Netgear WNR2000

Sieci bezprzewodowe w technologii 2.4 GHz i 5 GHz oraz usługi polskich operatorów WiFi / Wi-Max / HiperLAN, dyskusje o routerach.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
lukalt
Początkujący użytkownik forum

Netgear WNR2000

Post autor: lukalt »

Witam i z góry sorry - jestem komputerowym laikiem, nie korzystam z forów, nie znam etykiet, netykiet i kwestii porządkowych. Będę się je starał szanować w miarę poszerzania się mojej wiedzy na te tematy. Niemniej jednak mam problem i proszę o jakąś pomoc:

Netgear WNR 2000

Kupiłem, odpaliłem płytkę. Nie bez problemów - cd rom pada (Toshiba a200 satellite po 1/5 roku użytkowania)- ale w końcu poszło.

Z tej wycieczki po instalacji urządzenia udało mi się zrobić jedynie to, że router działał. Natomiast postanowiłem pogrzebać przy hasłach i zamykaniu tego połączenia dla osób postronnych.

Nietrudno się domyślić, że router jest zablokowany.

Poniżej mniej więcej co sp....łem:

1. konfiguracja z poziomukompa:
wszedłem w konfiguracje sieci bezprz. wyskoczyło jakieś hasło, zapisałem je kliknąłem dalej i pojawił się pin, którego za cholerę nie mogę nigdzie znaleźć przy produkcie(kazali znaleźć).
Odpuściłem
2. Wszedłem na stronę Netgear, próba rejestracji - nieudana (ja chyba mam coś z banią skoro większości użytkowników się udaje to chociaż to)
Ok. Odpust..
3. przeczytałem (po jaką cholerę) zdanie, że niezabezpieczony internet to potencjalne zagrożenie, wszedłem na jakąś stronkę http//same cyfry wyskoczyło okienko user password i tam stało się...postanowiłem wybrać zabezpieczenia WEP i szedłem dalej w kierunku końca procedury, cokolwiek to miało być. W momencie generacji haseł (wpisałem cyfry i litery z których generator wygenerował 4 hasła, zakliknąłem jedno z nich i kliknąłem dalej. I w tym momencie przerwało połączenie..