Jako iż jestem kompletnie lewy w tej dziedzinie proszę o wyrozumiałość i szczerą pomoc, a nie "rzucanie" się jak to praktycznie w 99% podobnych forach czytam.
Kilka dni temu zakupiłem neostradę tp wymarzony 6mb. czy jakoś tak. przyszli monterzy, kabelek rozłożyli, gniazdko zamontowali, modem sobie sam podłączyłem, czekałem na zapalenie się światełka ADSL. po kilku godzinach światełko się zaświeciło więc przystąpiłem do rejestracji, wszystko pomyślnie się zakończyło internet działa. działa 1 dzień, działa 2 dwa dni aż tu w 4 dniu nagle się rozłącza. w moim modemie ZXDSL 831II w dalszym ciągu się świecą światełka "power" "adsl" i "ethernet" jednak połączenia nie można wykonać. odinstalowałem aplikację którą się instaluje na samym początku po czym przystąpiłem do ponownej jej instalacji. jednak już nie chce się instalować. mimo iż świecą się światełka które mają się świecić, po ponownym podaniu swojego loginu i hasła wyskakuje że "połączenie nie powiodło się, kliknij <- aby spróbować ponownie" próbowałem przez port usb zainstalować to ale efekt jest niestety taki sam.
czy ktoś był by tak uprzejmy i pokierował mnie co mam zrobić aby owe połączenie się powiodło i internet działał znowu?
błagam o pomoc!
