jaki router do internetu radiowego

Sieci bezprzewodowe w technologii 2.4 GHz i 5 GHz oraz usługi polskich operatorów WiFi / Wi-Max / HiperLAN, dyskusje o routerach.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
IraKlara
Początkujący użytkownik forum

jaki router do internetu radiowego

Post autor: IraKlara »

Witam, mam zamiar założyć internet radiowy w domu, i chciałabym podłączyć 2 komputery. Obecnie korzystam z neostrady i posiadam router linksys wag200g. Czy będę mogła z niego korzystać czy potrzebuję coś innego ? Jestem laikiem i nie za bardzo orientuję się w tych sprawach, byłabym wdzięczna za pomoc :)
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*

Re: jaki router do internetu radiowego

Post autor: ja.michal »

IraKlara, jaki internet radiowy? Jak komórkowy to się ten router niestety nie nadaje.

P.S.
Czemu rezygnujesz z Neostrady? Co kabel to kabel.
IraKlara

pewnie problemy techniczne z linią telefoniczna zmusiły mnie do rezygnacji z neo... a w zasadzie to neo zrezygnowała ze mnie. Gdybym mogła to bym neostrade zostawila, ale niestety nie da rady.

Internet radiowy --> chodzi mi o taki gdzie zakładają jakis talerz na dachu i ciągną kabel do bydunku (nie wiem jak to sie fachowo nazywa). i chcialabym wiedziec jak zrobic w domu sieć bezprzewodową, żeby laptop działał bez kabla.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***

Post autor: wojteks »

IraKlara pisze:chodzi mi o taki gdzie zakładają jakis talerz na dachu i ciągną kabel do bydunku
Posiadany router również się nie nadaje chyba że dostawca daje router w puszce przy antenie. To często obecnie stosowane rozwiązanie. Talerzy się raczej do tego nie stosuje a najlepsze efekty dają anteny panelowe (płaskie). Poszukaj dostawcy w okolicy, popatrz na okoliczne domy czy ktoś ma antenę i popytaj jak u niego działa "radiówka".
Nie pomagam na PW!
IraKlara