Problem z Modemem
Moderator: Moderatorzy
-
- Użytkownik forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2010-01-20, 21:43
- Lokalizacja: Chełm
Problem z Modemem
Siedze sobie na necie i nagle przerywa połączenie i ani kontrolka SIGNAL ani CONNECT się nnie świeci a w programiie AxessManager zamiast stan POŁĄCZONY zmienia się na GOTOWY i zasięg skacze. Często mi się tak robi. Po tym wszystkim odłączam włączam pare razy i nic aż dopiero chwile postoi włączone to stan zmienia sie na POŁĄCZONY i internet jest. Ale po jakimś czaasie robi mi się dalej to samo. Czego może być tego wina??? Modem się psuje czy co?? mój modem to MV400.
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: Problem z Modemem
Może raczej gubienie zasięgu. Jak mocny masz teraz sygnał? Być może pomogłaby antena zewnętrzna.Fabian 2 pisze:Czego może być tego wina??? Modem się psuje czy co?
-
- Użytkownik forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2010-01-20, 21:43
- Lokalizacja: Chełm
Re: Problem z Modemem
Poziom EvDO sygnału 72dBm a drugi poziom sygnału 81dBm.
- brtk89
- Użytkownik forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 2010-01-02, 22:15
- Lokalizacja: Przyłęk Duży
Re: Problem z Modemem
Mam podobny problem, ale gdy modem zgubi zasięg, to EVDo sięga wtedy -115dbm,
a poziom EVDO Diversity jest nieoznaczalny.......
Fabian 2, sprawdź siłę sygnału właśnie wtedy gdy masz zerwane połączenie.
Jest to najprawdopodobniej efekt tego, że net jest bezprzewodowy. Antena zewnętrzna powinna pomóc= ustabilizować łącze
a poziom EVDO Diversity jest nieoznaczalny.......
Fabian 2, sprawdź siłę sygnału właśnie wtedy gdy masz zerwane połączenie.
Jest to najprawdopodobniej efekt tego, że net jest bezprzewodowy. Antena zewnętrzna powinna pomóc= ustabilizować łącze
AMD Sempron(tm) 2500+ 1,75 GHz; 1GB RAM
lub
Intel Core i3-330M; ATI HD 5650; 4GB RAM
lub
Intel Core i3-330M; ATI HD 5650; 4GB RAM
-
- Użytkownik forum
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-02-05, 10:03
- Lokalizacja: Jasna k/Dzierzgonia
Re: Problem z Modemem
też mam taki problem z modemem!!! z internetu korzystam od sierpnia zeszłego roku, ale modem robi takie rzeczy od mnie więcej miesiąca.
nie korzystam z axesmanagera tylko z połączeń sieciowych.
ja muszę rozłączyć połączenie, wyłączyć modem, włączyć i połączyć się z siecią i wszystko działa.
czasem jednak tak się "połączenia sieciowe" zawieszają, że tylko restart komputera pomaga.
edit: jak sprawdzić poziom sygnału?
nie korzystam z axesmanagera tylko z połączeń sieciowych.
ja muszę rozłączyć połączenie, wyłączyć modem, włączyć i połączyć się z siecią i wszystko działa.
czasem jednak tak się "połączenia sieciowe" zawieszają, że tylko restart komputera pomaga.
edit: jak sprawdzić poziom sygnału?
AMD Athlon Dual 4400+, Nvidia Geforce 8500GT 512MB
HP 630, Kiano 7 elegance
Orange freenet 13Gb, Huawei E3131+TP-Link MR-3420
HP 630, Kiano 7 elegance
Orange freenet 13Gb, Huawei E3131+TP-Link MR-3420
- Blido
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 2969
- Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
- Lokalizacja: WL
Re: Problem z Modemem
W programie AxessManager bądź panelu konfiguracyjnym routera.ali1983 pisze:jak sprawdzić poziom sygnału?