Problem z Blueconnect

Wszystko na temat pozostałych metod dostępu do internetu, czyli łącza przewodowe (TPSA, Dialog, Netia).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
jakubowskimich
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2010-08-17, 23:42
Lokalizacja: Żary

Problem z Blueconnect

Post autor: jakubowskimich »

Witam.2 dni temu zainwestowalem w blueconnect i mam pewien problem. Mieszkam w Żarach woj. Lubuskie blueconnect ma tutaj zasieg, ale net chodzi mi jak krew z nosa. Dostalem informacje od operatora ze moj okres rozliczeniowy rozpoczyna sie od 28 sierpnia , i zastanawia mnie czy to moze byc powodem tak slabego polaczenia ? prosze o pomoc i z gory dziekuje za udzielone odpowiedzi. pozdrawiam
Awatar użytkownika
sp6huk
Guru bezprzewodowy
Posty: 4140
Rejestracja: 2009-01-13, 20:05
Lokalizacja: Świdwin

Re: Problem z Blueconnect

Post autor: sp6huk »

jakubowskimich pisze:ale net chodzi mi jak krew z nosa
A określając bardziej precyzyjnie, to jaka jest to prędkość ? Sprawdź pobierając plik z www.noc.gts.pl

Jak będzie to transfer rzędu 1,5 - 2 KB/s to będzie oznaczać, że masz limit.
jakubowskimich
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2010-08-17, 23:42
Lokalizacja: Żary

Re: Problem z Blueconnect

Post autor: jakubowskimich »

waha się od 2 kb/s do 5 kb/s rzadko 8 kb/s podczas ściągania, Czyli to może być limit? co o tym sądzisz ?
zDaleKi
Stary bywalec bezprzewodowy
Posty: 11508
Rejestracja: 2005-10-12, 11:18
Lokalizacja: Wrocław

Re: Problem z Blueconnect

Post autor: zDaleKi »

jakubowskimich pisze:Czyli to może być limit?
Tak, może to być spowodowane limitem.
Ile danych w tym miesiącu (okresie rozliczeniowym) już ściągnąłeś z sieci?
jakubowskimich pisze:2 dni temu zainwestowalem w blueconnect
Czy jest zatem możliwe, że w tym czasie wykorzystałeś już ten limit?
Zainstaluj jakiś program do pomiaru ilości ściągniętych danych. Np.: <a href="http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=6047" target="_blank">»NetMetery«</a>
jakubowskimich
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2010-08-17, 23:42
Lokalizacja: Żary

Re: Problem z Blueconnect

Post autor: jakubowskimich »

Mam limit 3 Gb , a ja sciągnęłe okolo 150mb danych. Malo co zrobilem bo nie da sie na tym pracowac. Czegoś złego mozna dostac.

[ Komentarz dodany przez: YaHooo: 2010-08-18, 10:26 ]
Proszę pisać zgodnie z zasadami pisowni oraz nie używać wulgarnych słów pod kropkami :nienie:

[ Dodano: 2010-08-18, 10:28 ]
Ale z tego co mi sie wydaje to moj okres rozliczneniowy sie jeszcze nie rozpoczal.Dostalem wiadomosc ze zaczyna sie 28 sierpnia konczy 29 wrzesnia i nie wiem czy ta chwila czaasu co mamy teraz to mam z limitem czy powinno chodzic ok ?Bez sensu.

[ Komentarz dodany przez: Jaco: 2010-08-18, 11:47 ]
<font color=orange>Poprawa pisowni.</font>
Ostatnio zmieniony 2010-08-18, 10:47 przez jakubowskimich, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy
Posty: 5361
Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
Lokalizacja: Bratoszewice

Re: Problem z Blueconnect

Post autor: Sundance_kid »

jakubowskimich Skąd wiesz ile danych rpzetransferowałeś? Poza tym jak podpisujesz umowe masz mniejszy limit. Wiąże się to z częścia okresu rozliczeniowego.
Pozostaje Ci na razie cierpliwie czekać.
Awatar użytkownika
ra-v
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1529
Rejestracja: 2009-11-08, 22:59
Lokalizacja: Fryzjer City

Re: Problem z Blueconnect

Post autor: ra-v »

Przy 1. okresie do 1. okresu rozliczeniowego zwykle jest tak.

Kod: Zaznacz cały

( GB/miesiąc ) / ( ilość dni pozostała do okresu rozliczeniowego )
Czyli w Twoim przypadku 100MB na dzień do 1. okresu rozliczeniowego.
Internet 70GB/nolimit: Huawei E3372s-153+TP-LINK MR3420 v2
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
ODPOWIEDZ