Laptop + internet z komórki - słaby sygnał
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Laptop + internet z komórki - słaby sygnał
Witam,
mój kolega używa komórki jako modemu, w połączeniu z laptopem przez wi-fi, jednak mówi, że ma bardzo słaby sygnał i wręcz gubi.
Internet w komórce ma z Ery.
moje pytanie, czym, jak - można wzmocnić sygnał w komórce, żeby to lepiej działało?
sam tego nigdy nie robiłem, więc jestem kompletnym laikiem, czy trzeba użyć jakiegoś wzmacniacza? antenę na dach? czy są gotowe zestawy plug&play
zależy mu żeby móc używać 3G
pytał w BOK, to mówili mu, że takie coś będzie kosztowało ok 1000zł.
on chciałby wydać maks - 400zł - czy to realne?
powyżej tej sumy nie opłaca mu się korzystac z tego połączenia, tylko wziąć np neo.
przeglądałem przez chwilę forum, ale jak pisałem nie mam, żadnej wiedzy na ten temat, a w forumowej wyszukiwarce nie wiem co wpisać, cokolwiek znajdowało, dotyczy modemów, a tu chodzi o tel. kom.
mam nadzieję, że w dobrym dziale założyłem temat.
proszę o pomoc i cierpliwość.
pozdrawiam.
mój kolega używa komórki jako modemu, w połączeniu z laptopem przez wi-fi, jednak mówi, że ma bardzo słaby sygnał i wręcz gubi.
Internet w komórce ma z Ery.
moje pytanie, czym, jak - można wzmocnić sygnał w komórce, żeby to lepiej działało?
sam tego nigdy nie robiłem, więc jestem kompletnym laikiem, czy trzeba użyć jakiegoś wzmacniacza? antenę na dach? czy są gotowe zestawy plug&play
on chciałby wydać maks - 400zł - czy to realne?
powyżej tej sumy nie opłaca mu się korzystac z tego połączenia, tylko wziąć np neo.
przeglądałem przez chwilę forum, ale jak pisałem nie mam, żadnej wiedzy na ten temat, a w forumowej wyszukiwarce nie wiem co wpisać, cokolwiek znajdowało, dotyczy modemów, a tu chodzi o tel. kom.
mam nadzieję, że w dobrym dziale założyłem temat.
proszę o pomoc i cierpliwość.
pozdrawiam.
-
- Mistrz bezprzewodowy
Re: Laptop + internet z komórki - słaby sygnał