Jaki sprzęt? 500m odległości
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Jaki sprzęt? 500m odległości
Witam. Mam prośbę o pomoc w wyborze sprzętu.
Mieszkam obecnie w odległości 500m od płatnego hot spota (SkySpot). Widzę z okna budynek, na którym "siedzi" hotspot. Sagem XG-762N (ten od neostrady) łączy się z nim ale ma bardzo słaby sygnał (1Mb) i wisi w oknie. Otóż chcę zakupić coś co pozwoli mi na spokojne użytkowanie internetu przez tego hotspota. Mój komp to blaszak więc sprzętowo nie jest ograniczony. Co polecilibyście? W temacie WiFi jestem zielony.
Mieszkam obecnie w odległości 500m od płatnego hot spota (SkySpot). Widzę z okna budynek, na którym "siedzi" hotspot. Sagem XG-762N (ten od neostrady) łączy się z nim ale ma bardzo słaby sygnał (1Mb) i wisi w oknie. Otóż chcę zakupić coś co pozwoli mi na spokojne użytkowanie internetu przez tego hotspota. Mój komp to blaszak więc sprzętowo nie jest ograniczony. Co polecilibyście? W temacie WiFi jestem zielony.
- wojteks
- *** Administrator ***
Re: Jaki sprzęt? 500m odległości
Jak to widzisz?prisoner pisze:Otóż chcę zakupić coś co pozwoli mi na spokojne użytkowanie internetu przez tego hotspota.
1. Karta na USB z dodatkową anteną
2. Acces Point Client i też dodatkowa antena
Nie pomagam na PW!
-
A jak wygląda sprawa kosztów przy tych rozwiązaniach. Polecano mi kartę sieciową(wewnetrzna) + antena kierunkowa. Ale nie znam się za dobrze. Więc wolę zapytać.
- wojteks
- *** Administrator ***
Karta USB ze złaczem antenowym to 40-70zł, antena z 50 (panel 8dBi z dość krótkim kablem)
Przykładowa antena http://www.dipol.com.pl/antena_mikropas ... _A7130.htm
Przykładowa karta USB http://allegro.pl/item766556556_edimax_ ... promo.html
albo zamiast karty na USB AP Client np. taki http://allegro.pl/item770610042_access_ ... _fv_3.html
a wtedy podłączenie do komputera kablem ethernet.
Linki do aukcji przykładowe dla określenia cen.
Przykładowa antena http://www.dipol.com.pl/antena_mikropas ... _A7130.htm