Albo mi się zdaje albo widzę coś koło 16Mb/s Downloadu i 1Mb/s Uploadu?
Moim zdaniem powinno być tu coś koło 20Mb/s. Wynika z tego że modemy synchronizują jak chcą. Banda złodziei, pewnie korzystają z zapisu w umowie Do 20Mb/s ...
Test na speedtescie jest niemiarodajny, pokaż screena jaj sciągasz plik 1 Gb z noc.gts.pl
Nie ściągać gier z Torrentów, chytry płaci podwójnie
Tak na poważnie, to w umownie jest zapis, że jest synchronizacja od 10Mbit/s do 20Mbit/s... Ostatnio zagrywki z Neostradą moją poniżej pasa. Mam na myśli przełączanie niższych opcji na interleaved.
Słabe te parametry trochę.
Tutaj się chyba nic nie da zrobić. Proponuję skontaktować się z TP i zmniejszyć abo do 10Mb/s bo nie ma co płacić. Myślę, że problemów nie powinno być.
Jak ściągam jest to samo dzwoniłem coś gadali że może monter źle coś podłączył mam nadzieje że coś z tym zrobią:-( Bo teraz to jest paranoja na synchronizacji powinno być
20 000+ ale jak sprawdzałem kilka razy ta wartość się zmienia skacze o 3000 (+,-)
Nie jestem ekspertem, ale moim zdaniem bedzie Ci zrywac synchronizacje przy tak kiepskich parametrach.Downstream margin jest za niski, ale w sumie nie wiem od ile podlaczaja.Lepiej wez sobie 10Mb/s.
Ostatnio mam neta z "Multi" - w umowie 6Mb/s.
Niestety ftp'a mi coś blokuje więc dodam resztę: download - ponad 30 Mb/s, upload tylko 512 kb/s jak w umowie, no i niestety kiepski ping bo w zależności od pory dnia plasuje się między 50 - 80 ms...
Maxa mam chyba dlatego, że jak pani mnie poinformowała jestem drugim klientem Multimedii w mieście który zwiększył prędkość do 6Mb/s. Aż mi się wierzyć nie chciało że w ok. 17-sto tys. mieście nikt nie chce szybkiego neta... Prędkość wzrasta tylko w godzinach "premium" chyba od 23.00 w nocy do 13.00 po południu gdzie powinno być 8 Mb/s... Nie narzekam akurat na to...
KlonAdam, najlepiej to pokazuje ściąganie pliku i potem średnia.
A numin też źle pokazuje. Pokazał mi właśnie 4Mb/s a faktycznie jak ściągam leci 760KB/s.
Dzwoniłem na błękitną linie ale się uśmiałem.
Gość mi powiedział że 20 powinno śmigać ale że mają przeciążenie na centrali jest tak jak jest i nic z tym nie zrobią. Zmienili mi prędkość na 10mega. A rachunek mam za 20M LOL dopiero sprostowanie będą robić ale mają tam bałagan. Zgłosiłem że jestem nie zadowolony z ich z usługi w godzinach 17:00 jak przychodzę do domu z pracy do 21:00 nie mogę filmiku na youtube oglądać bo ładuje się 20 min 3 min filmik:-((((
Jaki mówiłem nic z tym nie zrobią będzie jak jest. Nie ma jak solidna firma nie ma co!!!
Powiedzieli mi też że centralna jest zgłoszona do rozbudowy dobre ciekawe kiedy. Raczej nigdy do tego nie dojdzie.
Ale pocieszyli mnie też >>>"Może przeciążenia same przejdą trzeba być dobrej myśli" hehe Pozwalam się śmiać.
Ostatnio zmieniony 2010-01-14, 15:50 przez Reset, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzwoniłem dzisiaj do Multimediów. No i powiem szczerze, że się zdziwiłem. Pan przyznał rację, że rzeczywiście net nie jest wykorzystany w 100%. Obiecał, że w ciągu 24h naprawią usterkę, a teraz będą monitorować mój modem. Mam nadzieję, że w końcu coś z tym zrobią