problem z huawei e1550 i blueconnect
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2010-05-23, 13:17
- Lokalizacja: Sosnowiec
problem z huawei e1550 i blueconnect
Witam, mój model to - Modem Huawei e1550 (aukcja http://www.allegro.pl/item988587898_mod ... a_vat.html )
Mój aktualny firmware to: current version 11.608.14.11.174
Jednak przy próbie łączenia z siecią (blueconnect na kartę) otrzymuje komunikat "nie możesz się połączyć przed rejestracją dostępnej sieci"
Znalazłem na forum informację iż należy wgrać nowy (inny?) firmware.
Proszę o pomoc / informację, firmware o jakim numerze wgrać? i czy to wystarczy, do poprawnego działania. Łącze się mobile partnerem, ustawienia domyślne dla blueconnect (erainternet itd)
Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
Mój aktualny firmware to: current version 11.608.14.11.174
Jednak przy próbie łączenia z siecią (blueconnect na kartę) otrzymuje komunikat "nie możesz się połączyć przed rejestracją dostępnej sieci"
Znalazłem na forum informację iż należy wgrać nowy (inny?) firmware.
Proszę o pomoc / informację, firmware o jakim numerze wgrać? i czy to wystarczy, do poprawnego działania. Łącze się mobile partnerem, ustawienia domyślne dla blueconnect (erainternet itd)
Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
- Sundance_kid
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 5361
- Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
- Lokalizacja: Bratoszewice
Re: problem z huawei e1550 i blueconnect
przemko83 z kartą wszystko w porządku?
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2010-05-23, 13:17
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: problem z huawei e1550 i blueconnect
Karta kupiona nowa, po włożeniu do telefonu mogę korzystać z internetu poprzez Operę mini. Także chyba wszystko ok z kartą. Na co jeszcze zwrócić uwagę?
dziękuję
dziękuję
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: problem z huawei e1550 i blueconnect
APN dobry jest?
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2010-05-23, 13:17
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: problem z huawei e1550 i blueconnect
Wprowadzałem do mobile partnera dane skopiowane z ustawień APN programu top_netinfo (erainternet(era) i erainternettt (taka wartosc miałem podaną w ulotce przy karcie) ) i nadal echo.
Swoją drogą komunikat przy probie łączenia programem top_netinfo to błąd 678: brak odpowiedzi. Dla pewności: karta SIM działa w telefonie i oczywiście są na niej środki finansowe.
Z podanych przez program net_topinfo propozycji powodu błędu - 'nie ta częstotliwość' i 'nie można znaleźć BTS-ów' - nie mam wiedzy jak to zdiagnozować. Jakie powinny być ustawienia w tej kwestii? Czy może jeszcze coś innego może być powodem braku połączenia?
Swoją drogą komunikat przy probie łączenia programem top_netinfo to błąd 678: brak odpowiedzi. Dla pewności: karta SIM działa w telefonie i oczywiście są na niej środki finansowe.
Z podanych przez program net_topinfo propozycji powodu błędu - 'nie ta częstotliwość' i 'nie można znaleźć BTS-ów' - nie mam wiedzy jak to zdiagnozować. Jakie powinny być ustawienia w tej kwestii? Czy może jeszcze coś innego może być powodem braku połączenia?
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 22036
- Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
- Lokalizacja: Polska
Re: problem z huawei e1550 i blueconnect
A przypadkiem nie masz włączonych dwóch programów do połączenia na raz? Mogą być niewidoczne, ale nadal w procesach siedzą. Trzeba je na siłę zakończyć i uruchomić tylko jeden manager połączeń.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2010-05-23, 13:17
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: problem z huawei e1550 i blueconnect
Dla pewności zrestartowałem sprzęt po czym uruchomiłem program top_netinfo. Nadal wyskakuje błąd 678.
Właściwie w tym programie jest sporo ustawień (których raczej nie dotykam bo nie mam zielonego pojęcia o nich), w samym mobile partner jest tego trochę mniej, czy prócz zakładki 'zarządzanie profilami' wpisania danych apn, loginu, hasła powinienem jeszcze coś skonfigurować (np.w zakładce sieć) ?
Właściwie w tym programie jest sporo ustawień (których raczej nie dotykam bo nie mam zielonego pojęcia o nich), w samym mobile partner jest tego trochę mniej, czy prócz zakładki 'zarządzanie profilami' wpisania danych apn, loginu, hasła powinienem jeszcze coś skonfigurować (np.w zakładce sieć) ?