problem z huawei 1550
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
problem z huawei 1550
witam,
potrzebuję pomocy, jestem zupełnie "zielony" jeśli chodzi o takie sprawy, zacznę od początku, kupiłem na allegro modem mobil. Huawei 1550E, ściągnąłem wg wskazań sprzedającego program Mobile Partner (wersja polska), podłączyłem modem z kartą heyah, dzwoniłem do sprzedającego co robić dalej, kazał w opcjach importować profile, ale w tej wersji nie ma możliwości importu, jest tylko "dodaj", spróbowałem sam wprowadzić profil wpisując odp. APN - internet, numer dost.- *99***1#, nazwa użytk. - heyah, hasło- heyah, przy próbie łączenia pisze: błąd 619....i cała formułka o zamknięciu portu itd.
Jeśli można prosić o jakieś wskazówki co robić żeby to ruszyło...
potrzebuję pomocy, jestem zupełnie "zielony" jeśli chodzi o takie sprawy, zacznę od początku, kupiłem na allegro modem mobil. Huawei 1550E, ściągnąłem wg wskazań sprzedającego program Mobile Partner (wersja polska), podłączyłem modem z kartą heyah, dzwoniłem do sprzedającego co robić dalej, kazał w opcjach importować profile, ale w tej wersji nie ma możliwości importu, jest tylko "dodaj", spróbowałem sam wprowadzić profil wpisując odp. APN - internet, numer dost.- *99***1#, nazwa użytk. - heyah, hasło- heyah, przy próbie łączenia pisze: błąd 619....i cała formułka o zamknięciu portu itd.
Jeśli można prosić o jakieś wskazówki co robić żeby to ruszyło...
-
- Stary bywalec bezprzewodowy
Re: problem z huawei 1550
Kody błędów mamy tutaj - KLIKlaik pisze:przy próbie łączenia pisze: błąd 619
Wynika z tego, że:
Błąd 619 - Prawdopodobne przyczyny:
- nie jest włączona usługa przesyłu danych u operatora,
- brak karty SIM w modemie,
- brak środków na koncie w Pre-Paid.
Ja stawiam ma ten pierwszy błąd. Czy karta Heyah jest nowa? Jeżeli tak, to całkowicie możliwe. Proszę wykonać jakieś połączenie głosowe z tej karty wtedy czasami dopiero zaczyna działać transmisja danych.
Pozdr, (R) BliSki. (tm)