cześć,kupiłem router taki jak w temacie i chcę podłączyć go tak aby udostępniać z niego internet za pomocą kabla rj45 do laptopa a także do kompa stacjonarnego ale jestem w tym kompletnie zielony . obecnie łącze się z netem w taki sposób: antena na dachu>kabel>karta sieciowa(realtek rtl8139)>program(ralink) w którym wpisuję klucz sieciowy przy podłączeniu.parametry neta proszę o pomoc ,z góry wielkie dzięki.
ok zadzwoniłem do kolesia od neta i powiedział,że najpierw trzeba przestawić kraj na POLAND bo w UK wyszukuje tylko do 11 kanału a moja sieć jest na 13 potem spisałem adres karty sieciowej z umowy i już wszystko hula ,więc temat uważam za zamknięty dzięki za wszystko
Witam ponownie. Dziś otrzymałem zakupiony AP wa501g (używany) chciałem skonfigurować wszystko tak aby internet smigał po domu w formie wifi lecz za chiny nie mogę połączyć się ze stroną internetową konfiguracji wa501g wpisywałem domyślny adres tp-linka tj. 192.168.1.1. i nic.resetowałem go,wpisywałem adres na sztywno i dalej tak samo wyskakuje że "nie odnaleziono strony" co i jak mam połączyć aby udało mi się to wszystko uruchomić czytałem już wszystkie tematy i nic nie pomogło:(:(
czyli:
1) Należy nacisnąć przycisk Reset przed włączeniem zasilania
2) Włączyć zasilanie
3) Dalej trzymać naciśnięty reset przez 30 (?) sekund
robię tak i nic z tego:(
5 razy reset AP i dalej nic.Może to pomoże,po wkręceniu kabla rsma do AP podłączam go kablem ethernet do stacjonarnego wchodzę w panel sterowania/połączenia sieciowe/połączenie lokalne itd. i mam takie oto szczegóły połączenia dodam że gdy podłączyłem AP do laptopa to adres ip był jeszcze inny;/
Musisz ręcznie skonfigurować IP komputera na podane wcześniej (we właściwościach IPv4) karty sieciowej kablowej.
Przeczytaj instrukcje od tego AP tam to wszystko pisze.
ok zrobione jest tak: antena>wr543g(tryb apc)>za pomocą rj45 połączenie z wa501g>wifi lata po domu ale chciałbym założyć jeszcze hasło w jaki sposób to zrobić?