Potem znalazlem cos na stronie T-linka http://www.tp-link.com/support/showfaq.asp?id=228 i postapilem prawie zgodnie z instrucja. Prawie bo nie mialem zadnej zakladki "other devicies" jak na screenach i zaktualizowalem urzadzenie, ktore bylo w zakladce Karty sieciowe (oczywiscie nie zintegrowana karte sieciowa Realtek, a chyba tego Rn73 czy jakos tak) dalej juz zgodnie z instrukcja). Wtedy system podawal juz prawidlowa nazwe urzadzenia, ale nic po za tym. Zainstalowalem z plyty jeszcze jakiegso menadzera tej karty. W instrukcjii jest ze jezeli wszystko jest OK to powinienem miec zielone slupki na pasku w prawym dolnym rogu, a mam szare i do tego przekreslone w czerwonym koleczku i jak najade tam myszka napis T-Link USB Wireless Adapter Disconnected (jak mam wlozona karte). Natomiast jak ja odlaczone to jest juz samo przekreslenie i napis T-link USB Wireles Adapter Not exist.
To wszystko. Nie wiem co dalej robic, a jestem w tym zielony. Dodam ze na codzien korzystam z radiowki. Mam antene zamontowana na zewnetrnej stronie domu. Z tej anteny idzie kabel do srodka do wtyczki od zasilania routera, a sam router mam podlaczony kablem do kompa do zintegrowanej karty sieciowej na Plycie glownej. Korzystam z pc, mam 32 bitowa wersje Windowsa 7. Sieć zabezpieczona hasłem.
Prosze o pomoc
UPDATE: Odinstalowalem wszystkie stery i system zainstalowal jakies RT73 USB Wireless LAN Card i takie tez widzi urzadzenie. W menadzerze nie ma nic ze urzadzenie dziala nie prawidlowo. Menadzer T-linka (z plyty) tez jakby wykrywal obecnosc jakies karte bo te slupki sie pokazuja tyle ze sa dalej szare i przekreslone. Wszedlem jeszcze w panel sterowania i rozwiazywanie problemow, potem polaczenie bezprzewodowe i wykrylo mi ze "moze to byc spowodowane problemem ze sterownikiem karty.