Any DATA ADU 635 czy MV 400

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Tomek323
Początkujący użytkownik forum

Any DATA ADU 635 czy MV 400

Post autor: Tomek323 »

Witam. Nie znam się na tematyce modemów, a muszę wybrać pomiędzy Any DATA ADU 635 i MV 400 sieci Orange. Czy moglibyście mi doradzić, który modem wybrać. Liczy się dla mnie przede wszystkim prędkość transferu. Jeden konsultant mówi że Any DATA ADU 635 jest lepszy od MV 400, a drugi że MV 400 pod tym względem niczym się nie różni od drugiego pod tym względem, a posiada więcej opcji.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***

Re: Any DATA ADU 635 czy MV 400

Post autor: wojteks »

MV400 to router z WiFi i USB czyli można podłaczyć więcej niż 1 komputer po kablu ethernet albo po WiFi ale obsługuje tylko CDMA

AnyData to terminal USB do pojedynczego komputera który obsługuje technologie CDMA+GPRS+UMTS+HSDPA

Więc co i dla kogo lepsze to trudno ocenić.
Nie pomagam na PW!
Tomek323

Czyli mam rozumieć że ten nowy modem obsługuje 4 zasięgi, router tylko cdma ale posiada więcej możliwości takich jak ww?
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***

Tomek323 pisze:Czyli mam rozumieć że ten nowy modem obsługuje 4 zasięgi,
Tak, może być używany z nową usługą CDMA łączone z GSM/3G
Tomek323 pisze:router tylko cdma ale posiada więcej możliwości takich jak ww?
Jeszcze dodatkowo można antenę zewnętrzną podłączyć.
Nie pomagam na PW!
hoobz

Post autor: hoobz »

Wybór zależy też od sposobu użytkowania. Jeśli urządzenie ma być traktowane jako stacjonarny dostęp do Internetu w oparciu o cdma to zdecydowanie lepiej wybrać MV410, który z racji na spore anteny zewnętrzne ma znacznie lepsze osiągi. ADU-635 nawet z dołączoną anteną zewnętrzną daje gorsze rezultaty niż MV410.

Natomiast jeśli będzie to wykorzystanie mobilne to zdecydowanie ADU-635, bo ma mniejsze gabaryty, a w dużym mieście można skorzystać z HSDPA.