Produkt niezgodny z umową

Dyskusje na luzie nie związane z forum w granicach netykiety.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KlonAdam
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 161
Rejestracja: 2007-08-15, 15:40
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Produkt niezgodny z umową

Post autor: KlonAdam »

Dziś w salonie plusa poinformowali mnie iż nie mam co liczyć by modem działał (sprawdzali na swoim komputerze i nie działał mimo iż wrócił z naprawy)

Chciałbym zgłosić do nich iz produkt jest niezgodny z umową (tak mi zasugerowali).

Jeżeli zażądam gotówki to będą musieli mi wypłacić 1zł (tyle kosztował przy umowie na 24m-ce) czy 1 499,00 zł (bez aktywacji)?
adamos22
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 474
Rejestracja: 2009-02-18, 11:23
Lokalizacja: Mazowsze

Re: Produkt niezgodny z umową

Post autor: adamos22 »

"(...)jeżeli sprzedawca nie zdoła doprowadzić towaru do stanu zgodnego z umową przez naprawę lub wymianę w odpowiednim czasie, kupujący ma prawo odstąpić od umowy.
Klient nie może żądać nowego aparatu"
( http://faq.era.pl/app/answers/detail/a_id/103 )

Czyli wg. mnie zwrot 1zł i rozwiązanie umowy abonamentowej.
Awatar użytkownika
KlonAdam
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 161
Rejestracja: 2007-08-15, 15:40
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Re: Produkt niezgodny z umową

Post autor: KlonAdam »

o zapomniałem o regulaminie... zaraz sprawdzę jak to jest w plusie.

Edit// Nie moge znaleźć pomogł by ktoś ?
Awatar użytkownika
artureal
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 334
Rejestracja: 2008-01-20, 19:15
Lokalizacja: Poznań

Re: Produkt niezgodny z umową

Post autor: artureal »

Jacyś dziwni ci pracownicy Plusa :szok: - zamiast wymienić modem albo po prostu samemu zająć się "korespondencją" z serwisem, mówią klientowi, co ma zrobić.
Na szczęście na mocy ustawy konsument ma prawa niezależne od jakiegoś tam regulaminu. Obowiązkiem sprzedawcy produktu w razie jego awarii w okresie gwarancji jest (w odpowiedniej kolejności):
1.Naprawa, a w razie niemożności:
2.Wymiana na nowy o takich samych parametrach, a jeśli to niemożliwe:
3.Zwrot gotówki.
Także na zwrot pieniędzy raczej bym nie liczył, bo to ostateczność.
Na twoim miejscu jeszcze raz oddałbym modem do serwisu z adnotacją, że jest to ponowna reklamacja po nieudanej naprawie. I niezależnie od tego, czy naprawią, czy w końcu wymienią modem na nowy, wystosuj pismo do Plusa o umniejszenie naliczonej do zapłaty kwoty o okres, w którym z powodu uszkodzenia nie mogłeś korzystać z internetu. Łaski nie robią :hyhy:
Awatar użytkownika
KlonAdam
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 161
Rejestracja: 2007-08-15, 15:40
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Re: Produkt niezgodny z umową

Post autor: KlonAdam »

artureal pisze: I niezależnie od tego, czy naprawią, czy w końcu wymienią modem na nowy, wystosuj pismo do Plusa o umniejszenie naliczonej do zapłaty kwoty o okres, w którym z powodu uszkodzenia nie mogłeś korzystać z internetu. Łaski nie robią
3 tyg bez neta ;/ Ale racja zrobię tak !!!
Awatar użytkownika
artureal
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 334
Rejestracja: 2008-01-20, 19:15
Lokalizacja: Poznań

Re: Produkt niezgodny z umową

Post autor: artureal »

Jak oddasz znów do serwisu, to będą minimum następne trzy tygodnie. Zamiast płacić za powietrze, lepiej wydać tę kasę na inne zbożne cele ;)
ODPOWIEDZ