Router TP-Link TL-WR340G - problem
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Router TP-Link TL-WR340G - problem
Mam pytanko i proszę nie krzyczeć jeśli będzie idiotyczne, bo w takich kwestiach jestem absolutnie zielona.
Kupiłam laptopa więc chciałam korzystać w domu z wifi, podłączyłam i skonfigurowałam router, po czym podałam panu z kabłowki numer MAC z mojego routera. Internet w komputerze działa bez zarzutu, ale laptop w ogóle nie wykrywa sieci. Gdzie robię błąd?
Z góry dziękuję za odpowiedź,
Pozdrawiam,
Karola.
Kupiłam laptopa więc chciałam korzystać w domu z wifi, podłączyłam i skonfigurowałam router, po czym podałam panu z kabłowki numer MAC z mojego routera. Internet w komputerze działa bez zarzutu, ale laptop w ogóle nie wykrywa sieci. Gdzie robię błąd?
Z góry dziękuję za odpowiedź,
Pozdrawiam,
Karola.
- Jo_gurt
- Guru bezprzewodowy
Re: Router TP-Link TL-WR340G - problem
karola_plm, co to za laptop? Wykrywa w ogóle jakieś sieci czy żadnej?
Jak skonfigurowane WiFi laptopa? Ma włączone rozsyłanie SSID?
Jak skonfigurowane WiFi laptopa? Ma włączone rozsyłanie SSID?
-
Mój laptop to Lenovo Y550, W laptopie właśnie nic nie konfigurowałam, w zasadzie nie mam pojęcia co trzeba tam włączyć. Naiwnie miałam nadzieję że jak działa router, to laptop sam z siebie powinien znaleźć tą sieć - ale mogę się mylić. Tak jak mówiłam, jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju sieci - jestem zielona.
P.S. myślałam, że potrafię nieźle sobie radzić z rozkminianiem różnych komputerowych zagadek, ale przeczytałam ten tutorial w Twoim podpisie i już nie jestem tego taka pewna..
P.S. myślałam, że potrafię nieźle sobie radzić z rozkminianiem różnych komputerowych zagadek, ale przeczytałam ten tutorial w Twoim podpisie i już nie jestem tego taka pewna..
- Jo_gurt
- Guru bezprzewodowy
karola_plm, chodzi o to, że najpewniej trzeba jakimś przełącznikiem lub skrótem klawiszowym włączyć radio WiFi.