Mam Internet mobilny w Orange i problem - nagminne przerwy w dostępie do tegoż Internetu.
Przykładowo przez pół godziny normalnie korzystam z Internetu, a potem przez kolejne pół nadal jestem podłączony do sieci, ale bez dostępu do Internetu.
Jak mogę to udowodnić?
Jak udowodnić przerwy w dostępie do Internetu
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2011-04-21, 14:05
- Lokalizacja: Łódź
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26431
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: Jak udowodnić przerwy w dostępie do Internetu
Komu?Pulitry pisze:Jak mogę to udowodnić?
Składaj reklamację do BOK.
Nie pomagam na PW!
- KrissTofferr
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1271
- Rejestracja: 2008-03-11, 14:15
- Lokalizacja: Lubelskie
Re: Jak udowodnić przerwy w dostępie do Internetu
Praktycznie nie da się tego udowodnić dlatego że np. zapis ruchu sieciowego z komputera pozwoli zawsze domniemywać że wina jest po stronie operatora ALBO Twojego sprzętu. Chyba że operator sam stwierdzi że sprzęt jest w porządku to wtedy możemy go "zapędzić w kozi róg" pokazując plik z zapisem transmisji danych wykonany snifferem sieciowym - Wireshark. W zapisie tym widać będzie próby nawiązania połączenia z serwerami jako wychodzące pakiety TCP z flagą [SYN].Pulitry pisze:Przykładowo przez pół godziny normalnie korzystam z Internetu, a potem przez kolejne pół nadal jestem podłączony do sieci, ale bez dostępu do Internetu.
Jak mogę to udowodnić?
Uwaga: Dla monitorowania połączeń telefonicznych (PPP) trzeba najpierw odinstalować WinPcap 4 instalowany razem z Wireshark-iem i zainstalować WinPcap wersji 3.1.