Co wybrać, pomóżcie
Moderator: Moderatorzy
-
- Stały użytkownik forum
Co wybrać, pomóżcie
Witam wszystkich!
Do tej pory miałem internet radiowy chodził dość dobrze jak coś ściągałem to miałem ok 300 kB/s ale były takie dni gdzie w ogóle nie było internetu,sygnał odbierałem od sąsiada oddalonego 200m,miał założony jakiś tam przekaźnik (czy jakieś coś nie znam się) żeby ściągać sygnał od administratora(właściciela tego internetu)oddalonego ok 4 km od tego nadajnika głównego. Jakiś tydzień temu ten sąsiad odłączył to wszystko bo w sumie na miesiąc ok 8 dni nie było w ogóle internetu i kupił sobie playa na karte. Jako że okres próbny jest 7 dni i ja wziąłem jako tako to chodzi(4 razy wolniej) i mam 5 giga za 45 zł.Pytałem się innego pana co zakłada radiówki i powiedział że to za duża odległość i nie da rady założyć a sprzęt jakiś wzmacniający to ok tysiąc złoty więc się nie opłaca.Poszedłem do tego co miałem od niego tą radiówkę ( tylko że on nie jest słowny i często właśnie oszukiwał) i powiedział że nie ma problemu złapie sygnał na tym moim sprzęcie co mam dotychczas,miał dzisiaj być i go nie ma a do piątku muszę się zdecydować czy zostawiam tego playa.Moje pytanie co zrobić? czy z takiej odległości radiówka będzie działać czy mi tak ściemnia tylko?czy będzie ciągle rozłanczało mnie i będzie wolniej od tego playa? Mam antenę taka jak np od cyfry jakiś tam zasilacz przed nią i router chyba air live.