Problem z Modemem

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Fabian 2
Użytkownik forum
Posty: 25
Rejestracja: 2010-01-20, 21:43
Lokalizacja: Chełm

Problem z Modemem

Post autor: Fabian 2 »

Siedze sobie na necie i nagle przerywa połączenie i ani kontrolka SIGNAL ani CONNECT się nnie świeci a w programiie AxessManager zamiast stan POŁĄCZONY zmienia się na GOTOWY i zasięg skacze. Często mi się tak robi. Po tym wszystkim odłączam włączam pare razy i nic aż dopiero chwile postoi włączone to stan zmienia sie na POŁĄCZONY i internet jest. Ale po jakimś czaasie robi mi się dalej to samo. Czego może być tego wina??? Modem się psuje czy co?? mój modem to MV400.
Awatar użytkownika
Blido
Guru bezprzewodowy
Posty: 2969
Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
Lokalizacja: WL

Re: Problem z Modemem

Post autor: Blido »

Fabian 2 pisze:Czego może być tego wina??? Modem się psuje czy co?
Może raczej gubienie zasięgu. Jak mocny masz teraz sygnał? Być może pomogłaby antena zewnętrzna.
Fabian 2
Użytkownik forum
Posty: 25
Rejestracja: 2010-01-20, 21:43
Lokalizacja: Chełm

Re: Problem z Modemem

Post autor: Fabian 2 »

Poziom EvDO sygnału 72dBm a drugi poziom sygnału 81dBm.
Awatar użytkownika
brtk89
Użytkownik forum
Posty: 41
Rejestracja: 2010-01-02, 22:15
Lokalizacja: Przyłęk Duży

Re: Problem z Modemem

Post autor: brtk89 »

Mam podobny problem, ale gdy modem zgubi zasięg, to EVDo sięga wtedy -115dbm,
a poziom EVDO Diversity jest nieoznaczalny.......

Fabian 2, sprawdź siłę sygnału właśnie wtedy gdy masz zerwane połączenie.
Jest to najprawdopodobniej efekt tego, że net jest bezprzewodowy. Antena zewnętrzna powinna pomóc= ustabilizować łącze
AMD Sempron(tm) 2500+ 1,75 GHz; 1GB RAM
lub
Intel Core i3-330M; ATI HD 5650; 4GB RAM
ali1983
Użytkownik forum
Posty: 29
Rejestracja: 2010-02-05, 10:03
Lokalizacja: Jasna k/Dzierzgonia

Re: Problem z Modemem

Post autor: ali1983 »

też mam taki problem z modemem!!! z internetu korzystam od sierpnia zeszłego roku, ale modem robi takie rzeczy od mnie więcej miesiąca.
nie korzystam z axesmanagera tylko z połączeń sieciowych.
ja muszę rozłączyć połączenie, wyłączyć modem, włączyć i połączyć się z siecią i wszystko działa.
czasem jednak tak się "połączenia sieciowe" zawieszają, że tylko restart komputera pomaga.

edit: jak sprawdzić poziom sygnału?
AMD Athlon Dual 4400+, Nvidia Geforce 8500GT 512MB
HP 630, Kiano 7 elegance
Orange freenet 13Gb, Huawei E3131+TP-Link MR-3420
Awatar użytkownika
Blido
Guru bezprzewodowy
Posty: 2969
Rejestracja: 2008-02-21, 23:30
Lokalizacja: WL

Re: Problem z Modemem

Post autor: Blido »

ali1983 pisze:jak sprawdzić poziom sygnału?
W programie AxessManager bądź panelu konfiguracyjnym routera.
ODPOWIEDZ