Zabezpieczenie Internetu CDMA

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Megan
Początkujący użytkownik forum

Zabezpieczenie Internetu CDMA

Post autor: Megan »

Witam. Na początku chciałam zaznaczyć, że jestem nową użytkowniczką Forum, przeszukałam jego część w poszukiwaniu odpowiedzi na moje pytania aczkolwiek jej nie znalazłam. Owszem są tematy, które się z tym wiążą ale nie odpowiadają na wszystkie moje pytania i dlatego postanowiłam założyć nowy.

Mianowicie jeśli chodzi o komputery jestem dość 'zielona'... Więc zwracam się do Was z prośbą o pomoc.

Kupiłam sobie Internet w Orange. Dostałam jakieś urządzenie, któro o dziwo udało mi się podłączyć i działa sprawnie... Mam w domu dwa komputery, stacjonarny, pod który to 'cudo' jest podłączone i laptopa. Wszystko działa. Aczkolwiek mam pewien problem... Myślałam, że ten cały kod PIN jest do czegoś potrzebny- do tego by nikt nie mógł korzystać z mojego Internetu... A tu klops. Laptopem łączę się z Interntem bez podania kodu Pin. Ostatnio chyba i moim sąsiadom też przyszło do głowy, że można sobie korzystać z mojego Internetu no i... limit 3Giga wystarczył na trzy dni...

Chciałabym jakoś zabezpieczyć Internet tak aby tylko te moje dwa komputery miały do niego dostęp ale kompletnie nie wiem jak to zrobić. Gdzieś zostały rzucone hasła... ale ja nie potrafię z nich nic wywnioskować, bo jeśli chodzi o te rzeczy jestem nowicjuszką...

Czy mógłby ktoś mi dokładnie krok po kroku wytłumaczyć jak to zrobić żeby z Internetu można było korzystać na moim komputerze stacjonarnym i laptopie i na żadnym innym?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i proszę nie bić :) za powtarzający się temat.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*

Re: Zabezpieczenie Internetu CDMA

Post autor: ja.michal »

Megan, masz router rozumiem?
Coś takiego?
Obrazek
marens
Guru bezprzewodowy

Post autor: marens »