Wymiana modemu
Moderator: Moderatorzy
-
- Użytkownik forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 2010-02-14, 16:32
- Lokalizacja: z gór
Wymiana modemu
Witam. Czy wie ktoś jak najlepiej rozwiązać sprawę wymiany modemu E 156G który mi wciśnięto przy zakupie w Plusie. Wiem, że mogę zwrócić do siedmiu dni, ale ja chcę mieć ich internet a tylko wymienić ten modem. Prawdopodobnie jest uszkodzony bo czy antenkę podłącze czy nie nie ma żadnej różnicy w mocy sygnału , zakresie skali itp. Poproszę gdy tak się da zrobić o inny nowszy model. Dzięki z góry za wszelkie opinię.
- Jaco
- Mistrz bezprzewodowy - moderator
- Posty: 10946
- Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
- Lokalizacja: Polska
Re: Wymiana modemu
Oddaj na gwarancję. Na czas naprawy możesz zażądać telefonu w zastępstwo. Ja tak zrobiłem gdy dawałem modem do usunięcia blokady SIMLOCK. Wówczas dostałem Nokię z BT i mogłem za jego pomocą korzystać z internetu.jerk1 pisze:Prawdopodobnie jest uszkodzony
-
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 724
- Rejestracja: 2010-02-03, 19:05
- Lokalizacja: Arkadia
Re: Wymiana modemu
Może po prostu oddać, a kupić w innym punkcie.
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1887
- Rejestracja: 2007-12-27, 19:19
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wymiana modemu
Lepiej powołać się na niezgodność towaru z umową, bo wtedy nabywca ma większe uprawnienia.Jaco pisze:Oddaj na gwarancję. Na czas naprawy możesz zażądać telefonu w zastępstwo.
W przypadku gwarancji, obowiązki gwaranta określa umowa gwarancyjna, która zazwyczaj nie jest zbyt korzystna (mogą np. towar naprawiać do upadłego, nie dając żadnego sprzętu zastępczego w zamian), a o sposobie załatwienia reklamacji decyduje gwarant.
W przypadku powołania się na niezgodność towaru z umową, to klient decyduje i może on zażądać albo wymiany sprzętu na nowy, albo zwrotu pieniędzy.
Krzysztof