Jaki modem (z aktualnie dostępnych) w Play?
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Jaki modem (z aktualnie dostępnych) w Play?
Huawei E5832 HSDPA czy może Huawei E1820 HSDPA albo Huawei E1750C?
Mam w domu kilka AP i dwa routery (FritzBox i TPlink). Czy da się jakoś podłączyć modem do routera żeby rozprowadzić sieć w domu? (kilka urządzeń wifi).
Jestem zupełnie zielony w temacie tego sprzętu i ich parametry nic mi nie mówią.
Planuję zakup play online 10GB (prędkość do 1 Mbit/s)
Mam w domu kilka AP i dwa routery (FritzBox i TPlink). Czy da się jakoś podłączyć modem do routera żeby rozprowadzić sieć w domu? (kilka urządzeń wifi).
Jestem zupełnie zielony w temacie tego sprzętu i ich parametry nic mi nie mówią.
Planuję zakup play online 10GB (prędkość do 1 Mbit/s)
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
Re: Jaki modem (z aktualnie dostępnych) w Play?
Fritz teoretycznie potrafia rozprowadzac internet 3G - jaki masz konkretnie model i jaki soft na nim leci?ooggi pisze:Mam w domu kilka AP i dwa routery (FritzBox i TPlink). Czy da się jakoś podłączyć modem do routera żeby rozprowadzić sieć w domu?
Nie pomagam na PW.
-
Mam FritBoxFon Wlan ale bez oznaczenia modelu na obudowie, taki jak ten, posiada 1 wyjście USB do podłączenia drukarki, soft 08.04.26 (ENG).
Czy ten Huaweii E5 (za 99zł w abonamencie) to dobra inwestycja?jak u niego z zasięgiem? A może jest jakiś modem z możliwością podłączenia anteny zewnętrznej (chyba że to zbędny nic niedający bajer)?
Czy ten Huaweii E5 (za 99zł w abonamencie) to dobra inwestycja?jak u niego z zasięgiem? A może jest jakiś modem z możliwością podłączenia anteny zewnętrznej (chyba że to zbędny nic niedający bajer)?
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
Stara - nie obsluguje UMTS, ani w oryginalnym sofcie, ani w Freetz.ooggi pisze:FritBoxFon Wlan
Wzglednie. Fajny gadzet gdy potrzebujesz podzielic UMTS w kawiarni. Do domu nie bardzo sie naaje (zasieg, zasilanie).ooggi pisze:Czy ten Huaweii E5 (za 99zł w abonamencie) to dobra inwestycja?