Drodzy forumowicze,
mam problem z iPlusem. Nie mogę połączyć się z internetem. iPlus manager wyświetla komunikat "Nie udało się zalogować do sieci", a gdy wciskam przycisk 'Połącz' - 'Proszę podłączyć modem". Mieszkam w 100-tysięcznym mieście, problem z brakiem zasięgu sieci Plus nie wchodzi w grę (sprawdzałem kartę sim, wkładając ją do telefonu).
Problem pojawił się dość nagle. Korzystałem z iPlusa kilka miesięcy. Później (być może w skutek różnych konfiguracji które poczyniłem w Kaspersky Internet Security 9) zaczęły się problemy z internetem i podłączeniem do sieci.
Proszę, jeśli mieliście podobny problem, opiszcie jakie jest rozwiązanie.
Dodam jeszcze, że sprawdzałem na innym komputerze ten modem. Od ręki zalogował się do sieci (tylko 4 kreski EDGE). Po wcisnieciu "POŁĄCZ" łączy się z siecia, jednak po kilku sekundach rozłącza się
Brak zasięgu sieci - iPlus Huawei E156G
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 2010-08-23, 17:09
- Lokalizacja: W-ek
- ra-v
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1529
- Rejestracja: 2009-11-08, 22:59
- Lokalizacja: Fryzjer City
Re: Brak zasięgu sieci - iPlus Huawei E156G
No miałem podobny problem, i już niestety z usług Windows 7 zrezygnowałem. Systemy były podobne i objawy też jeśli chodzi o 1. akapit twojego postu.
Net działał, a potem nie widział urządzenia, był jakiś błąd, który wziął się z nikąd - po prostu nic nei instalowałem, a gdzieś przy 20-tym uruchomieniu przestał widzieć modem i klapa. Reinstalacja sterowników nie pomogła. Po prostu ręce opadły i wyrzuciłem Win7.
Dodam że zanim przestał działać za każdym razem musiałem odmontować/wysunać urządzenie iPlus a potem połączyć się z siecią (modem ZTE).
Tylko w Twoim przypadku jest jedno ale.
1. Wyłącz "na chwilę" antywirusy i odpal neta.
2. Spróbuj pobrać od nich nowego iPlus managera lub połączyć się innym programem np. Topnetinfo.
3. Reinstalacja sterowników, w sensie wgrać najnowsze, a jeśli były najnowsze to jakieś starsze.
4. Uszkodzony modem = serwis? Dla pewności spróbuj JESZCE RAZ na innym systemie (XP, 7, MacOSX) i innym komputerze.
Net działał, a potem nie widział urządzenia, był jakiś błąd, który wziął się z nikąd - po prostu nic nei instalowałem, a gdzieś przy 20-tym uruchomieniu przestał widzieć modem i klapa. Reinstalacja sterowników nie pomogła. Po prostu ręce opadły i wyrzuciłem Win7.
Dodam że zanim przestał działać za każdym razem musiałem odmontować/wysunać urządzenie iPlus a potem połączyć się z siecią (modem ZTE).
Tylko w Twoim przypadku jest jedno ale.
To by świadczyło o tym że może nie jest tak źle jak u mnieDodam jeszcze, że sprawdzałem na innym komputerze ten modem. Od ręki zalogował się do sieci (tylko 4 kreski EDGE). Po wcisnieciu "POŁĄCZ" łączy się z siecia, jednak po kilku sekundach rozłącza się
1. Wyłącz "na chwilę" antywirusy i odpal neta.
2. Spróbuj pobrać od nich nowego iPlus managera lub połączyć się innym programem np. Topnetinfo.
3. Reinstalacja sterowników, w sensie wgrać najnowsze, a jeśli były najnowsze to jakieś starsze.
4. Uszkodzony modem = serwis? Dla pewności spróbuj JESZCE RAZ na innym systemie (XP, 7, MacOSX) i innym komputerze.
Internet 70GB/nolimit: Huawei E3372s-153+TP-LINK MR3420 v2
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i