Podział radiówki z pppoe
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Podział radiówki z pppoe
Witam,
jestem zupełnym laikiem jakby co.
Mam taki problem: internet mam z anteny na dachu podlaczonej do karty bezprzewodowej, wyszukuje swoja sieć, łączę się, dostaje dynamicznie przyznane ip przez DHCP i potem jeszcze muszę użyć połączenia szerokopasmoego pppoe, gdzie wpisuje nazwe uzytkownika i haslo, z tego tez dostaje ip i internet hula. W sieci nie ma znaczenia z jakiego MACa sie lacze, moge polacztc sie z obojetnie jakiej karty tylko musze zrobic pppoe.
Kupilem TP-linki: tl-wr543g jako APC i wr340g do rozsylania po domu.
Wszystko gites tylko nie mogę dojść jak ustwić to pppoe. To znaczy ustwaiam APC tryb wisp, potem daje dynamic IP i bezproblemu łączy się z anteną operatora, dostaje ip przez dhcp, tylko internetu nie ma bo brakuje polaczenia pppoe. Jak chce wejsc na jakaś stronę to zawsze pokazuje "witaj w sieci <mojasiec>", czyli to samo kiedy na kompie nie łącze sie z pppoe tylko z samą anteną.
nie wiem jak to ustawić, moze jakoś w routerze wr340g?
Urządzenia są podłączone tak:
antena na dachu do wr543g, potem ten do wr340g (LAN-LAN), potem z wr340g lanem do kompa.
jestem zupełnym laikiem jakby co.
Mam taki problem: internet mam z anteny na dachu podlaczonej do karty bezprzewodowej, wyszukuje swoja sieć, łączę się, dostaje dynamicznie przyznane ip przez DHCP i potem jeszcze muszę użyć połączenia szerokopasmoego pppoe, gdzie wpisuje nazwe uzytkownika i haslo, z tego tez dostaje ip i internet hula. W sieci nie ma znaczenia z jakiego MACa sie lacze, moge polacztc sie z obojetnie jakiej karty tylko musze zrobic pppoe.
Kupilem TP-linki: tl-wr543g jako APC i wr340g do rozsylania po domu.