Witam serdecznie,
Jak wspomniałem potrzebuje pomocy przy skonfigurowaniu tego piekielnego wynalazku. Jestem nowicjuszem w tym temacie choc internet skonfigurowałem sam (o dziwo). Moja siec już istniejąca to 2 kompy stacjonarne i jeden laptop. Jednakże jest to amatorskie dzieło ktore od czasu do czasu mocno strzepi mi nerwy. Dlateogo prosze o profesjonalne wytlumaczenie mi jak pozbyc sie tych wszystkich problemow zastepując stare nowym
Chciałbym prosic o wytłumaczenie krok po kroku (fajnie by było gdyby rysunki sie pojawily) jak porządnie trzeba ustawic tp linka td w8910G (A) odnośnie internetu jak i sieci LAN wraz ustawieniami w windowsie.
Jeżeli mógłbym prosic to czy dałoby rade podac namiar na strone z update'ami do firmware'u do wcześniej wspomnianego pieruństwa i jakieś cenne wskazówki odnośnie wyżej wspomnianych prze ze mnie operacji.
Posiadam Viste z SP1
Orange Freedom jako net (jedno wielki G...O a nie net)
Firmware 1.2.2 Build 070827 Rel.50319n (zmienialem 3 razy, miałem najnowszy soft ze strony TPLINK lecz nic nie wprowadzil, a zauwazyłem ze router popylał gorzej i niestabilnie)
Z góry dziękuje i przepraszam za głupi, bynajmniej dla mnie ważny temat.
Tp Link TD W8910G (A) rzeczowy tutorial konfiguracyjny sieci
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Jo_gurt
- Guru bezprzewodowy
Re: Tp Link TD W8910G (A) rzeczowy tutorial konfiguracyjny sieci
Odnośnie ustawień LANa to zajrzyj do tutoriala w moim podpisie. Inny router, ale podpowie ci może odnośnie parametrów itp itd.
Jaki jest problem z internetem jeśli mówisz, że go odpaliłeś?
O jakich problemach mówisz?
Jaki jest problem z internetem jeśli mówisz, że go odpaliłeś?

O jakich problemach mówisz?
- Jo_gurt
- Guru bezprzewodowy
Re: Tp Link TD W8910G (A) rzeczowy tutorial konfiguracyjny sieci
Z PW rozumiem, że wszystko działa OK, ale nie możesz odpalić udostępniania folderów?
Masz jakieś firewalle?
Pingi między kompami idą?
Jakie masz adresy kompów?
Masz jakieś firewalle?