Wymiana modemu

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
jerk1
Użytkownik forum
Posty: 26
Rejestracja: 2010-02-14, 16:32
Lokalizacja: z gór

Wymiana modemu

Post autor: jerk1 »

Witam. Czy wie ktoś jak najlepiej rozwiązać sprawę wymiany modemu E 156G który mi wciśnięto przy zakupie w Plusie. Wiem, że mogę zwrócić do siedmiu dni, ale ja chcę mieć ich internet a tylko wymienić ten modem. Prawdopodobnie jest uszkodzony bo czy antenkę podłącze czy nie nie ma żadnej różnicy w mocy sygnału , zakresie skali itp. Poproszę gdy tak się da zrobić o inny nowszy model. Dzięki z góry za wszelkie opinię.
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: Wymiana modemu

Post autor: Jaco »

jerk1 pisze:Prawdopodobnie jest uszkodzony
Oddaj na gwarancję. Na czas naprawy możesz zażądać telefonu w zastępstwo. Ja tak zrobiłem gdy dawałem modem do usunięcia blokady SIMLOCK. Wówczas dostałem Nokię z BT i mogłem za jego pomocą korzystać z internetu.
alias
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 724
Rejestracja: 2010-02-03, 19:05
Lokalizacja: Arkadia

Re: Wymiana modemu

Post autor: alias »

Może po prostu oddać, a kupić w innym punkcie.
Chris-Kr
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1887
Rejestracja: 2007-12-27, 19:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Wymiana modemu

Post autor: Chris-Kr »

Jaco pisze:Oddaj na gwarancję. Na czas naprawy możesz zażądać telefonu w zastępstwo.
Lepiej powołać się na niezgodność towaru z umową, bo wtedy nabywca ma większe uprawnienia.
W przypadku gwarancji, obowiązki gwaranta określa umowa gwarancyjna, która zazwyczaj nie jest zbyt korzystna (mogą np. towar naprawiać do upadłego, nie dając żadnego sprzętu zastępczego w zamian), a o sposobie załatwienia reklamacji decyduje gwarant.
W przypadku powołania się na niezgodność towaru z umową, to klient decyduje i może on zażądać albo wymiany sprzętu na nowy, albo zwrotu pieniędzy.
Krzysztof
ODPOWIEDZ