Prośba do użtkowników DG834Gv3 - potrzebny bootloader

Sieci bezprzewodowe w technologii 2.4 GHz i 5 GHz oraz usługi polskich operatorów WiFi / Wi-Max / HiperLAN, dyskusje o routerach.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
toom
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2009-02-28, 21:56
Lokalizacja: Kraków

Prośba do użtkowników DG834Gv3 - potrzebny bootloader

Post autor: toom »

Witam, jestem nowy na tym forum więc witam wszystkich.
Zatem bawiłem się w modyfikację oprogramowania tego routerka, kilka razy mój firmware ni startował więc używałem narzędzia od Netgeara do wgrania orginalnego oprogramowania.

Niestety pewnego razu naprawa routera za pomocą tego narzędzia zakończyło się FAILEM.
Wyzerowało ono połowę partycji mtd2 na której znajduje się program ładujący system operacyjny.

I tu prośba do jakiegoś dobego człowieka posiadającego ten sprzęt.
Potrzebuję aby ktoś wydobył obraz tej partycji ze swojego działającego routerka i mi go przesłał, zajmuje on tylko 128kb.

Jak to zrobić?

Najpierw włączamy tryb debuggera w routerze:
http://192.168.0.1/setup.cgi?todo=debug
Następnie logujemy się za pomocą telnet:
Start->Uruchom->cmd [enter] i wpisujemy telnet 192.168.0.1 [enter]

Zalogowaliśmy się do routerka :ok:
teraz wydajemy te polecenia:
cat /dev/mtdblock/2 > /tmp/mtd2.bin
killall mini_httpd
mini_httpd -d /tmp
I wpisujemy w przeglądarce
http://192.168.0.1/mtd2.bin , zapisujemy plik, i przesyłamy do do mnie :)

Bardzo proszę dobrą duszę o pomoc, zajmie to 10 minut a uratuje mojemu routerowi życie.

Pozdrawiam
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy
Posty: 11508
Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: Prośba do użtkowników DG834Gv3 - potrzebny bootloader

Post autor: zDaleKi »

toom pisze:Witam, jestem nowy na tym forum więc witam wszystkich.
Od tego mamy to sub-forum: Witaj na forum, przywitaj się i Ty
toom pisze:Bardzo proszę dobrą duszę o pomoc, zajmie to 10 minut a uratuje mojemu routerowi życie.
Mam nadzieję, że ktoś z takim sprzętem się tu znajdzie i Cie poratuje ;)
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
ODPOWIEDZ