QC Mobile Analysis Tool - Brak pliku logu ?

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
kompleksowy
Stały użytkownik forum
Posty: 89
Rejestracja: 2010-03-23, 20:57
Lokalizacja: Polska

QC Mobile Analysis Tool - Brak pliku logu ?

Post autor: kompleksowy »

Mam problem z wygenerowaniem pliku logu. Wimieniłem oryginalne oprogramowanie T-Mobile na:
1. Firmware: E220 firmware v11.117.10.02.00.B268
2. Potem nowy dashboard: UTPS11.002.03.16.03.B266

Teraz kiedy chcę wygenerowac plik logu program QC Mobile Analysis Tool nie chce utworzyć pliku logu. Postępuję zgodnie z opisem a pliku albo nie tworzy albo kiedy już coś generuje (dwa razy wprowazam nazwę pliku) to powstaje fragmentaryczy plik o wielkości 1k w którym nic nie ma.

Co na to poradzić?

[ Dodano: 2010-04-13, 21:22 ]
Bardzo dziękuję za pomoc :brawa:
ODPOWIEDZ