Problem z połączeniem w PLUS w 36i6

Kwestie techniczne, konfiguracja telefonów do współpracy z internetem, rozwiązywanie problemów z tym związanych... itp.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
zsedc
Początkujący użytkownik forum
Posty: 16
Rejestracja: 2009-10-03, 10:33
Lokalizacja: Poznań

Problem z połączeniem w PLUS w 36i6

Post autor: zsedc »

Witam

Od kilku miesięcy korzystam z internetu na kartę w 36i6 - z pakietów internetowych : http://www.36i6.pl/nowe-pakiety-internetowe/
Zawsze działało bez zarzutu, jednak wczoraj w trasie Poznań - Wrocław - Opole miałem problemy z połączeniem. Muszę kilkanaście razy kliknąć "połącz" zanim się połączy.
Dzisiaj to samo.

Ostatnio łączyłem się na początku września, nie było problemów.

Mam "web'n'walk Manager", karta pcimcia Option GlobeTrotter 3g+, windows XP
Komunikat błędu: "Połączenie nie powiodło się [0x807026b]"

Czy ktoś może wie o tym, aby operator miał jakieś problemy?
Jak przekładam kartę SIM na Orange FREE to łączy bez problemu.

Pozdrawiam i z góry dzięki
Paweł
marens
Guru bezprzewodowy
Posty: 3607
Rejestracja: 2007-04-14, 10:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: Problem z połączeniem w PLUS w 36i6

Post autor: marens »

Jakie podajesz ustawienia, APN, user, password?
Powinno działać na APN internet, hasło/użytkownik puste.
zsedc
Początkujący użytkownik forum
Posty: 16
Rejestracja: 2009-10-03, 10:33
Lokalizacja: Poznań

Re: Problem z połączeniem w PLUS w 36i6

Post autor: zsedc »

Wpisałem dane tak jak podałeś, niestety dokładnie tak samo. Kilkanaście razy muszę próbować zanim się połączy.

Wcześniej miałem:
Użytkownik: www.plusgsm.pl
Haslo: plusgsm
APN: www.plusgsm.pl

tak mi podali w salonie i to zawsze działało.

Czy ktoś wie gdzie dalej szukać przyczyny?

EDIT: konto doładowałem około 8 września za 10zł, następnie to 10zł wydałem na pakiet internetowy 100mb. Pakiet internetowy jest ważny 30dni, ale doładowanie za 10zł przedłuża połączenia wychodzące tylko o 7dni - czyli termin wykonywania połączeń wychodzących już się skończył. Czy to może być przyczyna, czy też liczyć się tylko ważność pakietu?
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy
Posty: 11508
Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: Problem z połączeniem w PLUS w 36i6

Post autor: zDaleKi »

zsedc pisze:Czy to może być przyczyna, czy też liczyć się tylko ważność pakietu?
To moze byc przyczyna. Zaladuj za 10 znowu, to bedzie wiadome na 100%
Pozdr, (R) BliSki. (tm)
Pytania dotyczące kwestii technicznych tylko na forum. Pamiętaj PW to nie helpdesk.
zsedc
Początkujący użytkownik forum
Posty: 16
Rejestracja: 2009-10-03, 10:33
Lokalizacja: Poznań

Re: Problem z połączeniem w PLUS w 36i6

Post autor: zsedc »

Znalazłem w ich regulaminie:
Użytkownik może korzystać z wybranego pakietu w ramach opłaty za pakiet, gdy posiada dodatnią wartość swojego konta i jednocześnie znajduje się w okresie
ważności konta dla połączeń i usług wychodzących.
a ja mam wychodzące nie ważne:( Tylko dziwne, że jak kliknę połącz 15 razy to w końcu się łączy. Mają dziurę:)
zsedc
Początkujący użytkownik forum
Posty: 16
Rejestracja: 2009-10-03, 10:33
Lokalizacja: Poznań

Re: Problem z połączeniem w PLUS w 36i6

Post autor: zsedc »

Noo mają poważną dziurę, bo w momencie kiedy traci się ważność połączeń wychodzących to przestaje zliczać transfer w pakiecie internetowym. Czyli do końca ważności pakietu można korzystać z netu bez ograniczeń, jedynie jest problem z połączeniem na początku bo trzeba się trochę na klikać.
ODPOWIEDZ