p
Awatar użytkownika
Vipera
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 567
Rejestracja: 2005-10-30, 23:43
Lokalizacja: Katowice

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Vipera »

Czarek88lol pisze:to ja prosze z kims doswiadczonym w walce o kontakt na gg
Nie ma sprawy ale wejź pod uwagę, że mało jest w naszym kraju jasnowidzów (czarnowidzów za to przybywa po każdym obejrzeniu Wiadomości :P )
Jak chcesz to podaj swoje GG takiemu osobnikowi w prywatnej wiadomości.
Lepiej nie podawać publicznie.
To samo (a nawet jeszcze bardziej) dotyczy adresów e-mail (spamerzy i ich robociki nie śpią :evil: )
Szadzik
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1227
Rejestracja: 2005-11-24, 23:29
Lokalizacja: Flatland

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Szadzik »

Czarek88lol pisze:heh:p jest nas coraz wiecej:p ehhe:p to ja prosze z kims doswiadczonym w walce o kontakt na gg;D pozdrawiam:P

pomozecie:D pomozemy:D ehe:p
Jakby co to pisz do mnie w tej sprawie na gg: a1awamj (spojrzyj na klawiaturę telefonu żeby odczytać mój numer gg;).
Back to the Future ;)
Czarek88lol
Stały użytkownik forum
Posty: 135
Rejestracja: 2005-11-22, 17:49

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Czarek88lol »

oki to ja sie odezwe w wolniejszej chwili;D pozdrawiam:D
Gość

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Gość »

w orange są transfery, po których przekroczeniu operator ogranicza szybkość przesyłu danych. Moim zdaniem jak <font color="#FF00FF"><b>»»na razie««</b></font> to w chwili obecnej nie może bo w dostarczonym oprogramowaniu do modemu ED77 nie ma możliwości sprawdzenia ile w danym okresie rozliczeniowym przesłałem danych a abonent musi mieć taką mozliwość jeżeli Orange chce obcinać transfer - tak mysle a może się myle???
Demon

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Demon »

Świetna kampania dołączam w pierwszym szeregu .Siła naszych rąk to przegrany orangutan.
Czarek88lol
Stały użytkownik forum
Posty: 135
Rejestracja: 2005-11-22, 17:49

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Czarek88lol »

od poniedziałq walczymy:D tzn ja;D pozdrawiam:D
Czarek88lol
Stały użytkownik forum
Posty: 135
Rejestracja: 2005-11-22, 17:49

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Czarek88lol »

ja wczoraj zacząłem walke:D zobaczymy jak będzie;D przyłaczcie sie:D

dzięki za pomoc Demonowi:D
Demon

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Demon »

Walczyłem 2 dni dzwoniłem po kilka razy i rezultat zniesiona blokada podstawa to w umowie nie jest napisane do jakiej predkości zniżą transfer a jak płacisz i nie można otworzyc żadnej strony ,a co dopiero wysłac maila to oni nie dotrzymują warunków umowy i muszą anulować blokadę .JA JEJ NIE MAM.Powodzenia życzę i wytrwałości "dla chcącego nic trudnego".
wujek dobra rada

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: wujek dobra rada »

dzwonić pisać i wysyłać masowo tylko tak dopniemy swego!
Ja juz też mam efekty zwroty kasy i obniżanie abonamentu o 50% i dalej walczę!
Wzywam wszystkiech walczcie o swojeprawa, masowa akcja zmusi orangutana do polepszenia usugi a nie tylko do reklamowania swojej marki i technicznie stania w miejscu!

Pozdrawiam!
Czarek88lol
Stały użytkownik forum
Posty: 135
Rejestracja: 2005-11-22, 17:49

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Czarek88lol »

witam:D
chciałbym Wam opisać swoją walkę z orange;D ja wygrałem:D nie wiem na jak długo ale <font color="#FF00FF"><b>»»na razie««</b></font> są efekty;) może to komuś pomoc gdyż wiem, że bardzo duzo osób ma takie problemy:P

więc może zaczne od początq... jestem posiadaczem modemu ed77 w ofercie Business Everywhere EDGE/WLAN płace 120zł miesięcznie;/ tę ofertę mam gdzieś od tego czasu od kiedy jestem zarejestrowany na tym forum... z początq byłem w miarę zadwolony;) tzn nie było rewelacji ale transfer przy sciaganiu danych miałem w granicach 5kb/s a w nocy dochodził do 15kb/s:D narzekałem ale szło wytrzymać;D chociaż stronki sie otwierały w miarę przyzwoity sposób:D po jakimś chyba miesiącu użytkowania transfer znacznie spadł:( początkowo myślałem ze to może byc wina pogody czy czegokolwiek także uzbroiłem się w cierpliwość... chyba na początku stycznia zgłosiłem reklamacje do BOK. mieli się odezwać a tu nic;/ ja nadal czekałem... z myślą że coś sie poprawi;/


oto jak wyglądały moje tranfsery:
Obrazek

Obrazek

połączenie było często zrywane, strony bardzo wolno sie otwierały...


W poniedziałek dzięki dobrym radom Demona zacząłem dzwonić do BOK;D
-pierwszy telefon godzina 11 00. bardzo mila Pani, zgłosiłem problem, wziąłem numer reklamacji i dane tej o to Pani;D
o godzinie 13 dostałem smsa że zgłoszenie dotyczące wolnej transmisji danych zostało skierowane do administratora usług w celu wyeliminowania utrudnień.
następnego dnia kolejny telefon do BOK (taka rada Demona) godzina 14, tym razem nie miła Pani:( odpowiedz od administraotora usług jeszcze nie przyszła:D

godzina 17 a tu zdziwienie:D pozytywne z mojej strony:D ja patrze transfer sie poprawił:D
Obrazek

uśmiech na mej twarzy:D ehhe:P i zacząłem testować:D więc o tej 17 godzinie transer przy poibieraniu plików średnio 5KB/s czyli nie to co przedtem;/ marne 1KB/s ;)
transer był stabilny, nie przerywało połączenia;D

w nocy (godzina 1:40) moje transfery wyglądały tak:
Obrazek

uśmiech nadal na mej twarzy:D hehe:P tak jak przez cały ten czas nie ściągałem zadnych plików gdyż był słaby transfer, tak tego dnia ściągnąłem 200MB;D heh:P

środa godzina 12 złożyłem reklamacje o zwrot abonamentu za okres w którym miałem tak sałby transfer;) w ciągu 30 dni mają rozpatrzyć;D takze o tym napisze czy uznali czy nie;D

sprawa wygląda tak... jeśli podpiszemy już umowe na dwa lata, orange przestaje dbać o klienta, nie wywiązuje sie z umowy...

jeśli ktoś jest <font color="#FF0000"><b>***Cenzura***</b></font> tak jak ja przez okres tych dwuch miesięcy i nic z tym nie robi to będzie miał już takie transfery przez okres 24 miesięcy i będzie tylko narzekał;/ ja dużo nerw na to straciłem i czytając to forum wiem że nie tylko ja;/ każdy ma takie problemy... tak więc walczmy...

Moje rady:
-jeśli mamy słaby transfer czy jakieś problemy dzwońmy do orange... Płacimy duże pieniądze tak więc wymagajmy!!!
-jeden telefon do nich nie wystarczy, trzeba to ponaglać, wiem sam to po sobie,
-porozmawiajcie z ludźmi którzy mieli wcześniej taki problem... mnie bardzo pomógł Demon, to On mi udzielał wszelkich wskazówek;)
-po zgłoszeniu reklamacji buerzmy jej numer i dane operatora,
-poprostu walczmy:D

Może się rozpisałem... ale chciałem przedstawić krok po kroku jak to wyglądało;) myśle że w przejrzysty sposób to zrobiłem:)

pozdrawiam wszystkich;D

szacunek dla Demona;)
Demon

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Demon »

Nie ma za co.Ludzka natura jest taka że trzeba pomagać innym ,ale często jest tak że ludzie na poczatku nie wieżą w to co im mówimy musimy ich do tego nakłonić i przekonać.Kto by przypuszczał że zwykłe telefony do BOKu wykonywane kilka razy dziennie dadzą pozytywny finał.Kiedy ja miałem ten problem to poprostu zaparłem się i dzwoniłem zgłaszałem,brałem dane operatora,nr.zgłoszenia żeby potem miec podstawę np do zwrotu kasy.Wdniu wczorajszym dostałem f-re korygującą i zwrócono mi 120,78zł za dwa miesiące.Reklamację zgłosiłem telefonicznie 10 lutego a 22 lutego przyszła informacja i f-ry korygujące.Zmieścili się nawet w czasie bo prawo jest takie ze do 14 dni muszą nas powiadomic co dalej się dzieje z tą reklamacją na piśmie.Odpowiedz może być nawet taka że nasza reklamacja jest w toku rozpatrywana ale muszą nas o tym powiadomić pisemnie.
Panowie dżwońcie wy płacicie wymagajcie aby operator wywiązywał się z warunków umowy.On nie ma wyjścia i musi.
Jak to zrobicie w ten sposób co wam opisał Czarek i ja to zobaczycie jaki będzie pozytywny efekt końcowy.
WAŻŃE--NIE BOJCIE SIE LUDZI Z BOK ONI SA PO TO ZEBY WAS WYSŁUCHAC POMÓC I WYSŁAĆ TO ZGŁOSZENIE DO DZIAŁU TECHNICZNEGO>.TO WY JESTESCIE GóRĄ WY PŁACICIE
Powodzenia i pozdro dla wszystkich.
Czarek88lol
Stały użytkownik forum
Posty: 135
Rejestracja: 2005-11-22, 17:49

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Czarek88lol »

musimy walczyc:D to w Naszym interesie;D jak cos to słuze pomocą;D zapewne jak Demon i inne zyczliwe osoby:D

jak mieliscie podobne doswiadczenia to opiszcie je w tym poście;D moze byc ciekawie:D

pozdrawiam:D
ssaq
Początkujący użytkownik forum
Posty: 7
Rejestracja: 2006-01-29, 23:08

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: ssaq »

Wtam! Kto ma pomysl jak udowodnic im, ze blokowali mi szybkosc transferu w poprzednich miesiacach zanim sie zoreintowalem? Dodam, ze mam Licencje GPRS (te pierwsza czyli bez ograniczen) a slaby transfer wczesnij tlumaczylem sobie kiepskij jakosci portem podczerwieni, za pomoca ktorego laczylem laptopa z telefonem. Zorientowalem sie dopiero gdy przesiadlem sie na bluetooth.
Czarek88lol
Stały użytkownik forum
Posty: 135
Rejestracja: 2005-11-22, 17:49

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Czarek88lol »

a mnie sie chyba znowu zmiejszył transfer:> przedchwilka wykonałem telefon do BOK i złożyłem kolejną reklamacje:> teraz będę ich stałym rozmówcą gdyż wiem że to pomaga;D

pozdrawiam:D
wójek dobra rada

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: wójek dobra rada »

Proszę jak sie ładnie temat rozwinoł!

A teraz do rzeczy!
Uważajcie na faktóry na których orangutan ma wam zwrócić kase!
Mi w reklamacji napisali że zwracają kasę za okres w ktorym zablokowali mi transfer oraz obniżają bierzący abonament o 50%
jednak na fakturze przysłali mi tylko odliczenie o 50% abonamentu o zwrocie za dni w których obcieli mi transfer zapomnieli! Więc zadzwoniłem i powiedziałem że oszukują klientów i naciągają i złożyłem kolejną reklamację!
Oczywiście jednocześnie wywalczyłem fakturę korygujacą która zawiera zwrot wszytkich pieniędzy!
Dlatego uwazajcie bo naprawdę oszukują w orange!
Dobra rada dla wszystkich reklamujcie wszystko co się da- pisałem już o tym! Ja mam juz 4 reklamacje złożone w tym 2 nierozpatrzone w terminie czyli poprostu orange znowu zwróci mi kasę!
bynajmiej obniżam sobie abonament w ten sposób! Pozdrawiam i życzę zaparcia w bojach z orangutanem!
Czarek88lol
Stały użytkownik forum
Posty: 135
Rejestracja: 2005-11-22, 17:49

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Czarek88lol »

ja juz sie juz nauczyłem:) radze Wam robic to samo;D to My płacimy i wymagamy:D nie po to płaca 120zł zeby mieć bubel;D pozdrawiam wszystkich:D

wójek dobra rada:D to Ty to zapoczątkowałeś:P ehe:P
pozdro dla Demona:D
Demon

Federacja konsumentów -bardzo ważne i istotne to wam pomoze

Post autor: Demon »

www.federacja-konsumentow.org.pl

Jak i gdzie złożyć reklamację?
Reklamacja może być złożona pisemnie, telefonicznie lub ustnie do protokołu, a nawet e-mailem, jeśli operator daje taką możliwość. Ze względów dowodowych najlepsza jest forma pisemna lub zgłoszenie ustne z pisemnym potwierdzeniem jego przyjęcia przez pracownika operatora. Reklamację składaną pisemnie przesyłamy na adres wskazany na fakturze lub zanosimy osobiście do dowolnego punktu obsługującego klientów operatora (a więc również do telepunktu, salonu sprzedaży i punktów dealerskich). Jeżeli zgłaszamy reklamację telefonicznie, radzimy zanotować datę i godzinę rozmowy oraz nazwisko konsultanta, który przyjął reklamację.
Reklamacja musi określać:
• kto ją składa (oprócz numeru telefonu należy podać nr abonenta);
• czego dotyczy, nieprawidłowego świadczenia usług czy wysokości rachunku;
• długość przerwy w świadczeniu usług, jeśli reklamujemy awarię lub wyłączenie telefonu;
• jeśli reklamujemy wysokość rachunku, należy wskazać, które rozmowy zostały nieprawidłowo naliczone; • jaką drogą ma nastąpić zwrot należności (trzeba podać adres pocztowy lub numer konta);
• jeśli składamy reklamację pisemnie, należy podpisać ją własnoręcznie i wpisać datę jej złożenia.
Ile mamy czasu na złożenie reklamacji?
12 miesięcy, a termin ten jest liczony od dnia doręczenia faktury, gdy reklamujemy jej wysokość, lub od ostatniego dnia miesiąca, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usługi telekomunikacyjnej, jeśli to wyłączenie telefonu było przyczyną reklamacji. Jeżeli więc za połączenia wykonane w lipcu otrzymamy fakturę w grudniu, termin rozpocznie bieg dopiero w grudniu.
Czy za reklamowane połączenia płacić, czy nie płacić?
Najlepszym rozwiązaniem jest opłacenie takiej części rachunku, jakiej nie kwestionujemy. Pozostałą cześć należy reklamować. W obliczaniu kwoty do zapłaty pomocny może być wykaz rodzajów połączeń zamieszczony na fakturze, a niekiedy i szczegółowy wykaz połączeń, za który konsument najczęściej będzie musiał zapłacić. W piśmie reklamacyjnym trzeba wtedy zażądać zwrotu kosztów związanych z billingiem. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść konsumenta, operator nie może obciążać go opłatą za wykaz połączeń.
rma telekomunikacyjna w związku ze złożoną reklamacją?Jakie obowiązki ma
Pracownik przyjmujący osobistą reklamację od konsumenta ma obowiązek pisemnego potwierdzenia jej przyjęcia. Natomiast reklamacja przesłana listem, mailem lub złożona telefonicznie musi zostać pisemnie potwierdzona w terminie 14 dni od zgłoszenia. Jeśli minęło 14 dni, a nie otrzymaliśmy potwierdzenia ani odpowiedzi, jest to sygnał, że reklamacja nie jest prawidłowo rozpatrywana. W takiej sytuacji najlepiej ponowić ją pisemnie, wysyłając listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Operator ma 30 dni na rozpatrzenie złożonej reklamacji i udzielenie pisemnej odpowiedzi. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że dostawca usług uznał reklamację za uzasadnioną. Po pozytywnym rozstrzygnięciu operator ma kolejne 30 dni na zwrócenie konsumentowi żądanych należności lub, jeśli sporna kwota nie została zapłacona, skorygowanie zawyżonych faktur. Należy pamiętać, że zaliczenie nadpłaty na koncie abonenckim na poczet przyszłych płatności może nastąpić jedynie na wniosek abonenta. Jeśli chcemy otrzymać pieniądze z powrotem, musimy w piśmie reklamacyjnym wskazać adres do przekazu lub numer konta bankowego do przelewu.
Jeśli odpowiedź jest negatywna, konsument powinien otrzymać ją listem poleconym z uzasadnieniem stanu prawnego i faktycznego. Odpowiedź musi zawierać pouczenie o możliwościach dalszego dochodzenia swoich praw. Konsument ma prawo zwrócić się do Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty z wnioskiem o mediację lub rozstrzygnięcie sprawy w Polubownym Sądzie Konsumenckim przy UTRiP. Jest to dobra alternatywa wobec długotrwałego postępowania przed sądem powszechnym. ABC konsumenta
Co zrobić, jeśli nie otrzymamy odpowiedzi na reklamację?
Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni oznacza, że roszczenia uznaje się za uzasadnione. Nie ma potrzeby dalszego udowadniania, że reklamacja była słusznie złożona. Następny po rozpatrzeniu reklamacji termin wiążący operatora to 30 dni na rozliczenie się z konsumentem, dlatego, gdy minie 30 dni od złożenia reklamacji i nie otrzymamy odpowiedzi, należy pisemnie, listem poleconym, zwrócić się do operatora z wezwaniem do zapłaty, wskazując ustawowy termin 30 dni na zwrot nadpłaconej kwoty oraz adres pocztowy lub numer konta do przelewu. Jeżeli sporna kwota nie była opłacona, należy wezwać operatora do wystawienia faktury korygującej.
Jeżeli w trakcie rozpatrywania reklamacji wyłączono abonentowi telefon, a następnie uznano jego reklamację lub nie udzielono mu odpowiedzi w ustawowym terminie, ma on prawo do odszkodowania zgodnie z prawem telekomunikacyjnym, a ponadto do zwrotu części abonamentu. Te roszczenia należy dołączyć do żądania włączenia telefonu i przesłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres operatora.
Jaki jest okres przedawnienia roszczeń w usługach telekomunikacyjnych?
2 lub 3 lata, w zależności od rodzaju roszczenia.
Roszczenie o zapłatę abonamentu i innych świadczeń okresowych, czyli takich, które abonent opłaca co miesiąc, niezależnie od tego czy wykonuje połączenia, przedawnia się z upływem 3 lat. Dla każdego miesiąca bieg przedawnienia abonamentu rozpoczyna się z dniem płatności faktury za dany miesiąc. Podobnie roszczenie o zapłatę kar umownych zastrzeżonych w regulaminie przedawnia się z upływem 3 lat.
Roszczenia o zapłatę za wykonane połączenia przedawniają się z upływem 2 lat. W tym samym terminie przedawniają się roszczenia z tytułu wykonanego montażu lub instalacji.
Podstawa prawna:
Ustawa Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (DzU 2004 Nr 171, poz. 1800, Art. 101, 104-110) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej z dnia 1 października 2004 r. (DzU 2004 Nr 226, poz. 2291)
nansowejNiniejszy artykuł został opublikowany dzięki pomocy Unii Europejskiej. Za treść dokumentu odpowiadaFederacja Konsumentów, cjalnegopoglądy w nim wyrażone nie odzwierciedlają w żadnym razie o stanowiska Unii Europejskiej.


Pozdrowienia dla Czarek88
Czarek88lol
Stały użytkownik forum
Posty: 135
Rejestracja: 2005-11-22, 17:49

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Czarek88lol »

znamy swoje prawa:P walczmy;D to leży w Naszym interesie;D
Czarek88lol
Stały użytkownik forum
Posty: 135
Rejestracja: 2005-11-22, 17:49

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Czarek88lol »

a dość wysoki transfer nadal się trzyma;D pomyśleć że głupie telefony do BOK pomogły;)

Obrazek
Awatar użytkownika
Demon
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 427
Rejestracja: 2006-02-24, 16:32
Lokalizacja: RACIBÓRZ

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Demon »

8) Tak pomagają trzeba dzwonić po kilka razy dziennie.

Nasze rady z Czarkiem są sprawdzone na własnej skórze.

Pozdrawiam
skuter3

Transfer

Post autor: skuter3 »

Ja testuje swoja nokie 6020 z kabelkiem z allegro.
Dziwnie w dwoch roznych miejscach way wyciagam to samo - 115kbit/s czyli kolo 15KB/s.
Zastanawiam sie czy to jest jakis max w Orange w wawie? czy ustawinie modemu w nokii(taki byl default - zmienilem na 204Kb ale bez zmian( pomijam ze ten model wyciaga max 177kB/s)
wk26

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: wk26 »

Nie zapomnijcie zlozyc reklamacji za wczorajsza (16.03.06 w godzinach 07.00-12.00 )przerwe w dzialaniu GPRSu. Ja juz im wyslalem maila z zadaniem rekopensaty.
Czarek88lol
Stały użytkownik forum
Posty: 135
Rejestracja: 2005-11-22, 17:49

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Czarek88lol »

a mnie to juz powoli to męczyć zaczyna;/ 3 dni dobrze, 4 źle;/ ile mozna dzwonic... te telefony pomagają ale to nudne sie robi;/ ma ktoś jakiś inny pomysł?

pozdrawiam:D
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy
Posty: 11508
Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: zDaleKi »

Jedyne chyba wyjście, to zmiana operatora? :?
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
Czarek88lol
Stały użytkownik forum
Posty: 135
Rejestracja: 2005-11-22, 17:49

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Czarek88lol »

umowa podpisana na 24 miesiące;( poza tym orange u mnie ma najlepszy zasięg..
Gość

Re: w grupie siłą przeciwko Orange

Post autor: Gość »

Mi właśnie skończyła się umowa po 24 mies. z niezapomnianą i super IDEA ftedy internet śmigał super ,niebyło blokad,niebyło co kilkudniowych walk o transer z BOA . Nastał Orangutan i się zaczeło morze to przypadek tylko umnie ale wszystko co najgorsze to Orange <font color="#FF00FF"><b>»»nie mam««</b></font> nawet siły opisywac szczegułów. Myślałem ze tylko mnie tak traktują bo miałem starą licencje gprs bez limitu a teraz wszyscy maja limit i chcą się mnie pozbyc. Wmiesiącu internet działał kilka dni super reszta to była tragedia nieistotna godzina i przeciązenie btsa niebyłem wstanie ściągnąc nawet 1G.w miesiącu.Od 15 dni testuje iplusa <font color="#FF00FF"><b>»»na razie««</b></font> bez zobowiązań,ale jusz mam ponad 1G.Wole miec ograniczenie 1G,ale jakośc zawsze tą samą nisz bez ograniczeń i walke co kilka dni o usługe.Naprawde trzeba mic czas i nerwy donich.Szkoda mi tylko ludzi co podpisują umowe teraz z Orange na 24 mies.
ODPOWIEDZ