Samsung i600 jak korzystać z wi fi
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Samsung i600 jak korzystać z wi fi
Witam.
Kupiłem Samsung I600 tylko po to by korzystać z wifi.
Mam podobny problem z korzystaniem z darmowego wi fi
Czy byłby ktoś na tyle łaskawy, aby napisać mi krok po kroku
(jestem zielony w obsłudze takich sprzętów)
jak, gdzie i kiedy przestawić coś, aby będąc w zasięgu wifi móc z niego darmowo korzystać, a nie łączyć się przez gprs. Uzywać będę standardowej przeglądarki internet explorer zainstalowanej na telefonie.
Dziękuje i pozdrawiam
[ Komentarz dodany przez: wojteks: 2009-07-19, 17:44 ]
To Twój pierwszy post a już trzeba było poprawiać ortografię i literówki. Zapoznaj się proszę z regulaminem forum.
Kupiłem Samsung I600 tylko po to by korzystać z wifi.
Mam podobny problem z korzystaniem z darmowego wi fi
Czy byłby ktoś na tyle łaskawy, aby napisać mi krok po kroku
(jestem zielony w obsłudze takich sprzętów)
jak, gdzie i kiedy przestawić coś, aby będąc w zasięgu wifi móc z niego darmowo korzystać, a nie łączyć się przez gprs. Uzywać będę standardowej przeglądarki internet explorer zainstalowanej na telefonie.
Dziękuje i pozdrawiam
[ Komentarz dodany przez: wojteks: 2009-07-19, 17:44 ]
To Twój pierwszy post a już trzeba było poprawiać ortografię i literówki. Zapoznaj się proszę z regulaminem forum.
Ostatnio zmieniony 2009-07-19, 16:43 przez szkudnik, łącznie zmieniany 1 raz.
- acprzemu
- Stały użytkownik forum
Re: Samsung i600 jak korzystać z wi fi
Więc tak proponuje pobrać internetu przeglądarkę opera mini. Bardzo prosta w obsłudze i w pełni darmowa. Włóż najlepiej kartę sim na której nie masz nic na koncie. Wpisz coś w okienku google i naciśnij wyszukaj. Powinien pojawić ci się aplet z aktualnymi punktami dostępu do internetu, przynajmniej tak jest w mojej n95. A z czego będziesz korzystał z tego WiFi, z jakiego punktu dostępu ?
-